Tonny Trindade de Vilhena

Posted In: Oud-Feyenoord
    • Bankzitter
    Jeffrey on: 27 augustus 2018 om 18:31 #9473

Ik snap dat we geld nodig hebben voor nieuwe aankopen en gun hem absoluut ook een stap naar het buitenland, toch zal ik het erg jammer vinden als hij weggaat. Is het schoolvoorbeeld van hoe het hoort te gaan bij Feyenoord, als jeugdspeler het eerste halen en zelfs international geworden. Mooie prijzen gepakt, enorm veel minuten gemaakt in Feyenoord 1 en nog steeds erg jong. Mag van mijn part nog een paar jaar hier blijven en een absolute cultheld/boegbeeld worden.

• International
    tylerdurden on: 27 augustus 2018 om 18:56 #9475

Cocu wil Tonny nog deze periode aantrekken.
    Hopelijk kunnen we dan Janmaat alsnog halen en Botteghin vervangen door Juste.
    Ayoub kan makkelijk de rol van Tonny invullen, ik zie daar geen enkel probleem in.

Ayoub valt me in zeer positieve zin op, prima speler hoor. Die gaat zich makkelijk in de basis spelen, ipv Tony of naast hem.

• Vedette
    aliendwurf on: 27 augustus 2018 om 19:30 #9478

Clasie krijg je er niet uit dus zolang Tonny er is heeftie hij de meeste kans op de plek van Toornstra denk ik.

• International
    tylerdurden on: 27 augustus 2018 om 19:36 #9480

Clasie krijg je er niet uit dus zolang Tonny er is heeftie hij de meeste kans op de plek van Toornstra denk ik.

Ja dat bedoel ik ook. Want ondanks zijn goede spel afgelopen zondag ben ik toch wel klaar met Toornstra. Want echt beter wordt het niet en dan moet je het doen met de uitschieters zoals tegen Heerenveen. En Ayoub heeft ook veel drive naar voren, dus hem ipv Toornstra zou een prima oplossing zijn.

• Geselecteerd voor Oranje
    wateringer on: 27 augustus 2018 om 21:01 #9501

Ik snap dat we geld nodig hebben voor nieuwe aankopen en gun hem absoluut ook een stap naar het buitenland, toch zal ik het erg jammer vinden als hij weggaat. Is het schoolvoorbeeld van hoe het hoort te gaan bij Feyenoord, als jeugdspeler het eerste halen en zelfs international geworden. Mooie prijzen gepakt, enorm veel minuten gemaakt in Feyenoord 1 en nog steeds erg jong. Mag van mijn part nog een paar jaar hier blijven en een absolute cultheld/boegbeeld worden.

Begrijp je wel maar zo werkt het natuurlijk niet, spelers zijn zelden trouw aan hun club of ze moeten er werkelijk geen klote van kunnen en niet die stap hogerop kunnen maken (Nelom?). Tonny heeft al bijgetekend op het moment dat we het niet meer hadden verwacht, dat was al heel wat.
    Het is tijd voor hem om te gaan en ik gun het hem ook van harte, laat er een mooie club komen met een mooi bedrag en hij mag gaan. Hoe jammer ik het zelf ook vind, het is wel het meest realistische nu.

• Bankzitter
    Jeffrey on: 27 augustus 2018 om 21:05 #9502

Ja, helemaal mee eens. Ben ook erg benieuwd hoe hij zich staande zou houden bij een team als Fenerbahçe. Vind dat ook best een mooie club voor hem, kan hij ten minste om de titel spelen elk seizoen.

• Talent
    petervanvossen on: 27 augustus 2018 om 21:48 #9504

Begrijp je wel maar zo werkt het natuurlijk niet, spelers zijn zelden trouw aan hun club of ze moeten er werkelijk geen klote van kunnen en niet die stap hogerop kunnen maken (Nelom?). Tonny heeft al bijgetekend op het moment dat we het niet meer hadden verwacht, dat was al heel wat.
    Het is tijd voor hem om te gaan en ik gun het hem ook van harte, laat er een mooie club komen met een mooi bedrag en hij mag gaan. Hoe jammer ik het zelf ook vind, het is wel het meest realistische nu.

Helemaal mee eens. Ook al denk ik dat we Tonny echt nog wel gaan missen, denk ik dat het voor beide partijen goed is als hij ons nog deze transferperiode gaat verlaten. Nu moet je er nog gewoon 10-15 miljoen voor kunnen vangen. Volgend jaar heeft ie nog maar 1 jaar contract, dan moet je met +/- 5 miljoen genoegen nemen. Zoveel kapitaal staat er niet op het veld, dus moet je toch echt weer eens een behoorlijke klapper maken. Voor Tonny is het ook prima om te vertrekken na >200 wedstrijden in de Mickey Mouse competitie. Vind Fenerbahche dan wel weer jammer, want ook dat is een pauper competitie met pauper spelers om zich heen in een pauperland.
    Zonder Tonny wordt het wel een erg licht middenveld. Daar gaan we nog wel last van krijgen verwacht ik. Het blok El Ahmadi-Vilhena was natuurlijk wel één groot powerhouse.

