Wie zou jij willen zien komen?

Posted In: Aankopen
    • Talent
    linkspoot on: 31 mei 2019 om 11:45 #11594

Dat bedoel ik dus: geen waardering voor zelf opgeleide spelers. Jahanbaksh zou iets voor Feyenoord kunnen zijn.

• Talent
    thistlebites on: 31 mei 2019 om 12:38 #11595

Als ik Feyenoord was zou ik het contact met RKC warm houden om afspraken te maken over verhuur spelers. Ik denk dan aan een Vente, Sinisterra, Burger, Geertruida.
    Het technisch hart kan na 4 weken voorbereiding toch wel een inschatting maken welke talenten bij de eerste 16 van de selectie kunnen aansluiten, welke talenten afdoende potentie hebben maar net buiten de boot vallen, te verhuren aan RKC en de rest richting Dordrecht.
    ——————————-Bijlow/Delle———————————-
    Janmaat/Hall–Botteghin/St Juste–Geertruida/tropische verassing–Malacia/Haps
    ———————————Tapia/El Bouchatoui————————–
    ——————Kokcu/Ayoub——————Henriksen/Burger—————
    Jahanbakhsh/Summerville———Jorgensen/Novakovic————Hansson/Larsson

• Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 7 augustus 2019 om 15:18 #14393

Van Wolfswinkel, Johnston en Edgar Ié zullen Feyenoord versterken volgens de laatste geruchten. Ik ken de laatste twee niet, maar van Wolfswinkel vind ik acceptabel als tweede spits indien het niet te veel zal kosten.

• Jeugdspeler
    weshoofd on: 8 augustus 2019 om 09:41 #14448

Voor een huis-tuin-en-keuken spits als van Wolfswinkel schaarse centen neertellen in de vorm van een transfersom, zou ik onbegrijpelijk vinden.
    Daarnaast heb ik ernstige twijfels bij die Johnston. Toch wel raar dat je als 20-jarige centrale verdediger bij Liverpool, dat buiten van Dijk heel matige centrale verdedigers heeft en 60 wedstrijden per jaar speelt, zelfs niet een keer in de League Cup ofzo minuten hebt mogen maken. Alle beginnersfouten gaat hij nu bij ons maken. Dan kun je dus evengoed investeren in je eigen talenten (Geertruida/Hendriks). Maar we gaan het zien.

• Vedette
    aliendwurf on: 8 augustus 2019 om 16:48 #14470

Bij Liverpool gelden hele andere wetten voor die jonkies. Maar we gaan t zien.

• Ballenjongen
    edirin on: 21 augustus 2019 om 12:09 #15326

Jonas Wind van fc CPH. Scoort makkelijk (5 in 6 wedstrijden, excl een goal die als eigen goal werd genoteerd, maar die best op zijn naam had gemogen).
    Sterk, technisch goed, 20 jaar oud, groot en kan meevoetballen. Beetje zoals Jorgensen.

Las dat helaas de scouts van Ajax een week terug voor hem (en Windsten) al op de tribune zaten toen Wind twee keer scoorde in de Deense competitie, dus die zien hem wellicht als vervanging voor Dolberg. Zou las ik tussen de 2.0 en 3.0M moeten kosten, maar ik denk dat het eerder richting de 4 gaat. Alsnog stukken goedkoper dan die Gaich.
    Senesi en Wind dus. En pik Mohammed Daramy ook uit de jeugd van FC CPH op.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 21 augustus 2019 om 13:37 #15334

S.Troost@feyenoord.nl

• Ballenjongen
    edirin on: 21 augustus 2019 om 15:30 #15345

Ook zn Panenkaatje hier nog even van eerder deze maand vs Red Star Belgrado. 20 jaar, 1-0 achter tegen die club in Qualifiers, uit in Belgrado, met die gekke aanhang accchter het doel. 83e minuut. En dan doe je op 20 jarige leeftijd dus dit:

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 21 augustus 2019 om 16:43 #15351

Feyenoord kennende hebben ze geen flauw idee wie deze speler is en ik vraag me af of die wel haalbaar is en of ie zelf wel zou willen. Is Feyenoord wel een vooruitgang tegenwoordig tov zo’n club. Die spelen nog CL. Ze liggen er nu uit maar spelen elk jaar wel CL

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 3 weken geleden door  SCF010FR.
    Richard Dombi on: 6 oktober 2019 om 18:14 #18258

Een nieuwe trainer.

• Vedette
    aliendwurf on: 6 oktober 2019 om 23:05 #18283

Dick Advocaat graag….die staat te trappelen van ongeduld.

• Lid 2e elftal
    l-pincoffs on: 7 oktober 2019 om 11:29 #18316

Dick Advocaat? Krijg je dan Meride Uitvaartverzorging er gelijk bij?

• Vedette
    aliendwurf on: 7 oktober 2019 om 12:09 #18319

Je krijgt er logische opstellingen bij en gisteren riep hij nog dat zo’n Kokcu in de basis hoort, Burger meer kansen moet krijgen en hij zich niet voor kon stellen dat Senesi slechter is dan Botje.
    Meer hoefde ik niet te horen. Laat hem het seizoen maar af maken.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 7 oktober 2019 om 14:12 #18325

totdat hij er voor staat. dan gaan we weer de “vedettes” krijgen en gelijk een waslijst met spelers die hij er bij wilt.
    maar hij heeft wel gelijk.

