Wie zou jij willen zien komen?

Posted In: Aankopen
    • Basisspeler
    Jack on: 9 november 2017 om 19:28 #2882

Geef hier aan welke spelers je graag naar onze mooie club ziet komen.

• Geselecteerd voor Oranje
    wateringer on: 9 november 2017 om 19:47 #2886

Guidetti??? Kan misschien ook LINKSBACK????

• Internationale topspeler
    aliendwurf on: 9 november 2017 om 21:22 #2890

Robin! En snel!

Verdediger on: 10 november 2017 om 10:29 #2906

Jullie snappen er helemaal niks van, we moeten Drenthe en Boerrigter halen :p :o XD

• Veelbelovend talent
    Sixto Rovina on: 13 november 2017 om 23:10 #3057

Heeft hodie de overstap al gemaakt, ik vrees dat dit anders een vrij saaie topic gaat worden.

• Regelmatige invaller
    ulligan on: 14 november 2017 om 08:13 #3060

Of FON1?

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 14 november 2017 om 15:18 #3069

Nicky Hofs

• Lid 2e elftal
    willemvanhanegem on: 17 november 2017 om 17:21 #3141

Hé pik, wel effe dimmen, maar Guidetti zou van mij in de winterstop al mogen komen. Nicolai zijn we na het WK kwijt en kan Guidetti nu alvast weer wennen. Kramer dan laten gaan.

• Lid 2e elftal
    willemvanhanegem on: 17 november 2017 om 17:22 #3142

Robin overweegt tegen een lager loon bij te tekenen of is dat gebakken lucht??

• Regelmatige invaller
    Thomassio on: 14 januari 2018 om 14:21 #4822

Ludovit Reis (17) maakt naam bij Groningen. Volgens velen een groot talent. Ajax/PSV zullen er wel weer mee aan de haal gaan. Hopelijk is Martin nu een keertje scherp.

• Aanstormend talent
    Spencer on: 14 januari 2018 om 19:56 #4823

Robin overweegt tegen een lager loon bij te tekenen of is dat gebakken lucht??

Ik denk niet dat hij voor gebakken lucht gaat spelen.

• Ballenjongen
    sjinjiono on: 16 januari 2018 om 21:01 #4873

Kalou

• Basisspeler
    Jack on: 24 januari 2018 om 23:57 #5216

Als Nicolai gaat, wil ik graag deze man zien komen:

Zijn haalbaarheid is zeer twijfelachtig, maar wellicht ziet hij het als een goede tussenstap in Europa. Vrees wel dat je minimaal driekwart van wat je voor Nicolaï gaat krijgen zult moeten investeren, maar dat ga je gegarandeerd terug verdienen.
    In de zomer opperde ik voor Tagliafico, maar die werd onhaalbaar geacht. Speelt nu bij onze gesnavelde vrienden voor een Haps-achtig bedrag.

• Jeugdspeler
    e-c on: 25 januari 2018 om 01:21 #5221

Ik denk echt ( omdat ht typisch Feyenoord is ) dat Wout Weghorst dan de nieuwe spits wordt. Deze houthakker past dan zogenaamd goed bij de club Feyenoord. Bij van Geel hoef je niet te rekenen op een speler als Martinez Jack. Geloof daar maar niet in. En van Geel en Gio doen alles samen, als Gio Weghorst wil gaat dat gebeuren ook.
    En Tagliafico, werd eerst bij Feyenoord aangeboden. Die hadden geen belangstelling. En dat was voordat Haps in beeld was.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 4 maanden geleden door  e-c.
    • Regelmatige invaller
    danall on: 25 januari 2018 om 11:55 #5246

Hoe wordt de spelersvijver beoordeeld? Wat en hoe gaat Martin en zijn
    scouts er mee om? Telkens als er een naam vaak in de media of op het
    FN opdook dan werd diegene gelijk gevolgd. Ik mis originaliteit bij
    de verantwoorde groep.

• Vaste waarde in elftal
    Richard Dombi on: 25 januari 2018 om 12:53 #5256

Als Nicolai gaat, wil ik graag deze man zien komen:
    <iframe width=”500″ height=”281″ src=”https://www.youtube.com/embed/62EgSAdP_uc?feature=oembed” frameborder=”0″ allow=”autoplay; encrypted-media” allowfullscreen=””></iframe>
    Zijn haalbaarheid is zeer twijfelachtig, maar wellicht ziet hij het als een goede tussenstap in Europa. Vrees wel dat je minimaal driekwart van wat je voor Nicolaï gaat krijgen zult moeten investeren, maar dat ga je gegarandeerd terug verdienen.
    In de zomer opperde ik voor Tagliafico, maar die werd onhaalbaar geacht. Speelt nu bij onze gesnavelde vrienden voor een Haps-achtig bedrag.

