Wie zou jij willen zien komen?

Posted In: Aankopen
    • Ballenjongen
    robinho on: 11 maart 2019 om 22:15 #11321

Feyenoord moet doen wat ze 2 jaar geleden al hadden moeten doen. Een goede rechtsback en centrale verdediger halen.
    Volgens mij heeft Feyenoord nog een aantal miljoen in kas door de verkoop van Boetius en Amrabat (3,5 en 2,5 milj). Vilhena zul je ook moeten verkopen want die heeft na dit seizoen nog een jaar contract. Met wat andere kruimels heb je denk ik zo’n 15 miljoen in kas. Tegenwoordig koop je daar weinig voor.
    Iedere speler met potentie in de eredivisie die feyenoord kon betalen is nagenoeg mislukt. In die vijver moet je niet meer gaan vissen. Vanuit de jeugd zie ik alleen Kokcu op korte termijn aanhaken. Alhoewel ik ook niet had verwacht dat Summerville snel veel minuten zou maken bij Dordrecht en nog doelpunten maakt ook. Daar heb je dan meer aan dan die kansloze Colombiaan.
    Qua potentiele aanwinten voor Feyenoord ben ik het een beetje kwijt. Wellicht dat je Fer transvervrij op kunt pikken voor het middenveld. Op een kut manier vertrokken maargoed. Dit is echter wel de categorie waarin je het denk ik moet zoeken.

• Vedette
    aliendwurf on: 11 maart 2019 om 23:54 #11322

Ik zou idd ook een rechtsback en cv halen en als je dan toch perse een middenvelder met diepgang nodig hebt zou ik eerder proberen die Mexicaan van PSV los te weken….die heeft hun 7 miljoen gekost en die gaan ze niet gebruiken.

• Talent
    anthonie on: 12 maart 2019 om 01:04 #11323

Het laatste wat ik in dit stadium zou doen is serieus knaken uitgeven. En al helemaal niet als Martin de hand aan de knip heeft. Trouwens, knaken binnen halen is ook al niet besteed aan van Geel.
    Ik zou gewoon hetzelfde scenario gebruiken als toen Ronald Koeman kwam: Er is geen geld en wat er is of binnenkomt moet naar andere posten, doe het met de jeugd en doe wat je kunt.
    Als je nu het hele zootje verkoopt, de opbrengsten investeert in een paar redelijke aankopen zul je zien dat je nog steeds geen zoden aan de dijk gezet hebt. De kans dat Ajax of PSV kampioen wordt is nog steeds vele malen groter en dus speel je sowieso om plek 2 of 3. Dat doe ik dan liever zonder geld uit te geven door met jeugd te spelen.

• Vedette
    aliendwurf on: 12 maart 2019 om 10:40 #11324

Zonder een rechtsback en cv aan te trekken speel je echt niet om plaats 2 of 3 hoor, dat geef ik je op een briefje.
    Dan ben je dus minimaal Robin en Tonny kwijt en zit je met dezelfde problemen achterin…

• Talent
    linkspoot on: 12 maart 2019 om 13:47 #11326

Stam heeft teksten gezegd als creatief zijn en het maximale uit de spelersgroep halen. Dat zijn goede teksten. Nu afwachten of in de praktijk dit ook gaat gebeuren.

• Talent
    thistlebites on: 12 maart 2019 om 17:03 #11327

Schouten en Vlap zijn interessante spelers qua leeftijd, achtergrond en potentie. Ook Bazoer blijf ik een hele interessante speler vinden voor Feyenoord. Mogelijk ook nog die Ehizibue van Zwolle als rechtsback, al hoor ik daar verschillende verhalen over. Daarnaast heb je nog transfervrije Fer die mogelijk nog wat kan toevoegen.
    Qua centrale verdedigers moet Feyenoord echt de scoutingslijstjes er goed bij pakken. Mogelijk kunnen Stam en Timmers nog een paar goedkope jonge Argentijnse slagers die ook nog redelijk kunnen voetballen aanbevelen binnen de burelen van Van Geel.

• Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 16 maart 2019 om 15:15 #11339

Schouten en Vlap zijn interessante spelers qua leeftijd, achtergrond en potentie. Ook Bazoer blijf ik een hele interessante speler vinden voor Feyenoord. Mogelijk ook nog die Ehizibue van Zwolle als rechtsback, al hoor ik daar verschillende verhalen over. Daarnaast heb je nog transfervrije Fer die mogelijk nog wat kan toevoegen.
    Qua centrale verdedigers moet Feyenoord echt de scoutingslijstjes er goed bij pakken. Mogelijk kunnen Stam en Timmers nog een paar goedkope jonge Argentijnse slagers die ook nog redelijk kunnen voetballen aanbevelen binnen de burelen van Van Geel.

