Yassin Ayoub

Posted In: Eerste Elftal
    • Vedette
    aliendwurf on: 3 september 2018 om 15:55 #9741

Dat is idd niet eens zo gek Vilhena back en Ayoub op zijn plek. Dan kan RvP op 10, Jorgensen in de spits en Jens linksbuiten.
    En Jens is een nuttige speler maar meer ook niet.

• Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 3 september 2018 om 17:54 #9753

Vorige week werd Toornstra na zijn 2 goals tegen Heerenveen nog benoemd tot 1 van de beste spelers van Feyenoord. Zijn loopvermogen moet je niet onderschatten. Persoonlijk vind ik Vilhena zijn plek geschikt voor Ayoub. Kan Vilhena linksback. Gaat natuurlijk nooit gebeuren, maar ik denk dat het dan veel beter staat. In oranje doet Vilhena ook goed als back en ik denk dat wat Juste doet op recht, dat Tonny dat ook kan op links.

In het NL elftal spelen als linksback in een 5-3-2 systeem is wel iets anders dan in een 4-3-3 waarmee wij spelen. Het is ook al eens geprobeerd onder Fredsj. Dat experiment is finaal mislukt. Tonny heeft niet die explosiviteit en het pure sprintvermogen om die positie goed in te vullen. Lekker laten staan als middenvelder.

• International
    tylerdurden on: 3 september 2018 om 18:59 #9755

Ayoub op plek Toornstra, want zo verdedigend is hij niet en technisch ook meer dan prima. Ik denk dat Ayoub prima mee kan in het spelletje van Van Persie en Berghuis. Toornstra dan op de plek van Larsson, dat lijkt me voor nu het beste. Is ook geen ideale oplossing maar hij brengt toch goals en verdedigend doet hij ook z’n werk waardoor hij Malacia een beetje kan ontlasten.
    Als Jørgensen terug is zien we wel weer verder

• Basisspeler
    Jack on: 3 september 2018 om 20:46 #9759

Ik word er vrij depressief van als ik dit soort opgevoerde tuinkabouters zich in het elftal zie spelen. Dat zegt wat over de rest, want één ding is zeker: Yassin Ayoub z’n top ligt bij ons. En terwijl wij er naar moeten streven om spelers te halen die een hoger plafond hebben, en waar we wellicht maar kort van kunnen genieten, omdat ze simpelweg hogerop kunnen, blijven we maar hele blikken met dit soort middelmatige troep open trekken. Een slechte bal, die door onkunde van die mongool van NAC tot assist wordt gepromoveerd en we hebben de oplossing gevonden. Wat een kul. Wat er in Onder 19 rondloopt is echt niet minder.

• Vedette
    aliendwurf on: 3 september 2018 om 21:28 #9760

Je bent niet goed joh…Ayoub is een prima speler en is pas 23 jaar. Er loopt er geen 1 in de jeugd die nu al beter is dan hij. Gisteren was ik niet onder de indruk van hem maar de andere wedstrijden dat hij meedeed zag je direct wat een rasvoetballer het is.
    Ayoub is nou typisch een speler die elke trainer graag wil hebben….ja hij is klein en ja hij scoort niet bijzonder veel maar hij is wel ontzettend handig in de kleine ruimte, creatief en onvoorspelbaar…en dat is nou net waar wij een gebrek aan hebben….en het is ook nog een hele correcte jongen, ook niet onbelangrijk.
    En waar zijn top ligt weet niemand, dat zeiden ze van Dirk ook….

• Regelmatige invaller
    danall on: 4 september 2018 om 01:40 #9766

Nou, ali, ik ben verbaasd. Een goed onderbouwde mening geven,
    had ik van jou niet verwacht, want meestal is het geven van
    een oneliner of een kat. Chapeau! :lol :bier

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 4 september 2018 om 08:55 #9771

Ik word er vrij depressief van als ik dit soort opgevoerde tuinkabouters zich in het elftal zie spelen. Dat zegt wat over de rest, want één ding is zeker: Yassin Ayoub z’n top ligt bij ons. En terwijl wij er naar moeten streven om spelers te halen die een hoger plafond hebben, en waar we wellicht maar kort van kunnen genieten, omdat ze simpelweg hogerop kunnen, blijven we maar hele blikken met dit soort middelmatige troep open trekken. Een slechte bal, die door onkunde van die mongool van NAC tot assist wordt gepromoveerd en we hebben de oplossing gevonden. Wat een kul. Wat er in Onder 19 rondloopt is echt niet minder.

Je hebt zeker wel een punt. Ik snap ook nooit waarom bij hunnie wel 19 jarige in de basis staan en bij ons lukt dat maar niet. deLigt van der Beek kluivertje Frenkie… achter elkaar komen ze door. Onze onder 19 heeft toch ook een aardige lichting?

• Jeugdspeler
    noud on: 4 september 2018 om 09:17 #9772

Je hebt zeker wel een punt. Ik snap ook nooit waarom bij hunnie wel 19 jarige in de basis staan en bij ons lukt dat maar niet. deLigt van der Beek kluivertje Frenkie… achter elkaar komen ze door. Onze onder 19 heeft toch ook een aardige lichting?

