Wie zou jij willen zien komen?

Posted In: Aankopen
    • Lid 2e elftal
    willemvanhanegem on: 26 februari 2018 om 12:24 #6146

Er wordt van Geel verweten alleen maar in Nederland te scouten……

• Vedette
    aliendwurf on: 26 februari 2018 om 17:19 #6152

Ja dat zal vast maar afgelopen zomer riepen ze nog allemaal dat hij zulke goeie zaken had gedaan op de transfermarkt.

• International
    tylerdurden on: 26 februari 2018 om 19:32 #6157

Inprincipe heeft van Geel ook prima aankopen gedaan. Je hebt alleen een trainer die tacktisch totaal niks heeft verbeterd na afgelopen seizoen. Er zit totaal geen vastigheid in het elftal en van enig idee is totaal geen sprake

• Vedette
    aliendwurf on: 26 februari 2018 om 20:27 #6160

Precies…ik denk ook dat we als er niemand weg gaat we helemaal geen aankopen nodig hebben…behalve een keeper dan.

• Jeugdspeler
    ronnieb on: 26 februari 2018 om 22:19 #6162

Voor je kijkt wie er moet komen moet je eerst kijken wie er weggaan of weg moeten. Nelom en Kramer hebben we al geloost (had het zoveel slechter gegaan in een 2-spitsen systeem Kramer/Nicolai?) maar de volgende moeten vertrekken: Jones, Vilhena, Van Beek, Diks, Boetius, Ahmadi, Bilal. Het is denk ik duidelijk dat Nicolai na het WK ook weg is voor veel geld. De kern die behouden moet blijven voor de basis: Vermeer, Botteghin, VDH, Haps, Tapia, Berghuis, RvP, Larson. Voor de breedte houden Toornstra, Nieuwkoop, St Juste, Bijlow, Vente, Amrabat, Toure (waarom speelt ie niet veel meer – was een van de beste in de voorbereiding?). Alleen over Tapia: de man heeft 2 keer als nummer 6 Messi uitgeschakeld en staat bij ons of CV of op de bank. Dat KAN toch niet? Vilhena raakt geen Nivea bal maar Tapia op de bank. Zal wel. Heb je dus een hele smalle basis selektie waar op z’n minst 5 spelers bij moeten. Ten eerste Clasie terug halen. Dan focus op een goeie rechtsback liefst uit Uruguay of Paraguay (mooiste zou zijn om Janmaat terug te halen maar denk onhaalbaar). Dan asjeblieft een keer mooie voetballer op “10”. Geen draver. Dus type Guzman, James, El Khattabi, zoiets. EN dan een ECHTE linksbuiten type Lens, Elia, eentje met echte dreiging zodat je verdedigingen kunt gaan opbreken. DIt dan alelmaal aangevuld met onze mooie jeugd waar toch nog een paar pareltjes zitten.

• Vedette
    aliendwurf on: 27 februari 2018 om 09:00 #6164

:lol
    Heb je nog zo’n idioot….Tapia. :lol
    De grote natte droom van de Youri Mulders van deze wereld, nou dan weet je t wel….koekoek.
    Sowieso gaat t helemaal nergens over die post, lekker FM gaan spelen lijkt me beter.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 1 maart 2018 om 10:27 #6226

Tapia kan echt wel wat met een bal. Fysiek is hij ook in orde. Probleem is gewoon de tactische onkunde.
    Hij staat altijd verkeerd, moet met veel geweld zijn fouten herstellen..
    En dat gaat ook niet verbeteren met de huidige trainers van Feyenoord.
    In het 2e heb je Makaay lopen.. Dat is nou ook niet een trainer die overloopt van trainen op positie spel heb ik het idee.

• Lid 2e elftal
    l-pincoffs on: 1 maart 2018 om 13:28 #6229

Hoe kom jij nu aan dat idee? Als voormalige spits weet hij als geen ander hoe belangrijk je positie is, waar je moet lopen.

• Veelbelovend talent
    srb on: 1 maart 2018 om 15:57 #6234

Dat is toch wel heel erg anders dan hoe je op het middenveld vrij moet lopen voor goed positiespel.

• Jeugdspeler
    ronnieb on: 2 maart 2018 om 07:20 #6237

:lol
    Heb je nog zo’n idioot….Tapia. :lol
    De grote natte droom van de Youri Mulders van deze wereld, nou dan weet je t wel….koekoek.
    Sowieso gaat t helemaal nergens over die post, lekker FM gaan spelen lijkt me beter.