• Vedette
    aliendwurf on: 27 augustus 2018 om 22:15 #9513

Mwah, Clasie gaat t steeds beter doen en ik ben wel onder de indruk van Ayoub.
    En we moeten niet vergeten dat er een hele goeie lichting aan zit te komen met Burger, Whermann, Bouchataoui en Kokcü op het middenveld.

• Regelmatige invaller
    danall on: 28 augustus 2018 om 01:25 #9514

Wat Burger en Kokcu aangaat zeker opstellen.
    Wehrmann en Bouchataoui opstellen tegen clubs
    vanaf de 7e plaats.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 28 augustus 2018 om 07:54 #9516

Fenerbache mag geen euro uitgeven. Ik denk niet dat die concreet worden.
    Tonny gaat gewoon blijven.

• Basisspeler
    Jack on: 28 oktober 2018 om 19:16 #10457

HANDELINGSSNELHEID.
    Als je zo’n De Jong ziet spelen, dan schiet je toch in de kramp van het lachen als je hem ziet spartelen met die bal? Ik heb het heel lang voor hem opgenomen en altijd zag ik een uitweg om hem naar de Europese subtop te lullen, maar als je na 7 seizoenen Feyenoord nog steeds zo door de ondergrens knalt als vandaag, dan hoor je misschien wel gewoon op dit niveau thuis. Dan mag je inderdaad blij zijn met Sampdoria, waar hij een paar jaar geleden kon tekenen.
    Het zegt ook gewoon heel veel over ontwikkeling bij clubs. Ik zag deze week een filmpje uit 2014. Ajax C1 – Feyenoord C1, een kampioenswedstrijd die we altijd hadden moeten winnen, maar waar Ajax zoals gebruikelijk toch weer kon ontsnappen en alsnog winnen. Maar dat doet er minder toe. Oordeel zelf maar:

De Ligt is één van de beste CV’s van de wereld in wording. Kluivert speelt al in de Serie A, weliswaar als reserve, en heeft z’n debuut in het NL’s elftal al gemaakt. Malen speelt nu via een omweg in Eindhoven en die gaat zonder blikken of blozen Lozano vervangen volgend seizoen.
    En onze talenten? Wehrmann, El Bouchataoui, Touré, Vente en Chong. Niet of nauwelijks hebben ze nog hun debuut gemaakt op het hoogste niveau, laat staan een constante factor. Waar heeft dat mee te maken? Die voetbalpiramide speelt een rol, maar ook gewoon de hogere standaard die er in Amsterdam is. Die gasten blijven zich ontwikkelen, krijgen weerstand en worden beter. Touré speelde het centrum van Ajax in die wedstrijd helemaal aan gort, waar is hij nu?
    Het ligt aan niets anders dan ons technische beleid. Van Geel moet weg en Gio ook.

• International
    tylerdurden on: 28 oktober 2018 om 21:14 #10462

Vilhena is gewoon geen wereldtopper.
    Een soort Davy Klaasen van Feyenoord. Prima voor dit niveau maar zal nooit Europese top halen. Zal ooit idd naar de Sampdoria’s, Werder Bremens of huddersfields van deze wereld kunnen.
    Over die talenten.tja..jarenlang psv uitgelachen maar die zijn ons lichtjaren voorbij. Met alle respect voor een Clasie, maar waarom daar geen talent? Waarom Boetius terughalen en geen jeugdspeler? Waarom nog steeds Botteghin vd Heijden?
    Angst angst angst

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 31 oktober 2018 om 08:31 #10504

In elke topwedstrijd gaat het mis bij hem. Of hij nou tegen Bazoer speelt of deJong. Altijd is hij de mindere. Of hij nou tegen ajax op psv speelt of europees. Ook in de CL gaat de bal door de beentjes in de eerste minuut.
    Het ontbreekt hem ook aan voetbalmentaliteit. Hij laat zich verdomme dollen door blind en laat hem daarna gewoon lopen.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 2 november 2018 om 08:29 #10543

Lekker sprongetje tegen Lex bij de 1-0.
    Dat is pas overtuiging.

• Talent
    linkspoot on: 2 november 2018 om 14:32 #10545

Hij speelde idd gisteren niet geweldig. Hij is toch een linkermiddenvelder? Hij loopt overal, behalve links op het middenveld. Heeft ook te maken met de trainer, die niet duidelijk aangeeft wat zijn gebied is en omdat Feyenoord maar met twee middenvelders speelt, Clasie en hij. Dat is moeilijk voetballen. Van Persie is geen middenvelder. Desondanks speelde Feyenoord een van zijn betere wedstrijden, met een uitblinkende Larsson.

