Wie zou jij willen zien komen?

Posted In: Aankopen
    • Basisspeler
    pipapaauwe on: 29 april 2019 om 12:10 #11482

Zien we in Namli nog een versterking? Is wel een hele technische speler, die mogelijk met Kokcu kan spelen op een middenveld met de punt naar achter.

nee, das niks.

• Vaste waarde in elftal
    Richard Dombi on: 29 april 2019 om 15:41 #11483

Technisch leuke speler, maar niet echt een speler die het verschil maakt. Bovendien geen prioriteit, daar we op het middenveld al een aantal talentvolle middenvelders hebben die speeltijd moeten gaan krijgen.

• Talent
    thistlebites on: 29 april 2019 om 20:02 #11488

Tegen de kleinere ploegen die zich ingraven zal je zeker wel wat aan Namli hebben vanuit de as. Het is een beetje de technisch vaardiger variant van Toornstra. Overal inzetbaar op het middenveld en in de aanval. Hij zou ook een prima back-up zijn voor Berghuis(schorsingen zijn helaas niet uit de sluiten bij de snel aangebrande Stevie :lach ). Kokcu vast op 10. Mogelijk nog Geertruida een serieuze kans geven op de 6 positie? Hou je Ayoub, Tapia en Toornstra achter de hand. Mogelijk 1 van hen verkopen ten gunste van Namli en bv. een transfervrije Fer?
    AEB, Burger en Wehrmann lekker minuten laten maken bij Dort.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 30 april 2019 om 09:23 #11490

Namli.. hou toch op. We hebben met Tapia, Amrabat en Ayoub spelers gehaald die het bij hun club beter deden dan Namli. En ook die hebben het niet gered.
    Zelfde als dat gezeik met Flap. Is ook helemaal niks.
    Als je voor eigen jeugd ga, dan moet je er ook vol voor gaan. Dus ook niet met Fer komen.
    We hebben hooguit een speler nodig die de organisatie kan neerzetten in het veld. En dan denk ik eerder aan een ervaren verdediger dan aan Fer.

• Vaste waarde in elftal
    Richard Dombi on: 30 april 2019 om 12:28 #11493

Alleen spelers van het kaliber van Persie, Elia, Kuyt, Gio voegen iets toe met hun ervaring. Wij hebben echter zat ervaren spelers gehad die kwalitatief vooral aan het afbouwen zijn of überhaupt nooit op niveau hebben gespeeld. Dat voegt niks toe. Bovendien hebben wij al het oudste team van de eredivisie met een minimale transferwaarde. Ik zou me eerder richten op een kwalitatieve talentvolle versterking in de verdediging, ervaring hoeft daarbij niet leidend te zijn.

• Talent
    linkspoot on: 30 april 2019 om 14:38 #11496

Eigenlijk heeft Feyenoord een uitstekende selectie. Met 7 ervaren spelers, Clasie, Toornstra, Larsson, Jorgensen, van der Heyden, Botteghin en Berghuis.
    Daarnaast een grote hoeveelheid jeugdige spelers. Er kan misschien 1, hooguit twee spelers bij. Stam moet aan de slag gaan met de groep en er een mooi elftal van maken.

• Internationale topspeler
    aliendwurf on: 30 april 2019 om 15:11 #11497

Achterin is t echt brandhout. Alleen Haps voldoet maar die is nooit fit.
    Juste is ok maar ook maar net aan…de rest kun je zo wegdoen. Ik zou alleen Malacia als backup houden.

• Talent
    linkspoot on: 3 mei 2019 om 14:06 #11502

Als het om de verdedigers gaat, zullen we het nooit eens worden.

• Vaste waarde in elftal
    Richard Dombi on: 3 mei 2019 om 16:24 #11505

Jij bent oprecht van mening dat wij goede verdedigers hebben?

aliendwurf on: 3 mei 2019 om 20:57 #11506

De feiten en de cijfers liegen niet.
    Jij snapt er gewoon helemaal niets van, maar dat geeft ook niet.

• Talent
    linkspoot on: 4 mei 2019 om 13:32 #11508

De feiten en de cijfers zijn dat Feyenoord maar 8 goals meer tegen heeft dan de club die misschien wel de CL-finale gaat spelen. Ben echt van mening dat de club heel behoorlijke verdedigers heeft. Verdonk is opbouwend heel goed om maar eens wat te noemen.