Oh ja Tapia. Die kan er niks van zeker? Heeft alleen twee keer Messi uitgeschakeld. Geeft niks oelewapper!

• Lid 2e elftal
    l-pincoffs on: 2 maart 2018 om 11:14 #6239

Als er niemand vertrekt, hoeft er ook niemand te komen. Geen moeilijke wedstrijden in de CL meer. Misschien in de EL. Dat moet kunnen met hetzelfde team. Geen spelers meer, die een verrassing moeten zijn. Geen helicopter. Het is dus aan Van Geel om het team te behouden. En volgend seizoen meedoen om de bovenste plaatsen.

• Vedette
    aliendwurf on: 2 maart 2018 om 19:21 #6241

:lol Heb je nog zo’n idioot….Tapia. :lol De grote natte droom van de Youri Mulders van deze wereld, nou dan weet je t wel….koekoek. Sowieso gaat t helemaal nergens over die post, lekker FM gaan spelen lijkt me beter.

Oh ja Tapia. Die kan er niks van zeker? Heeft alleen twee keer Messi uitgeschakeld. Geeft niks oelewapper!

Jij eet zeker graag pinda’s?
    En zeg eens ‘lorre’ :lol
    Prutser….

• Lid 2e elftal
    willemvanhanegem on: 11 maart 2018 om 10:07 #6350

Is Rienstra iets voor onze club? ( Heeft welk een 020 verleden)

• Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 26 maart 2018 om 19:34 #6573

Ik las dat Unnerstall transfervrij is, gelijk oppikken zou ik zeggen. Dat is gewoon de jongere versie van Jones, misschien nog wel beter opbouwend gezien.

• Regelmatige invaller
    danall on: 26 maart 2018 om 21:31 #6579

Een goeie themistocles, maar hij moet wel bij ons passen. Speelt hij
    gelijk Brad uit het doel.

• Basisspeler
    Jack on: 9 april 2018 om 22:41 #6771

Als er een kans is om hem te huren in de komende twee seizoenen, altijd doen. Onder Mourinho krijgt hij toch geen kans. Klasse beter dan Kluivert.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 8 maanden geleden door  Jack.
    Richard Dombi on: 9 april 2018 om 23:35 #6774

Geweldig spelertje inderdaad. Heel erg zonde dat hij bij Feyenoord vertrok. Ik betwijfel wel of je zo’n speler moet gaan huren, is niet een al te best signaal naar je jeugd toe, alleen met een optie tot koop misschien. Anders zou ik gaan voor het kopen van een andere talentvolle linksbuiten -liefst iemand met meer diepte dan Larsson en een betere individuele actie- die nog kan groeien in transferwaarde.

• Vedette
    aliendwurf on: 10 april 2018 om 14:48 #6778

Echt zonde dat die weg is…dat wordt een grote meneer.

• International
    tylerdurden on: 10 april 2018 om 19:14 #6780

Geweldig spelertje inderdaad. Heel erg zonde dat hij bij Feyenoord vertrok. Ik betwijfel wel of je zo’n speler moet gaan huren, is niet een al te best signaal naar je jeugd toe, alleen met een optie tot koop misschien. Anders zou ik gaan voor het kopen van een andere talentvolle linksbuiten -liefst iemand met meer diepte dan Larsson en een betere individuele actie- die nog kan groeien in transferwaarde.

Signaal of geen signaal, de meeste jeugdspelers gaan toch wel weg als er een Engelse topclub voorbijkomt. Je moet niet elke speler terughalen, maar absolute toptalenten als Chong daar moet je gewoon serieus naar kijken. Als je hem 2 jaar kan huren, gewoon doen. Heb je heel veel plezier van dan

Richard Dombi on: 11 april 2018 om 18:16 #6781

Signaal of geen signaal, de meeste jeugdspelers gaan toch wel weg als er een Engelse topclub voorbijkomt. Je moet niet elke speler terughalen, maar absolute toptalenten als Chong daar moet je gewoon serieus naar kijken. Als je hem 2 jaar kan huren, gewoon doen. Heb je heel veel plezier van dan

Je kan dat wel bagatelliseren, maar feit blijft dat het overkomt als een beloning voor een speler die eerder is weg gegaan bij Feyenoord. Voor alle twijfelende toptalenten in de opleiding is dat een teken dat je gerust weg kan gaan bij Feyenoord naar een buitenlandse topclub, want je kan later toch wel weer een keer gehuurd worden om hier je wedstrijdervaring op te doen. Daarnaast is niet elk toptalent geneigd om weg te gaan, spelers als Chong huren zonder optie tot koop lijkt me een averechts effect hebben. In de fase dat we financieel aan de grond zaten was het ergens nog te begrijpen, maar nu moet je gewoon werken met spelers die onder contract staan bij Feyenoord.

