Yassin Ayoub

Posted In: Eerste Elftal
    • Geselecteerd voor Oranje
    wateringer on: 16 januari 2018 om 18:23 #4865

Het doorgaans behoorlijk goed geinformeerde Kuiptalk meldt zojuist dat Feyenoord een akkoord heeft van Yassin Ayoub over een overgang deze zomer naar Feyenoord. Hij is dan transfervrij bij zijn huidige club Utrecht.
    Mooi aanwinst lijkt me! :bier

• Basisspeler
    Jack on: 16 januari 2018 om 19:17 #4868

Snap er echt geen reet van. Je hebt Amrabat, Vilhena, El Ahmadi, Toornstra, Van Persie en Tapia voor drie posities. Moet haast wel betekenen dat Vilhena en/of Toornstra vertrekken. En verder vind ik het weer pure minachting naar je jeugd. Hansson, Burger, El Bouchataoui, Wehrmann en Kökcü staan klaar, terwijl je Schuurman nog verhuurd hebt. Nu heb ik ook twijfels bij bepaalde talenten en anderen zijn nog erg jong, maar het gaat om kansen bieden.

• International
    tylerdurden on: 16 januari 2018 om 20:19 #4869

Snap er echt geen reet van. Je hebt Amrabat, Vilhena, El Ahmadi, Toornstra, Van Persie en Tapia voor drie posities. Moet haast wel betekenen dat Vilhena en/of Toornstra vertrekken. En verder vind ik het weer pure minachting naar je jeugd. Hansson, Burger, El Bouchataoui, Wehrmann en Kökcü staan klaar, terwijl je Schuurman nog verhuurd hebt. Nu heb ik ook twijfels bij bepaalde talenten en anderen zijn nog erg jong, maar het gaat om kansen bieden.

Ik snap het wel. Er gaan waarschijnlijk 1/2 middenvelders weg en dan vermoed ik Vilhena en Toornstra. Dan heb je nog Tapia waar nu al intresse in is en met een goed WK is die ook weg, en Gio ziet hem nu misschien meer als CV.
    El Ahmadi wordt ook weer een jaartje ouder (volgend jaar zijn laatste?) en van Persie speelt natuurlijk nooit 34 wedstrijden en zal ook geregeld als spits of linksbuiten fungeren. En veel van die jonge gasten zijn nog te jong of komen kwaliteit te kort.
    Volgend jaar heb je dan misschien Ayoub, Amrabat, El Ahmadi, van Persie en wat jeugdspelers voor het middenveld. Zelfs als een van de drie (Tapia, Toornstra, Vilhena) blijft het je het nog steeds maar net dubbel bezet.
    Prima aankoop dus en zeker transfervrij is het helemaal slim en kan je je er geen buil aan vallen

• Basisspeler
    Jack on: 16 januari 2018 om 20:23 #4870

Het is dus blijkbaar al rond. Nouja, welkom dan maar. Ik hoop nog altijd op een echte topper op het middenveld. We hebben echt kwaliteit nodig.

• Veelbelovend talent
    Sixto Rovina on: 16 januari 2018 om 21:04 #4874

Ik zat eigenlijk al twee jaar op deze transfer te wachten maar Tonny ging maar niet weg :lach
    Lijkt me duidelijk dat die dus in ieder geval aan zijn laatste maanden in de Kuip bezig is, en dat lijkt me ook logisch, die moet je nu gewoon een transfer gunnen.

