Wouter Burger

Posted In: Feyenoord Academy
    • Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 17 augustus 2018 om 10:45 #9187

Heel mooi dat hij zijn debuut heeft gemaakt. Ik heb hoge verwachtingen van dit talent. Oogt slungelig, maar hij is best handig met de bal en hij heeft creativiteit. Bij een vertrek van Vilhena zou hij zich zomaar eens in de basis kunnen spelen als Gio het aandurft.

• Bankzitter
    Feyenoordopnr1 on: 17 augustus 2018 om 22:07 #9210

Zou hij ook links centraal in de verdediging kunnen spelen en heeft hij snelheid en een goeie pass in de benen?

• Vedette
    aliendwurf on: 17 augustus 2018 om 22:12 #9212

In jouw wereld wel, zeker als je hem door Everse en de Jong laat trainen….gaat helemaal goed komen. :lol

• International
    tylerdurden on: 17 augustus 2018 om 23:21 #9214

Rechtsback kan ook, of als spits, of als keeper

Richard Dombi on: 18 augustus 2018 om 00:21 #9215

Zou hij ook links centraal in de verdediging kunnen spelen en heeft hij snelheid en een goeie pass in de benen?

Nee, flikker eens op met je getrol.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 5 maanden geleden door  Richard Dombi.
    • Talent
    duvel on: 18 augustus 2018 om 00:36 #9218

Ik krijg een beetje Immers gevoel bij hem.

• Regelmatige invaller
    Thomassio on: 23 augustus 2018 om 12:33 #9403

Amrabat weg, dat vergroot de kansen voor Burger op speeltijd.
    We begonnen dit seizoen met Geertruida, Burger, Wehrmann, Kokcu, Touré en El Bouchataoui bij Feyenoord 1. Die laatste 2 zijn afgevallen en draaien nu (tijdelijk) even mee met Feyenoord o19. Wehrmann en Kokcu zitten ook niet meer bij de wedstrijdselecties. Burger en Geertruida wel.
    Burger is de enige van alle middenvelders die is blijven hangen en zal zich als linkspoot op de positie van Vilhena richten, waar ook Amrabat voor in aanmerking kwam.
    Ik heb echt heel veel zin om deze gast te zien doorbreken. Als is het alleen al om al die bijdehante mondjes uit 020 over ‘die matige Burger, de nieuwe Immers’ gesloten te krijgen.

• Basisspeler
    Jack on: 23 augustus 2018 om 15:08 #9409

Iemand als Gravenberch bij Onder 19 en hij bij Onder 18…

• Regelmatige invaller
    Thomassio on: 23 augustus 2018 om 16:29 #9417

l veel zin om deze gast te zien doorbreken. Als is het alleen al om al die bijdehante mondjes uit 020 over ‘die matige Burger, d

Gravenberch is wel echt een groot talent. Maar inderdaad, burger had echt bij o19 gehoord. Zeker in de voorselectie. Hij is zelfs Wehrman en El Bouchatoui (Oranje o19 en o20) voorbij,dan kun je hem toch niet meer in Oranje o18 zetten.
    Verder niks te klagen, mooi aantal Feyenoorders in de jeugdselecties. Wel weer absurd dat die Peter van de Veen weer is gepromoveerd en nu Oranje o17 mag gaan doen. En ja hoor, gelijk maar weer 10 Ajacieden oproepen. Schaamteloos wat hij eerder heeft gedaan bij o16 en o15. Zelfs de 2e rechtsback van Ajax kreeg nog een oproep terwijl AZ een overall beter elftal had.

• Basisspeler
    Jack on: 23 augustus 2018 om 23:32 #9421

Hoe kom je erbij dat hij Wehrmann en El Bouchataoui voorbij is? Gewoon andere positie. Clasie is gekomen en Tapia is terug in de selectie, dus er is weinig ruimte voor nog twee verdedigende middenvelders. Burger is meer de vervanger van Vilhena.

• Regelmatige invaller
    Thomassio on: 24 augustus 2018 om 13:03 #9437

Het klinkt onterecht een beetje als een wedstrijdje zoals ik het zeg, ze spelen inderdaad op een andere positie. Toch een opmerkelijk feit dat een 2 jaar jongere speler er eerder bijkomt, ook al heeft hij wat minder concurrenten.

Richard Dombi on: 28 juli 2019 om 17:39 #13655

Basis graag. Ik vind hem in het eerste beter spelen dan in de jeugd. Speelt zeer volwassen, balvast en creatief naar voren -eigenlijk precies wat we nodig hebben op het middenveld.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 29 juli 2019 om 08:26 #13693

Als je dit ziet, dan snap je toch niet waarom we maar middenvelders blijven halen. Met kokcu en Burger heb je 2 middenvelders die het beter doen dan alle aankopen.