Ik zie eigenlijk een soort Achahbar met explosiviteit in dit filmpje. Ben een fan van dit soort spelers, maar ik vind het toch wel een risico door zijn geringe lengte. Julio Cruz was bijvoorbeeld ook wat langer meen ik me te herinneren.
    Ik vrees echter dat we straks naar die kwal van een Weghorst moeten kijken met de eredivisie tunnelvisie van MvG.

• International
    tylerdurden on: 25 januari 2018 om 13:23 #5259

Voor aankomend seizoen heeft Feyenoord nu wel genoeg middenvelders en verdedigers, zelfs als spelers als Botteghin, Vilhena vertrekken. Jørgensen gaat sowieso weg, of nu of in de zomer.
    Maat met het geld van Jørgensen en CL geld kan je zo maar weer 30/40 miljoen te besteden hebben. En je hebt inprincipe maar twee spelers nodig nu, een spits en een creatieve middenvelder. Koop dan ook eens echte versterkingen van 10/12 miljoen. Dan hoef je niet alles uit te geven zelfs. Meer spelers heb je niet nodig, zeker met de komst van Van Persie en straks Ayoub ben je gewoon klaar al.

• Regelmatige invaller
    Thomassio on: 9 februari 2018 om 14:31 #5769

We komen inmiddels om in de middenvelders, maar ik zou toch Jordy Clasie ophalen voor een paar miljoen. Hij is nu ´in de aanbieding´ en als je toeslaat heb je er nog jarenlang plezier aan. Die zie ik hier dan zo tot aan zijn voetbalpenisoen rondlopen, Echt een buitenkans. Maar dan moet Vilhena vertrekken en sowieso El Ahmadi het veld ruimen en zijn laatste jaartje als wissel spelen. Kan ook best, de man is inmiddels 33.
    Met Clasie heb weliswaar weer een middenvelder die amper scoot, maar wel eentje die tempo in het spel brengt. Als je een fitte RvP en Berghuis voor je hebt lopen waar ie de bal kwijt kan, kan dat best genieten worden.

• Regelmatige invaller
    ulligan on: 9 februari 2018 om 14:44 #5771

Op basis van zijn eerdere tijd bij Feyenoord zeg ik ‘doen’, maar is hij nog zo goed?

Verdediger on: 9 februari 2018 om 15:10 #5773

Ja dat is hij zeker, hij heeft de smaak nu echt te pakken bij Brugge. Ik begreep dat vGeel het vorig seizoen niet per se wilde maar Ahmadi en Vilhena zijn nu ook wel een beetje uitgeraasd.

• Regelmatige invaller
    ulligan on: 9 februari 2018 om 15:29 #5776

Ja ok, maar jij wilt ook Tapia en Beekie achterin laten staan. Dus ik weet niet of ik op jouw oordeel aankan :lach

Verdediger on: 9 februari 2018 om 16:08 #5778

Het liefste wil ik van Nieff daar hebben eigenlijk, die liet gisteren wel zijn kwaliteiten als CV zien. Kon mij herinneren dat iemand op FN hem ook vaak noemde, jammer dat hij deze site nog niet heeft gevonden :huh

In dit geval lul ik eigenlijk maar wat want ik kijk geen Brugge. Het is meer de mening napraten van Brugge volgers, en gisteren had ie een aardig geweldige winnende goal tegen Luik. Maar zo te horen zijn ze daar erg tevreden, dus dat lijkt mij wel oké om vanuit te gaan :lach

• Regelmatige invaller
    ulligan on: 9 februari 2018 om 20:21 #5779

:lach :bier

• Veelbelovend talent
    l-pincoffs on: 10 februari 2018 om 12:09 #5781

Niemand. Het wordt tijd dat Van Bronckhorst de juiste mannen op hun juiste plaats zet. En aanpast als die niet goed spelen op hun goede positie.

• Talent
    thistlebites on: 10 februari 2018 om 17:23 #5790

Een type Hector Vilalba zou Feyenoord goed doen. Een speler die altijd op de brommer is met een redelijk hoog moyenne.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 373)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.