• Ballenjongen
    sjinjiono on: 16 januari 2018 om 21:11 #4876

Welkom.
    Er zullen inderdaad middenvelders vertrekken.
    Ahmadi is minder goed. Logisch dat er iets bij moet.
    Liever Classie ,wie weet …

• Regelmatige invaller
    Thomassio on: 16 januari 2018 om 21:42 #4877

El Ahmadi heeft nog een contrac tot 2019 en gaat deze echt wel uitdienen. Hij begint echt wat ouder te worden, maar zie Ayoub hem er nog niet uitspelen. Voor de ´10´ is Ayoub ook niet gehaald, daar komt anders ook Van Persie te staan. Hij zal die laatste positie sowieso moeten uitvechten met zijn mocro-broeder Amrabat. Ik geef de voorkeur aan die laatste eerlijk gezegd.
    Al met al blijft het een gratis speler en dan is dit natuurlijk een perfecte deal. Had echter liever een speler van het kaliber Clasie zien komen, die toch ook wel haalbaar is.

• International
    tylerdurden on: 16 januari 2018 om 22:05 #4878

El Ahmadi heeft nog een contrac tot 2019 en gaat deze echt wel uitdienen. Hij begint echt wat ouder te worden, maar zie Ayoub hem er nog niet uitspelen. Voor de ´10´ is Ayoub ook niet gehaald, daar komt anders ook Van Persie te staan. Hij zal die laatste positie sowieso moeten uitvechten met zijn mocro-broeder Amrabat. Ik geef de voorkeur aan die laatste eerlijk gezegd.
    Al met al blijft het een gratis speler en dan is dit natuurlijk een perfecte deal. Had echter liever een speler van het kaliber Clasie zien komen, die toch ook wel haalbaar is.

Clasie speelt trouwens weer een geweldige pot met Brugge vandaag. Heerst op het middenveld met Vormer.
    Maar ik hoop ook op Clasie hoor, en wie weet, kan altijd nog natuurlijk

Verdediger on: 17 januari 2018 om 09:59 #4885

Keurige speler om transfervrij te halen. Zal in eerste instantie op de bank komen te zitten, want hij weet zelf ook wel waar hij aan toe is met concurrentie van El Ahmadi en Amrabat, maar er is ruimte om deze speler kansen te geven.
    Als Ayoub zich door ontwikkelt kan dit echter een speler worden waar je heel veel lol aan kan beleven.

Richard Dombi on: 17 januari 2018 om 16:32 #4898

Dat ons middenveld toe is aan een renovatie kan iedereen wel zien. Ik zie liever Clasie komen(denk dat dit overigens nog wel zal gebeuren deze zomer), maar Ayoub lijkt me een prima speler als back-up voor je middenveld. Met zijn transfervrije status kost het je ook relatief weinig. Hopelijk betekent dit dat ons middenveld -dit jaar echt een matige linie- wat spelers kwijt raakt, Vilhena en Toornstra zijn toe aan een nieuwe omgeving en dus een transfer. Met Vilhena kunnen we zelfs nog een prima transfersom vangen.
    Ik zie overigens in het middenveld van de 019 spelers die het zeker in zich hebben zich binnen anderhalf jaar in de basis te spelen. Ik hoop dat Gio daar wel wat ruimte voor laat.

• Regelmatige invaller
    Thomassio on: 22 januari 2018 om 17:26 #5087

Larsson/Boetius
    Jorgensen/Vente
    Berghuis/Touré
    Van Persie/Toornstra
    Vilhena/Ayoub
    El Ahmadi/Amrabat
    Malacia/Haps
    Tapia/Van der Heijden
    Van Beek/Botteghin
    St. Juste/Nieuwkoop
    Jones/Vermeer/Bijlow
    In principe een ijzersterke bezetting zo vor volgend seizoen, al zullen er natuurlijk nog een paar vertrekken. (Vilhena en Toornstra, wsl ook Jorgensen). Ayoub vind ik toch niet zo’n zekerheidje als Vilhena vertrekt. Ik zou daar toch heel graag Jordy Clasie bij willen halen. Die zorgt voor de broodnodige versnelling in het spel. Nadeel is dat die amper scorend vermogen heeft.