• Talent
    linkspoot on: 4 mei 2019 om 13:38 #11509

Heb je Man City-Spurs gezien en de fouten die La Porte maakte? Dat is dan de absolute top. Verdedigers zijn geen machines natuurlijk.

• Vaste waarde in elftal
    Richard Dombi on: 4 mei 2019 om 16:48 #11510

De feiten en de cijfers zijn dat Feyenoord maar 8 goals meer tegen heeft dan de club die misschien wel de CL-finale gaat spelen. Ben echt van mening dat de club heel behoorlijke verdedigers heeft. Verdonk is opbouwend heel goed om maar eens wat te noemen.

Dat zijn er nog steeds 8 goals te veel. Betekent dat we in die linie nog progressie kunnen behalen door betere verdedigers op te stellen. Het verschil tov PSV is overigens 14, een statistiek die je wat minder goed uitkwam? Bovendien zijn onze verdedigers ook debet aan de matige opbouw, een belangrijk facet van het voetbal dat de verdedigers van Ajax significant beter beheersen.

aliendwurf on: 5 mei 2019 om 15:20 #11511

Ze kunnen er geen kut van en doordat je achterin van die twijfelaars hebt gaat je hele elftal slechter spelen want ze durven amper risico’s te nemen.
    En Verdonk :lol :lol :lol

• Ballenjongen
    robinho on: 5 mei 2019 om 18:53 #11513

Feyenoord komt gewoon scorend vermogen tekort. Je kunt de verdediging wel gaan vernieuwen voor zover dat mogelijk is maar daar schiet per saldo niet veel mee op. Ik vind het wel onbegrijpelijk dat Feyenoord geen rechtsback in de selectie heeft. Nieuwkoop is het niet en kan het ook niet. st Juste is dat ook niet. Onbegrijpelijk dat je bijna 5 miljoen voor een centrale verdediger betaalt en hem dan niet op zijn positie laat voetballen.

• Lid 2e elftal
    frankyboy on: 5 mei 2019 om 22:51 #11514

Iedere eredivisieploeg kon de verdediging uit elkaar spelen dit seizoen. Vd Heijden is over the Hill en v Beek blijft een twijfelaar. Alleen Bottegin is wanneer hij zijn niveau haalt redelijk maar komt in feite ook tekort. De back posities zijn ook niet best. Haps zou een topper zijn afgezien van zijn blessures maar ik heb hem amper een goede wedstrijd zien spelen bij ons. Malacia is een leuke back maar nog druistig. St Juste lijkt wel voorzichtig stappen te zetten in zijn ontwikkeling.
    Als tip voor rechtsback Ehibuzue van PEC. 7 assists dit seizoen. Op Angelino na dit seizoen de meest productieve back in de eredivisie.
    We moeten komend seizoen geluk hebben met wat talenten. Kokcu moet de kans krijgen. Burger krijgt veel kritiek maar is echt een groot talent. Nog een aantal zullen de kans krijgen in de voorbereiding.
    Aanvallende tips. Peterson en Kuwas van Heracles. Hebben zich uitstekend ontwikkeld. Veel assists en scorend vermogen.
    Zonder geld zal het van de talentjes en slim scouten moeten komen.

• Basisspeler
    Jack on: 6 mei 2019 om 01:06 #11515

Met Ehizibue zou ik de gok nog wel aandurven, mits het niet teveel kost. Peterson en Kuwas zijn echt te licht.
    Deze jongen mag Vilhena gaan doen vergeten:

Zomaar een voorbeeld van een speler die je voor tussen de 5 en 10 miljoen kunt kopen. Natuurlijk moeten we daar eerst voor verkopen, maar er zal toch wel iets mogelijk zijn of gaan ze Stam echt met alleen eigen jeugd aan de voorronde van de EL laten beginnen? Dat kan ik me nauwelijks voorstellen.
    In de goal, op linksback en aanvallend op het middenveld zijn we aardig bezet, de andere posities hebben allemaal versterking nodig. Niet zozeer kwantitatief, maar vooral kwalitatief. Graag ook wat meer variatie, dus een minder statische spits toevoegen en buitenspelers met veel snelheid en diepgang in hun spel.
    Wat mij betreft mogen weg: Jörgensen, Vilhena, Tapia, Van Beek, Van der Heijden, Nieuwkoop, Verdonk. Van Persie stopt. Clasie en Martina NIET vastleggen.
    En dan een paar gerichte aankopen zoals hierboven en verder alle ballen op de jeugd. Gooi Hendriks maar voor de leeuwen als je centraal achterin in de problemen komt. Maak Denzel Hall tweede rechtsback. Kijk hoe Summerville en Bannis zich fysiek houden. Geef El Bouchataoui en Burger vaker minuten. Alles beter dan wéér Eredivisie-meuk halen. Wat dat betreft blij dat we Vlap niet kunnen betalen.