• Vedette
    aliendwurf on: 2 november 2018 om 15:12 #10546

Lekker sprongetje tegen Lex bij de 1-0.
    Dat is pas overtuiging.

Vermeer had die ook wel mogen pakken.

• Bankzitter
    frankyboy on: 15 december 2018 om 11:22 #10779

Maakt een interessante ontwikkeling door. Tijdens het kampioensjaar speelde hij dienend en simpel en dat was wat hem waardevol voor het elftal maakte. Vorig seizoen wilde hij vaker beslissend zijn wat ook lukte maar werd zijn rol voor het elftal minder dragend dan in het kampioensjaar. Dit seizoen, wat zeker niet geweldig begon, lijkt hij zich door te ontwikkelen en trekt hij meer en meer de kar. Zowel als ruggegraat voor de ploeg maar ook als beslissende speler. Dat optreden in Oranje heeft ook wat met hem gedaan. Als hij straks vertrekt naar AS Roma of een club van dat kaliber zou het me ook niets verbazen als hij daar basis gaat spelen. Dat niveau heeft hij nu. 2 seizoenen geleden toen hij naar Sampdoria kon duidelijk niet.

Richard Dombi on: 15 december 2018 om 16:23 #10781

Speelt fantastisch sinds oktober, zeer dynamisch met drang naar voren maar ook heel nuttig als controlerende middenvelder die veel tegenaanvallen verijdelt. Moet na dit jaar, of in de winterstop, wel een stap gaan maken voor zijn vervolg ontwikkeling. Zo’n AS Roma kan hij inderdaad makkelijk aan. Hopelijk vangen we een goede transfersom voor hem.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 17 december 2018 om 08:32 #10810

wederom achterlijk slecht. Nooit in 1x doorspelen naar voren. Ballen over de hele die een uur onderweg zijn en nooit aankomen.
    Zodra hij de bal heeft duiken er 3 man op hem, omdat de tegenstander ook wel weet dat hij altijd gaat lopen.
    Hij heeft echt wel zijn goede momenten, maar er gaat ook zoveel verkeerd bij hem.

Richard Dombi on: 6 januari 2019 om 15:59 #10873

https://www.fr12.nl/nieuws/49314-ik-heb-me-laten-vertellen-dat-er-duitse-interesse-is.html
    Doen! Vilhena is een van onze beste spelers maar hij heeft echt een stap omhoog nodig. Wij spelen nergens meer voor en moeten ook aan de toekomst gaan denken. Bij een goed bod laten gaan, het liefst met een vette doorverkoop percentage in de overeenkomst. Zeker als hij richting Peter Bosz gaat, als dat project slaagt gaan de spelers van Leverkussen snel verder in waarde stijgen. Een attractieve aanvallende ploeg met grote talenten doet het altijd goed op de transfermarkt. Ideaal voor een Vilhena om zich daar verder in de picture te spelen.

• Vedette
    aliendwurf on: 6 januari 2019 om 21:43 #10876

Duitsland lijkt me sowieso erg geschikt voor hem…voor 15 miljoen mag die wat mij betreft gaan.

• Talent
    linkspoot on: 8 januari 2019 om 12:55 #10878

Opbouwend matig, maar verdedigend doet hij wel goed werk.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 28 januari 2019 om 08:41 #11031

Stoppen met Clasie en Tonny op zijn plek zetten. Punt naar achteren

Richard Dombi on: 20 juni 2019 om 17:58 #11639

Gaan deze speler missen, maar ik gun hem veel succes in het buitenland! Lekker cashen bij Krasnodar, in een best aardig stadion en met een ambitieuze eigenaar, om daarna hopelijk de Promes route te volgen naar een betere competitie.
    Complimenten aan Troost als het klopt dat we 9 miljoen vangen voor een eenjarig contract, dat is meer dan ik had verwacht. Gelieve verder geen middenvelders te halen, maar AEB en Geertruida de kans te geven op het middenveld. Het geld mag wat mij betreft naar een goede verdediger, rechtsback of centraal.

• Ballenjongen
    robinho on: 20 juni 2019 om 18:56 #11641

Een vervanger lijkt mij wel noodzakelijk. Clasie is ook vertrokken en ik vermoed dat Tapia ook nog vertrekt. Die kan zomaar een leuke transfer verdienen dmv het spelen van de Copa. Ik zou Fer proberen op te pikken. Die brengt ook nog een stuk lengte mee. Op het middenveld komt niemand boven de 1.78 uit.
    Ik ben zelf niet rouwig om het vertrek van Vilhena. Vind het een overschatte speler. Mentaliteit prima maar dat is niet voldoende.

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 152)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.