• Bankzitter
    frankyboy on: 27 januari 2018 om 11:10 #5308

Ayoub ook weer zo’n speler met weinig vernuft, amper scorend vermogen, geen diepgang. Pielend op het middenveld. Steekt een klein beetje zijn hoofd boven het maaiveld in de eredivisie. Kortom, een typische Feyenoordaanwinst.

Richard Dombi on: 27 januari 2018 om 13:32 #5323

Het is ook niet mijn droomaanwinst, maar ik vind dat je hem nu wel tekort doet. Blinkt vrij stabiel uit bij Utrecht en vernuftig is hij wel als hij onder druk wordt gezet. Transfervrij vind ik het niet zo’n gekke versterking van Martin. Alleen niet voor de basis, moge dat duidelijk zijn.
    Ik zie liever Clasie, die inmiddels naast Vormer excelleert bij Brugge, naar ons komen volgend jaar. Nul scorend vermogen, maar wel iemand die vorm geeft aan het spel met diepe passes. Hoe mooi zou het zijn om Clasie (passer en verdedigend sterk), een Wouter Burger (complete middenvelder met scorend vermogen) en van Persie (diepgang en scorend vermogen) samen op het middenveld te hebben staan. Heerlijk zo’n zelf opgeleid middenveld voor volgend jaar.

• Aanstormend talent
    Spencer on: 29 januari 2018 om 06:36 #5387

Ayoub ook weer zo’n speler met weinig vernuft, amper scorend vermogen, geen diepgang. Pielend op het middenveld. Steekt een klein beetje zijn hoofd boven het maaiveld in de eredivisie. Kortom, een typische Feyenoordaanwinst.

Wij moeten scouten op de Nederlandse velden. Deze speler komt transfervrij over dus zie ik geen problemen. Hij zal echter wel het nodige tekengeld hebben gekregen en zijn zaakwaarnemer zal flink cashen. Aan zijn presentatie moet veel verbeterd worden, maar voetballend is dit een versterking.

• Lid 2e elftal
    willemvanhanegem on: 29 januari 2018 om 07:41 #5388

Larsson/Boetius Jorgensen/Vente Berghuis/Touré
    Van Persie/Toornstra Vilhena/Ayoub El Ahmadi/Amrabat
    Malacia/Haps Tapia/Van der Heijden Van Beek/Botteghin St. Juste/Nieuwkoop
    Jones/Vermeer/Bijlow
    In principe een ijzersterke bezetting zo vor volgend seizoen, al zullen er natuurlijk nog een paar vertrekken. (Vilhena en Toornstra, wsl ook Jorgensen). Ayoub vind ik toch niet zo’n zekerheidje als Vilhena vertrekt. Ik zou daar toch heel graag Jordy Clasie bij willen halen. Die zorgt voor de broodnodige versnelling in het spel. Nadeel is dat die amper scorend vermogen heeft.

Zeker Clasie kan dan el Ahmadi aflossen,want hij is met 33 jaar ook de jongste niet meer. Zeker op de positie waar hij speelt

Verdediger on: 9 mei 2018 om 22:01 #7036

Is echt lekker bezig zo, je mag hopen dat er geen schorsing bovenop die ene wedstrijd komt, anders mist ie de JC Schaal en evt de competitiestart.

• Aanstormend talent
    Spencer on: 9 mei 2018 om 22:25 #7039

Larsson/Boetius Jorgensen/Vente Berghuis/Touré Van Persie/Toornstra Vilhena/Ayoub El Ahmadi/Amrabat Malacia/Haps Tapia/Van der Heijden Van Beek/Botteghin St. Juste/Nieuwkoop Jones/Vermeer/Bijlow In principe een ijzersterke bezetting zo vor volgend seizoen, al zullen er natuurlijk nog een paar vertrekken. (Vilhena en Toornstra, wsl ook Jorgensen). Ayoub vind ik toch niet zo’n zekerheidje als Vilhena vertrekt. Ik zou daar toch heel graag Jordy Clasie bij willen halen. Die zorgt voor de broodnodige versnelling in het spel. Nadeel is dat die amper scorend vermogen heeft.