Wat bedoel je precies met de achtergrond van Schouten en Vlap? Ik zie niet echt iets speciaals in hun achtergrond, maar wellicht zie ik iets over het hoofd.
    Schouten doet het uitstekend bij Excelsior, maar is dat genoeg om bij Feyenoord van toegevoegde waarde te zijn? Ik denk dat El Bouchataoui een betere middenvelder kan worden op de positie van Schouten, als hij de kans krijgt. Lijkt me zonde om geld uit te geven op een positie waar we al twee talentvolle middenvelders hebben lopen. Vlap is interessant omdat hij meer diepgang heeft dan de talenten en middenvelders die wij hebben, Toornstra uitgezonderd, maar Vlap lijkt mij geen prioriteit. Bazoer komt mijns inziens tekort, ik vind hem bij Utrecht ook niet heel bijzonder spelen tot nu toe.
    Fer wordt overal genoemd. Hij zou een typische Martin van Geel aanwinst zijn, maar ik heb mijn twijfels bij Fer. Fysiek voegt hij uiteraard veel toe, maar ik blijf het een voetballend beperkte speler vinden. De manier waarop hij vertrok verdient ook niet bepaald een schoonheidsprijs, dus het lijkt me ook niet bepaald een goed voorbeeld naar de jeugd toe. Bovendien denk ik niet dat we kunnen voldoen aan zijn salariseisen, gezien de competitie waar hij vandaan komt.

• Vedette
    aliendwurf on: 16 maart 2019 om 18:44 #11340

Staat Bouchataoui niet stil momenteel? Ik kreeg de indruk dat hij weinig potten aan het breken is momenteel.

Richard Dombi on: 17 maart 2019 om 12:03 #11342

Als je niet wordt verhuurd maar je potjes moet blijven afwerken in een ontmanteld onder de 19 dan sta je inderdaad stil. Neemt niet weg dat de intrinsieke kwaliteit van deze jongen nog steeds aanwezig is, en dat ik er wel van overtuigd ben dat het eruit kan komen als hij minuten mag maken.

• Talent
    thistlebites on: 17 maart 2019 om 15:17 #11344

Vlap en Schouten zijn nuchtere Hollanders die met beide poten op de grond staan. Niet snel zeuren. Een beetje types als Toornstra. Dit kan ik in ieder geval opmaken uit een hoop interviews met die jongens en hun omgeving.
    El Bouchataoui komt tekort, te lage handelingssnelheid.

• Basisspeler
    Jack on: 17 maart 2019 om 20:05 #11347

Nee, met Vlap en Schouten ga je de oorlog winnen. :lol :lol :lol

• Basisspeler
    Jack on: 17 maart 2019 om 20:07 #11348

Staat Bouchataoui niet stil momenteel? Ik kreeg de indruk dat hij weinig potten aan het breken is momenteel.

Frenkie de Jong stond ook een tijdje stil bij Willem II en Jong Ajax. En kijk nu. Het gaat om talentherkenning en inschatten van potentie.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 18 maart 2019 om 14:08 #11351

Er is gewoon geen stuiver om uit te geven. Heel lastig om je dan te versterken.
    Heb je ook gelijk het excuus van Martin te pakken.

• Vedette
    aliendwurf on: 18 maart 2019 om 14:33 #11352

Frenkie de Jong stond ook een tijdje stil bij Willem II en Jong Ajax. En kijk nu. Het gaat om talentherkenning en inschatten van potentie.

Ik zeg ook niet dat ik geen vertrouwen in hem heb. Ik denk alleen niet dat hij er gelijk zal staan.

• Talent
    thistlebites on: 2 april 2019 om 16:49 #11392

Nou Summerville, Zwarts en Hansson zijn wel goede versterkingen voor aankomend seizoen :lol

• Vedette
    aliendwurf on: 2 april 2019 om 18:54 #11394

Summerville zou ik er zeker bij halen in de voorbereiding.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 3 april 2019 om 08:11 #11398

Doan is de enige eredivisie speler met wat extra’s, al speelt hij de laatste tijd minder.
    Voor de rest is het allemaal niet beter dan wat we zelf hebben.