Richard Dombi on: 7 oktober 2019 om 17:36 #18338

Precies, dat hoor je Advocaat ook alleen maar roepen als hij geen trainer is. Beetje leuk doen op tv. Zodra hij langs de lijn staat zal dat fossiel alles wat oud en ervaren is op gaan stellen. Zo heeft hij het z’n hele carrière gedaan. Ik vertrouw die dwerg voor geen meter als het aankomt op geven van kansen aan jeugdspelers. Daarnaast, alleen al het halen van Kramer is een diskwalificatie van je inzicht als trainer.
    Doe maar een keer een buitenlandse trainer die modern voetbal speelt, gericht op zo min mogelijk nutteloos balbezit en zo snel mogelijk omschakelen naar het doel van de tegenstander. Winnen we misschien weer eens wat.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door  Richard Dombi.
    • Vedette
    aliendwurf on: 8 oktober 2019 om 11:46 #18374

Dit jaar win je geen reet hoor en ik heb het alleen over redden wat er te redden valt. En daartoe is Dickie in mijn ogen het beste toe in staat.
    Laat hem het jaar maar af maken en trap Stam er zo snel mogelijk uit.
    En van die onbekende buitenlandse trainers, daar heb ik helemaal geen vertrouwen in.
    Daar heb je namelijk ook een gedegen beleid met beleidsbepalers voor nodig en een goeie scouting.
    Dat klinkt allemaal wel leuk maar zo zit Feyenoord niet in elkaar en dat gaat niet gebeuren ook. Misschien ooit als Eenhoorn deze kant op komt maar tot die tijd zullen we moeten roeien met de riemen die we al 30 jaar tot onze beschikking hebben.
    En in dat kader zet vanaf volgend jaar Fraser maar voor de groep…met ons beleid is dat de beste keus denk ik.

• Lid 2e elftal
    l-pincoffs on: 9 oktober 2019 om 11:03 #18423

Fraser lijkt mij ook de beste keuze. Hij heeft het ook niet zo slecht gedaan bij Vitesse en nu bij S.p.e.r.m.a. . En hij weet de weg bij Feyenoord. Maar of hij zou willen? Daar moet dan wel een beste vergoeding tegenover staan.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 9 oktober 2019 om 12:47 #18430

De beste keuze is een trainer die het hele werkvoetbal en harde werken eerst compleet overboord gooit en eindelijk eens de focus gaat leggen op puur voetbal. Met de huidige spelers bereik je alleen wat als die elke wedstrijd 200% geven. Ik kan me voorstellen dat je dat niet kan of wilt, als speler zinde. Daarom hebben ze het ook zo moeilijk tegen een ploeg aks F Sittard. Ze zijn voetballend bijna geen enkele tegenstander de baas.

• Vedette
    aliendwurf on: 9 oktober 2019 om 13:07 #18432

Maar dat kan dus niet…je zegt t zelf al met deze spelers lukt dat dus niet en dan heb je dus ook niks aan zo’n trainer want er zit ongeveer €13.75 in kas.
    Laat ze eerst maar eens bestuurlijk de boel op orde krijgen en Eenhoorn ophalen en dan net als bij AZ ook gaan selecteren op denkniveau…wij halen veel te veel eencelligen binnen die ook nog s amper kunnen voetballen….en als ze dat al kunnen zijn ze mentaal zo zwak en zo ontzettend dom dat ze bij elke scheet die dwars zit 3 weken van de leg zijn.
    2 schrijnende voorbeelden van die ontzettende domheid zijn het varmomentje van rick of het niet weten dat we niet gingen verlengen van Schaken.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 9 oktober 2019 om 16:01 #18446

Die Eenhoorn komt voorlopig niet, als ie al komt. Die van Bodegom met z’n grote praatjes een paar maanden terug, waar is ie nu ?

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door  SCF010FR.
    • Vedette
    aliendwurf on: 9 oktober 2019 om 23:06 #18467

Die zit in de RvC voorzittertje te spelen. Maar ook daarvoor geldt, als Stam niet van die achterlijke beslissingen had genomen had je 4e of 5e gestaan wat acceptabel was geweest gezien de blessures, het fit worden van Fer en Rick, het pas laat je selectie op orde hebben en het inpassen van jeugd. En dan hoorde je niemand over van Bodegom…dat dat dak instorte was natuurlijk ook niet te voorzien en vGeel moest ook gewoon weg dat lijkt me duidelijk. Je hebt gewoon met Jaap een saboteur binnen gehaald.
    Het is heel simpel, Jaap vervangen door Advocaat en dan vLeeuwen aanstellen als TD en voor volgend seizoen Fraser aanstellen. Dan heb je rust in de tent en verstandige mensen aan t roer als overbrugging tot Eenhoorn eindelijk eens een fatsoenlijk beleid kan gaan uitstippelen en gaan uitvoeren.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 10 oktober 2019 om 06:45 #18472

Maak je borst maar nat. Volgens Krabbendam:
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/898889/feyenoord-actief-op-zoek-naar-vervanger-voor-troost-denk-aan-een-buitenlander-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=feyenoord
    Als ze echt Arnesen willen hebben kunnen we net zo goed stoppen. Die gast is overal mislukt en weggestuurd. Maar we zullen zien wie er uiteindelijk uit de bekende koker komt. Ze willen nog voor de winterstop iemnand hebben, ben benieuwd.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 10 oktober 2019 om 09:18 #18480

Wie we ook krijgen, de aansluiting met psv en ajax is allang kwijt. En dus gaan mensen ook gelijk zeggen dat Arnesen niet voldoet.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 10 oktober 2019 om 14:32 #18498

Ik denk dat we psv nog makkelijk kunnen inhalen, ajax is een ander verhaal. PSV is in alle opzichten een kleinere club dan Feyenoord, ze worden alleen veel beter geleid. Als dat ooit nog eens bij Feyenoord gaat gebeuren dan laten we PSV ver en ver achter ons.

24 berichten aan het bekijken - 376 tot 399 (van in totaal 399)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.