Zeker Clasie kan dan el Ahmadi aflossen,want hij is met 33 jaar ook de jongste niet meer. Zeker op de positie waar hij speelt

Clasie moet je twee keer over nadenken. Hij blijkt ook voor Brugge niet goed genoeg. Waarom dan wel bij ons? Hij speelde onder Koeman goed, maar kan hij dat nog opbrengen. Hij mist bovendien duelkracht.

• Ballenjongen
    che-cliche on: 3 juli 2018 om 15:05 #7553

Hij is binnen hoor.

• Jeugdspeler
    harrymens on: 3 september 2018 om 09:33 #9709

Valt in zijn invalbeurten telkens in positieve zin op. Hopelijk niet zo’n speler die het laat afweten op het moment dat Gio hem in de basis zet.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 3 september 2018 om 10:02 #9710

Maar Clasie en Vilhena zijn heilig, die gaan er nooit uit. Dus straks is Jens de lul en mag Ayoub op 10. Een dingetje alleen is dat Ayoub geen 10 is.
    Krijg je 3 verdedigend ingestelde middenvelders.

Richard Dombi on: 3 september 2018 om 11:52 #9713

Hij brengt als verdedigend ingestelde middenvelder meer aanvallende impulsen dan de ´aanvallend ingestelde´ Toornstra. Lijkt me een logische wissel.

• Veelbelovend talent
    l-pincoffs on: 3 september 2018 om 12:31 #9717

Als Ayoub invalt, dan lijkt het wel of er iets in het elftal gebeurd. Dan gaat iedereen beter voetballen. Dat is de verdienste van Ayoub. Prima aankoop van Feyenoord.

• Vedette
    aliendwurf on: 3 september 2018 om 14:13 #9727

Kan allemaal wel zijn dat t 3 verdedigend ingestelde spelers zijn maar Clasie denkt van nature vaak vooruit en de rasvoetballer die Ayoub is kan prima met zijn creativiteit op 10 spelen. Pleur Jens maar op de plek van Larsson, dat lijkt me nu de beste oplossing en op die manier zet je die goals ook niet op de bank en kan hij nog wat vuil werk op knappen links en rechts.

• Ballenjongen
    Auxerre on: 3 september 2018 om 14:21 #9730

Kan allemaal wel zijn dat t 3 verdedigend ingestelde spelers zijn maar Clasie denkt van nature vaak vooruit en de rasvoetballer die Ayoub is kan prima met zijn creativiteit op 10 spelen. Pleur Jens maar op de plek van Larsson, dat lijkt me nu de beste oplossing en op die manier zet je die goals ook niet op de bank en kan hij nog wat vuil werk op knappen links en rechts.

Eens. Beste optie. Schelvis had het er ook al over na Feyenoord-NAC. Dat Ayoub zowel in staat is om spelers vrij te zetten voor de keeper, maar ook dat hij in het gat kan duiken dat Toornstra als valse linksbuiten laat. Krijg je wat meer beweging zonder bal dan met statische Larsson. Het is trouwens ook gewoon een aanvallend ingestelde speler en helemaal geen verdedigende middenvelder, zoals een paar hier denken. Bij Utrecht speelde hij ook dicht bij de zestien tegenstander.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 3 september 2018 om 15:33 #9740

Vorige week werd Toornstra na zijn 2 goals tegen Heerenveen nog benoemd tot 1 van de beste spelers van Feyenoord. Zijn loopvermogen moet je niet onderschatten. Persoonlijk vind ik Vilhena zijn plek geschikt voor Ayoub. Kan Vilhena linksback. Gaat natuurlijk nooit gebeuren, maar ik denk dat het dan veel beter staat. In oranje doet Vilhena ook goed als back en ik denk dat wat Juste doet op recht, dat Tonny dat ook kan op links.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 39)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.