Voorspelling Eredivisie 19/20

Posted In: Nederlands voetbal
    • Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 31 juli 2019 om 13:42 #13845

1. Ajax
    2. PSV
    3. Feyenoord
    4. AZ
    5. FC Utrecht
    6. Vitesse
    7. FC Groningen
    8. Heracles Almelo
    9. SC Heerenveen
    10. FC Twente
    11. PEC Zwolle
    12. ADO Den Haag
    13. VVV Venlo
    14. Fortuna Sittard
    15. Willem II
    16. FC Emmen
    17. Sparta Rotterdam
    18. RKC Waalwijk

• Vedette
    aliendwurf on: 31 juli 2019 om 20:00 #13868

Wij worden met de huidige selectie en spelopvatting absoluut geen 3e.

Richard Dombi on: 1 augustus 2019 om 14:16 #13907

Alles onder ons ook niet. Dus worden we het alsnog.

• Talent
    petervanvossen on: 1 augustus 2019 om 15:46 #13914

Met deze verdediging gaan we heel hard de boot in tegen veel ploegen. Iedereen zal lekker op de counter spelen tegen ons. Achteraf zal iedereen roepen dat Feyenoord het beste van het spel had, maar dat de tegenstander 2 kansen had en 2 keer scoorde. Typisch naïef gelul van de zogenaamde Hollandse school.
    Volgend jaar komen we erachter waarom we zo blij mochten zijn met Gio. Met dit materiaal en zeker met deze ultra trage CV’s kun je niet druk zetten tot de 16 van de tegenstander.
    Of er moet toch nog een CV en rechtsback worden aangetrokken, dan is het een heel ander verhaal. Haal een degelijke rechtsback en St. Juste kan naar het centrum. Dan nog 1 mannetjesdekker erbij als CV en ik heb weer wat meer vertrouwen.
    Het scorend vermogen komt wel goed verwacht ik. Hopelijk wat meer doelpunten vanuit het middenveld.
    Tldr: we worden 3e. De rest boeit niet.

• Vedette
    aliendwurf on: 1 augustus 2019 om 16:34 #13924

Helemaal mee eens…

Richard Dombi on: 1 augustus 2019 om 17:13 #13925

Met deze verdediging gaan we heel hard de boot in tegen veel ploegen. Iedereen zal lekker op de counter spelen tegen ons. Achteraf zal iedereen roepen dat Feyenoord het beste van het spel had, maar dat de tegenstander 2 kansen had en 2 keer scoorde. Typisch naïef gelul van de zogenaamde Hollandse school.
    Volgend jaar komen we erachter waarom we zo blij mochten zijn met Gio. Met dit materiaal en zeker met deze ultra trage CV’s kun je niet druk zetten tot de 16 van de tegenstander.
    Of er moet toch nog een CV en rechtsback worden aangetrokken, dan is het een heel ander verhaal. Haal een degelijke rechtsback en St. Juste kan naar het centrum. Dan nog 1 mannetjesdekker erbij als CV en ik heb weer wat meer vertrouwen.
    Het scorend vermogen komt wel goed verwacht ik. Hopelijk wat meer doelpunten vanuit het middenveld.
    Tldr: we worden 3e. De rest boeit niet.

Eens hoor, maar ditzelfde verhaal is met betrekking tot de verdediging ook van toepassing op Utrecht en AZ. Die eveneens aanvallend voetbal spelen en zullen ook tegen counters aanlopen. Het verschil is dat wij een beter middenveld en betere aanval hebben. De derde plek komt echt niet in gevaar en dan zie je dat we wel degelijk blij mogen zijn dat we nu geen Gio meer hebben, want in tegenstelling tot de meeste jaren onder Gio zullen we nu wel wat attractiever spelen. Met als gevolg dat spelers zich meer ontwikkelen en meer waard worden.

• Vedette
    aliendwurf on: 1 augustus 2019 om 17:17 #13927

Hebben wij een betere aanval dan AZ? Ik vraag t me af…

Richard Dombi on: 1 augustus 2019 om 17:24 #13929

Hebben wij een betere aanval dan AZ? Ik vraag t me af…

Zodra Jorgensen fit is, en Berghuis blijft rechtsbuiten spelen, wel naar mijn mening. Al wordt het misschien een ander verhaal als Boadu en Stengs zich door ontwikkelen. In die Gudmundsson geloof ik niet zo bij AZ.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.