• International
    tylerdurden on: 11 april 2018 om 18:39 #6782

Je kan dat wel bagatelliseren, maar feit blijft dat het overkomt als een beloning voor een speler die eerder is weg gegaan bij Feyenoord. Voor alle twijfelende toptalenten in de opleiding is dat een teken dat je gerust weg kan gaan bij Feyenoord naar een buitenlandse topclub, want je kan later toch wel weer een keer gehuurd worden om hier je wedstrijdervaring op te doen. Daarnaast is niet elk toptalent geneigd om weg te gaan, spelers als Chong huren zonder optie tot koop lijkt me een averechts effect hebben. In de fase dat we financieel aan de grond zaten was het ergens nog te begrijpen, maar nu moet je gewoon werken met spelers die onder contract staan bij Feyenoord.

En dan komt een club als psv en die huurt hem wel gewoon. Dan krijgen die spelers dus alsnog een kans, alleen niet bij ons.
    Denk je nu echt dat er jeugdspelers zijn die denken “nou ik teken niet bij Chelsea want als ik het daar niet red dan wil Feyenoord me niet meer terug”, die spelers gaan toch wel, of je ze nu wel of niet “beloont” met een terughuur later. Dan maar er van profiteren en hopen dat je er dan toch 2 jaar plezier van hebt (en wie weet kan je ze definitief overnemen)

• Lid 2e elftal
    l-pincoffs on: 25 april 2018 om 11:28 #6937

‘Wie zou jij willen zien komen’ Salah. Ik heb hem gisteren ( 24 april 2018 ) weer het eerste doelpunt zien maken… Ongelofelijk. Van het rechterpuntje van het strafschopgebied in de linkerbovenhoek van de goal. En hard geschoten. Van mij mag hij naar Feyenoord komen. Dan moeten ze maar wat geld lenen. So what.

• Vedette
    aliendwurf on: 25 april 2018 om 12:33 #6938

Goed idee, Pincoffs. We lenen gewoon wat geld en halen Salah. :bier

Verdediger on: 25 april 2018 om 17:04 #6948

‘Wie zou jij willen zien komen’ Salah. Ik heb hem gisteren ( 24 april 2018 ) weer het eerste doelpunt zien maken… Ongelofelijk. Van het rechterpuntje van het strafschopgebied in de linkerbovenhoek van de goal. En hard geschoten. Van mij mag hij naar Feyenoord komen. Dan moeten ze maar wat geld lenen. So what.

Goed plan, als hij na de CL-finale en het WK kan aansluiten bij de selectie dan is hij het wel waard. Weet alleen niet of ie Toornstra uit de basis speelt.