• Lid 2e elftal
    l-pincoffs on: 29 juli 2019 om 11:12 #13703

De komst van Kelly begrijp ik niet, van Fer wel. Verder zijn er geen middenvelders gekomen. Kokcu en Burger zijn goede spelers die meer verdienen.

• Ballenjongen
    comeonfr on: 29 juli 2019 om 16:40 #13732

Zijn huidige ontwikkeling is voor mij ook een beetje een veraassing. Heeft meer overzicht en is verdedigend een stuk stabieler dan de afgelopen seizoenen bij de jeugd (waarin ie ook best een paar aardige potjes had overigens). Misschien dat Feyenoord zelf ook een beetje onder de indruk is en al middenvelders had gehaald voordat Burger zo ontwikkelde. Daarbij denk ik aan Kelly want Fer was anders wss ook wel gekomen. Dit zie ik ook wel een beetje terug doordat hij nu zelfs basis start terwijl ie hiervoor eigenlijk steevast in het tweede team zat.
    Overigens moeten we niet direct de polonaise lopen. Eens kijken of hij tegen Sparta weer speelt en of hij het dan weer zo goed doet.

• Ballenjongen
    comeonfr on: 29 juli 2019 om 16:40 #13733

Zijn huidige ontwikkeling is voor mij ook een beetje een veraassing. Heeft meer overzicht en is verdedigend een stuk stabieler dan de afgelopen seizoenen bij de jeugd (waarin ie ook best een paar aardige potjes had overigens). Misschien dat Feyenoord zelf ook een beetje onder de indruk is en al middenvelders had gehaald voordat Burger zo ontwikkelde. Daarbij denk ik aan Kelly want Fer was anders wss ook wel gekomen. Dit zie ik ook wel een beetje terug doordat hij nu zelfs basis start terwijl ie hiervoor eigenlijk steevast in het tweede team zat.
    Overigens moeten we niet direct de polonaise lopen. Eens kijken of hij tegen Sparta weer speelt en of hij het dan weer zo goed doet.

• Talent
    linkspoot on: 30 juli 2019 om 11:23 #13770

Op Burger moeten ze zuinig zijn. Kokcu lijkt me toch meer een speler voor links voorin of in de spits.

• Vedette
    aliendwurf on: 30 juli 2019 om 14:57 #13781

Kokcu in de spits :schrik

• Talent
    linkspoot on: 31 juli 2019 om 13:07 #13837

Sorry, we hebben er niet allemaal zoveel verstand van als jij.

Richard Dombi on: 31 juli 2019 om 13:13 #13838

Misschien doe je het al, maar je kan beter gaan trollen op fr12 of het voormalige FN. Dan heb je wat meer bereik.

• Vedette
    aliendwurf on: 1 augustus 2019 om 08:15 #13887

:lach

• Jeugdspeler
    weshoofd on: 5 augustus 2019 om 11:15 #14200

Vond hem erg matig. Soms draait ‘ie leuk weg en verstuurt fraaie passes, maar veelal is het te traag. Daarnaast slapjes in de duels en af en toe kinderlijke fouten in lichaamshouding verdedigend. Bij die 1-2 had ‘ie ook gewoon een overtreding moeten maken. Nu er gewoon nog niet aan toe. Lekker een jaartje verhuren ofzo.

Richard Dombi on: 5 augustus 2019 om 11:23 #14202

Ik vond hem de beste Feyenoorder op het veld naast Sinisterra. Uitstekende spelverdeler, groot loopvermogen en hij wist er ook ontzettend veel tegenaanvallen uit te halen. Aan het einde van de wedstrijd was de tank een beetje leeg aan het raken, maar over het algemeen een redelijk goede eerste wedstrijd. Had ik niet verwacht voorafgaande aan de voorbereiding. De kritiek van WvH vind ik eerlijk gezegd nogal opportunistisch, bij de 1-2 staan er 3 of 4 stil in de as van het veld (zie foto van plevla twitter account). Je kan een keer een duel ongelukkig verliezen op het middenveld, om dat nou als de hoofdoorzaak van een tegendoelpunt aan te wijzen vind ik overdreven. Ik zie behoudens AEB ook verder geen middenvelders in de selectie die het beter zouden doen, dus lekker laten staan.

• Vedette
    aliendwurf on: 5 augustus 2019 om 13:25 #14221

Ik vond t redelijk voor een debuutwedstrijd met zo’n verdediging in je rug. Ga dr maar aan staan.

Richard Dombi on: 11 januari 2020 om 16:59 #23773

Moet inderdaad aan z’n speelminuten komen. Nog steeds van overtuigd dat hij bij ons prima in de basis zou kunnen staan in plaats van Toornstra of Fer, maar hij moet nu echt gaan spelen. ADO lijkt me wel wat voor hem, een speler die Summerville kan lanceren.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 29)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.