Richard Dombi on: 3 april 2019 om 12:26 #11400

Doan is de enige eredivisie speler met wat extra’s, al speelt hij de laatste tijd minder.
    Voor de rest is het allemaal niet beter dan wat we zelf hebben.

Ajax en PSV hebben genoeg spelers die beter zijn, ik ga er maar vanuit dat je die al buiten beschouwing hebt gelaten. Doan is technisch vaardig, heeft wel een heel matig rendement. Verder zijn Isak, Boadu, Stengs, Idrissi, Vlap, Odegaard, Koopmeiners, Ezibihue ook niet minder dan wat wij hebben lopen op die posities (los van RvP uiteraard). Probleem is dat je naar verhouding veel te veel betaalt voor deze spelers, terwijl je met een goede scouting in het buitenland waarschijnlijk betere spelers voor betere bedragen kan ophalen.

• Deze reactie is gewijzigd 3 maanden, 2 weken geleden door  Richard Dombi.
    Richard Dombi on: 3 april 2019 om 13:30 #11404

Nou Summerville, Zwarts en Hansson zijn wel goede versterkingen voor aankomend seizoen :lol

Hansson gaat het niet redden denk ik, te weinig snelheid en variatie in zijn spel. Summerville en Zwarts hebben snelheid en diepte in het spel, daarmee voegen ze in elk geval wat toe aan de aanval ten opzichte van de spelers die daar nu staan. Zwarts is natuurlijk een technisch ongepolijste speler, maar ik vind dat wel een speler die fysiek misschien meer kan toevoegen dan een Vente. Laat ze het maar bewijzen in de voorbereiding.

• Bankzitter
    frankyboy on: 5 april 2019 om 16:11 #11421

Er zal een plan moeten komen om een elftal neer te zetten maar ook door te laten ontwikkelen zodat er perspectief gecreeerd wordt. Heel simpel, er zullen talenten moeten komen die kapitaal moeten vertegenwoordigen voor de toekomst. Dat betekent dus dat talenten voorrang moet krijgen qua speeltijd, voorrang op externe of oudere spelers en zelfs voorrang geven aan ontwikkelen ipv zekerheden inbouwen. Doe je dat niet blijven spelers hangen. Je ziet het nu met Kokcu, geweldig talent maar de trainer kiest liever voor de vuile meters van Toornstra. Kokcu had zo een half seizoen vlieguren kunnen maken maar staat nu met een paar losse wedstrijdjes en wat invalwerk bij lange na niet waar hij had kunnen staan. Zo wordt Kokcu niet beter en zo wordt hij ook niet meer waard.
    Daarnaast zul je creatiever en beter moeten scouten, of dat nu in binnen-of buitenland is. Ik denk zomaar dat Brandley Kuwas minder had gekost dan Larsson maar mentaal veel beter die overstap kan maken dan Larsson en beter had gefunctioneerd. Niet gezegd dat ik het hier juist heb, daar heb je scouts voor die van ons herkennen dat structureel niet bij spelers.
    En start nu in hemelsnaam een samenwerkingsverband met een Europese topclub. We hebben een jeugdopleiding van naam, we hebben de faciliteiten, zij hebben de spelers in huis. Ga daarmee aan de gang en zorg dat de Guidetti’s jouw kant opkomen.

• Talent
    thistlebites on: 6 april 2019 om 09:20 #11422

Gisteren werd door Driessen een naam voorgedragen die ik hier al eerder had genoemd, namelijk Bazoer.

• Bankzitter
    SCF010FR on: 6 april 2019 om 09:50 #11423

Na z’n provocaties van Zondag een prima idee. En die Driessen wilt Feyenoord alleen maar klein houden.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 8 april 2019 om 07:54 #11425

Gisteren werd door Driessen een naam voorgedragen die ik hier al eerder had genoemd, namelijk Bazoer.

Gek toch? Wat bezielt die vent?

• Vedette
    aliendwurf on: 8 april 2019 om 18:44 #11428

Nee, gewoon nee…

• Talent
    thistlebites on: 29 april 2019 om 11:56 #11481

Zien we in Namli nog een versterking? Is wel een hele technische speler, die mogelijk met Kokcu kan spelen op een middenveld met de punt naar achter.

25 berichten aan het bekijken - 326 tot 350 (van in totaal 377)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.