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 5 dagen geleden door  Jack.
    • Vaste waarde in elftal
    Richard Dombi on: 6 mei 2019 om 11:24 #11517

Eens met Jack, behalve de suggestie om Vilhena te vervangen met een dure aankoop (het middenveld is wat mij betreft geen prioriteit, gezien we daar de grootste talenten hebben rondlopen). En wat mij betreft mogen Ayoub en Larsson aan Jack’s rijtje van spelers te koop worden toegevoegd om meer budget te creëren voor kwalitatieve versterkingen. Ik kan prima leven met een smalle selectie met meer kwaliteit op het veld en jeugd op de bank.
    Opties waar ik zelf aan denk zijn: Edson Alvarez, Ezibihue, Janmaat, Skov Olsen, Elia en Boadu. Niet allemaal haalbaar, dus daarin dan keuzes maken. Ik ben er over het algemeen geen voorstander van, maar eventueel kan je je selectie kwalitatief nog verder verbreden met huurlingen van Europese topclubs als het niet lukt om alle posities met het beschikbare budget kwalitatief goed op te vullen (bijvoorbeeld met spelers zoals Claudio Gomes, Baker, Mount, Isak, Zirkzee, Chong).
    Ik zou daarom niet beginnen aan Kuwas en Peterson, dat vind ik eerlijk gezegd juist typische MvG aankopen die meer geschikt zijn voor een subtop club in Nederland. Als dat de opties zijn binnen het budget, dan nog liever een seizoen door sparen tot we wat beters kunnen kopen. Liever één aankoop van 10 miljoen die er direct staat dan drie aankopen van 3 miljoen uit de eredivisie waarvan de vraag is of ze de top aankunnen. Bij Feyenoord moet er echt een andere transfermentaliteit gaan komen met de nadruk op kwaliteit en niet op wat er binnen het budget past. Met nadruk op dat laatste krijg je al snel dat je gaat shoppen in de subtop en middenmoot van Nederland en je selectie navenant aan kwaliteit inboet, onwenselijk.

• Ballenjongen
    robinho on: 7 mei 2019 om 09:07 #11520

Pro ligt nog steeds bij een rechtsback. Daarnaast zou een back-up voor Jorgensen mooi zijn. Kan Vente ervaring elders opdoen. Tapia zou de plek van Clasie in kunnen nemen. De vraag is of hij nog terug wil. Verder moet je zo veel mogelijk spelers die nog een jaar contract hebben van de hand doen (vermeer, nieuwkoop, botteghin, vd heijden, verdonk). Dat zijn spelers die weinig toevoegen of in geval van Vilhena niet meer gaan bijtekenen verwacht ik.
    Dat zijn toch meer verdedigers dan ik had verwacht. Dan houdt je van beek, st. juiste, geertruida, haps en malacia over. Dan heb je nog een centrale verdediger nodig. Wellicht dat je Justin Hoogma of Rick van Drongelen een jaar kan huren. Die laatste is nu basisspeler bij HSV. Als die promoveren zal dat een lastig verhaal worden. Spelers kopen op die positie wordt lastig aangezien goede te duur zijn en betaalbare krachten niets toevoegen.

• Vaste waarde in elftal
    Richard Dombi on: 7 mei 2019 om 23:30 #11522

Denk dat we de conditietrainers van Liverpool moeten overnemen.

aliendwurf on: 8 mei 2019 om 17:28 #11524

Dat Verbeek nog steeds door sommigen als geschikt wordt bevonden is gewoon lachwekkend.

• Ballenjongen
    robinho on: 10 mei 2019 om 13:49 #11534

Dat Verbeek nog steeds door sommigen als geschikt wordt bevonden is gewoon lachwekkend.

Goed genoeg voor de bank wel. Je hebt gewoon 20 veldspelers nodig.

• Talent
    linkspoot on: 21 mei 2019 om 15:04 #11562

Danny Bakker zou een mooie aanvulling van de selectie kunnen zijn. Middenvelder van ADO den Haag. Type speler dat in elk elftal past. Hij zou dan de vervanger van Clasie moeten worden.

23 berichten aan het bekijken - 351 tot 373 (van in totaal 373)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.