Vitesse – Feyenoord ( 08-12-2019 )

Posted In: Wedstrijden
    • Lid 2e elftal
    l-pincoffs on: 9 december 2019 om 12:45 #21973

Wat een ontzettende slechte wedstrijd was dit. Er was niemand bij die ik een voldoende zou geven. Ze konden zelfs de bal over meer dan 4 meter niet naar elkaar spelen. Advocaat is de oplossing niet. Stam deed hetzelfde. En die moest vertrekken. Advocaat dan ook maar. Die Deense spits Jørgensen was zo slecht. Het is een raadsel dat die wordt opgesteld. Kennelijk heeft Advocaat niemand anders, anders begrijp ik het niet. De backs Geertruida en Malacia moeten nog leren voetballen. Wat zouden ze doen op de trainingen. Een beetje de bal naar elkaar proberen te spelen? Er is over iedereen wel iets te schrijven. Dat doe ik dus niet. Het was een ramp.
    Het is in ieder geval waardeloos om naar te kijken. En de verwachting was al niet hoog. Dat hebben ze voor. Desondanks weten ze het nog slechter te doen. Feyenoord mag wel snel beter gaan spelen, want komende Donderdag wacht een behoorlijke tegenstander ( op een overwinning heb ik inmiddels geen enkele verwachting meer ). Nou hebben ze het geluk, dat Porto nou ook niet goed speelt. maar ik verwacht niet dat Feyenoord ineens goed gaat voetballen en gaat winnen. Dus Europees is het afgelopen. Kunnen ze op de trainingen proberen te leren voetballen. ( En dan te bedenken hoeveel geld ze ervoor krijgen!!!)

• Vedette
    aliendwurf on: 12 december 2019 om 16:45 #22161

Vanavond wordt t ook niks…

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.