• Bankzitter
    Feyenoordopnr1 on: 17 mei 2018 om 21:12 #7117

Wat de Feyenoord jeugd betreft die snel het grote geld achterna gaan en Feyenoord verlaten vind ik ook dat we het er zelf naar hebben gemaakt en dan vooral bij de aanvalstalenten. Want de laatste jaren is er nauwelijks een aanvaller doorgestroomd die speeltijd kreeg. En vond onze td het niet nodig een jong feyenoord te beginnen. Kijk hoe er nu weer word omgesprongen met een talent als Hamer. 0 kans gehad in Feyenoord 1 en alweer verkocht.
    lol weer even on topic xD
    We moeten geen geld meer uitgeven aan middelmaat. Enkel investeren in jeugd die top kan bereiken. En investeren in echte meerwaarde voor het elftal.
    transfervrije en huur spelers van goeie kwaliteit halen voor de bank. En koester je talenten van eigen kweek die goeie spelers kunnen worden en verkoop die niet te snel.
    Haal de bezem door de huidige selectie.
    Vraag me ook sterk af of Kadioglu nodig is nu bij ons Kokzu een prima ontwikkeling door maakt.
    Dit lijken me interessante spelers voor volgend seizoen:
    Vorm: transfervrij prima keeper en na het gedoe met Vermeer en een klungelende Jones een prima optie.
    Cape: spaanse rechtsback van eibar snel goeie voorzet en einde contract in 2018
    ter Avest: Twente heeft het geld niet om zijn optie te lichten dus transfervrij prima als onder 23 speler. Doorloopt alle oranje jeugd elftallen. Probeer of het wat is je kan er geen buil aan vallen.
    Donk: einde contract snelle, lange en sterke verdediger et prima pass kan ook als CDM als KEA of Vilhena vertrekt.
    van Drongelen: gedegradeerd met HSV mss tegen een schappelijk prijsje over te kopen hebben kwaliteit nodig op de linker centrale verdedigende stek in het team.
    Pierie: Prima talent kan ook links back spelen. En heb liever 2 goeie opties voor links centraal met goed potentieel.
    Pieters: gedegradeerd met stoke is mss ook te huren of voor niks op te halen voor links centraal of links back.
    BMI: ook gedegradeerd met stoke zelfde verhaal als bij Pieters en Feyenoord verleden.
    Ozyacup: turks nederlandse jonge top speler loopt uit he contract en kan de creativiteit op het middenveld brengen die we nu zo missen.
    Meyer: creatieve jonge duitse top middenvelder is nu transfervrij.
    Maher: transfervrij en werd vroeger als top talent gezien.
    Fer: gedegradeerd met Swansea dus mss ook goedkoop te huren of gratis over te nemen prima voor je middenveld maar heeft mss ook kwaliteiten als erg goeie centrale verdediger.
    Honda: top speler beetje op zijn retour maar kent de eredivisie en loopt ook 2018 uit zijn contract.
    Clasie: Wil graag aan Feyenoord worden verhuurt. Dus goeie huur optie voor Feyenoord mochten er middenvelders weg gaan.
    Bernard: de gevaarlijkste man van shaktar tegen ons in de champions league loopt 2018 uit zijn contract.
    Assaidi: gedegradeerd met twente mss gratis over te nemen.
    Lestienne: linksbenige snelle buitenspeler einde contract 2018
    Wellington Nem: vroeger begenadigd talent nu wat ingedut mss krijgen wij hem aan het voetballen ook 2018 einde contract linkspotige buitenspeler.
    Tannane: ruzie met zijn club dus nu goedkoop over te nemen.
    Stengs: gokje geen idee hoe die terug komt van de blessure maar was de beste speler van AZ voor die geblesseerd raakte.
    Davies: top talent uit canade links potige buitenspeler nu einde contract
    Uth: goeie spits kent de eredivisie nu einde contract en transfer vrij over te nemen.
    van Wolfswinkel: wil zelf graag naar Feyenoord maar gaat wel wat geld kosten.
    Liefste zie ik dit team:
    ——————–Vermeer/Bijlow——————–
    -Cape/st.Juste-Donk/van Beek-van Drongelen/Pierie-Haps/Malacia
    —————Vilhena/Ayoub/Nieuwkoop—————
    ———-Ozyacup/Fer——Honda/Berghuis———-
    -Lestienne/Tannane—–Uth/van Persie—–Bernard/Assaidi
    Betere selectie dan dit seizoen met enkel van Drongelen, Pierie, Stengs en Tannane als aankopen. En hou je enorm veel geld over voor investeringen in Feyenoord om de concurrentie in te halen.
    Realistisch gezien en van geel kennende met zijn bord op schoot hoop ik minimaal op deze selectie:
    ——————–Vermeer/Bijlow——————–
    -st.Juste/Nieuwkoop-Donk/van Beek-van Drongelen/Pierie-Haps/Malacia
    ——————–Vilhena/Amrabat/Clasie———————
    ———-Larsson/Toornstra—–Berghuis/Ayoub———-
    -Tannane/Stengs—–van Wolfswinkel/van Persie—–Assaidi/Boetius
    De jeugd aub niet op de bank laten weg kwijnen maar aan spelen laten toekomen in een Feyenoord onder 23/Jong Feyenoord of verhuren en speelminuten laten maken.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 6 maanden geleden door  Feyenoordopnr1.
25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 399)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.