Zomaar een ideetje hoor, maar zou het aan de trainer kunnen leggen die nog nooit ook maar een klein beetje risico met een speler heeft durven nemen? Zelfs Vente en Malacia kregen pas een kansje toen Nelom en Kramer echt echt niet opgesteld konden worden. Bleken ook gelijk 18 klasses beter te zijn.
    Geertruida zou het na één wedstrijd al beter gaan doen dan van Beek het sinds zijn blessure ooit gedaan heeft. (Niet dat dat moeilijk is) Een Burger had je in zo’n wedstrijd tegen Heerenveen natuurlijk gewoon in moeten brengen rond de 60ste minuut, maar van Bronckhorst wacht liever dat we die wedstrijd nog bijna uit handen geven
    En een nieuwe Colombiaanse aankoop van 2 miljoen krijgt nog geen kans terwijl het ene alternatief is weggestuurd vanwege wangedrag en het andere al in zijn broekje plast als ie een Feyenoord shirt aan moet trekken.
    Tis qua resultaten allemaal lang niet slecht bij van Bronckhorst, maar het is toch echt lang geleden dat ik een trainer heb gezien die zo matig met de jeugd om ging. Grauwe middelmaat krijgt altijd de voorkeur, maar zelfs spelers die er compleet doorheen zakken zoals Nelom, Kramer, van Beek krijgen telkens maar weer nieuwe kansen.
    Heeft niks met Ayoub te maken overigens, ik geloof best dat dat nou net wel een goede speler kan worden voor Feyenoord. Maarja, die durft een steekpass te geven ipv zich te conformeren aan dat constante spel over de vleugels wat wij spelen.

• Deze reactie is gewijzigd 10 maanden, 2 weken geleden door  noud.
    • Vedette
    aliendwurf on: 4 september 2018 om 11:03 #9777

Jeugdspelers brengen is leuk maar moeten er ten eerste klaar voor zijn en ten tweede opgevangen worden in een elftal met ervaring en kwaliteiten en daar ontbreekt t natuurlijk wel aan.
    De jeugd heeft ook pas vorig jaar echte stappen gemaakt en dan vooral onder 19….wat daar boven zat was echt brandhout met als beste speler Schuurman die nu bij het 2e op de bank zit, dat zegt eigenlijk alles over de lichting die er voor zat, of paar lichtingen zelfs. Wat er niet is kun je ook niet brengen.
    Bijlow krijgt trouwens wel de kans boven Vermeer dus de conclussie dat hij het niet aandurft is gewoon niet juist
    Ben het er overigens wel mee eens dat dit seizoen dé uitgelezen mogelijkheid is om jeugd te gaan brengen.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 4 september 2018 om 11:43 #9779

Het is vooral zo behoudend bij Feyenoord. Gio die even Barca voetbal heeft beloofd bij zijn aanstelling. Ik zie het niet. Ik wil rasvoetballers zien in de as van het veld. JanArie truct af en toe leuk, maar uiteindelijk is het toch een beperkte verdediger. Bottegin is een blok beton. Leuk voor het verdedigende, maar opbouwend om te janken. En ook bij hem is Feyenoord zijn plafond. Clasie is goed voor de opbouw, maar Vilhena is naast hem weer meer een verdedigende speler dan een aanvallende. En Jens is nou ook geen gepolijste aanvaller.
    Ik zie veel liever Ayoub naast Clasie en op 10 van Persie of nu Larson of Kokcu.

• Bankzitter
    frankyboy on: 15 december 2018 om 11:11 #10778

Naast dat Clasie en Vilhena betere spelers zijn is de club wel redelijk klaar met deze jongen. Weigert bijvoorbeeld doodleuk om met het tweede mee te spelen als ze uit naar Fortuna moeten. Begrijp dat het niet leuk is voor een speler die enige status bij Utrecht heeft opgebouwd maar uiteindelijk heeft hij nog niks gepresteerd bij Feyenoord. Dan zal je je ook moeten bewijzen en hoe lullig ook, dat podium is dan oa met het tweede Fortuna uit.

Richard Dombi on: 15 december 2018 om 16:25 #10782

Leuke speeltuinvoetballer, totaal niet geschikt voor een topclub. Als dat verhaal van jou klopt dan zou ik hem bij de eerstvolgende transferperiode verkopen, wellicht verdien je er nog wat aan.

• Vedette
    aliendwurf on: 15 december 2018 om 18:20 #10788

Je hoort idd steeds meer verhalen dat ze klaar met hem zijn.
    Toch best apart want hij stelt zich in de pers uitermate correct op.

Richard Dombi on: 10 juli 2019 om 20:46 #12644

Kan deze pleintjesvoetballer ook niet verkocht worden? Wat een vertragende factor op het middenveld met dat gedraal en vastdraaien telkens. Dan zie ik nog liever Fer eerlijk gezegd, ook geen voetballende hoogvlieger.

14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.