Tonny Trindade de Vilhena

Posted In: Oud-Feyenoord
    • Jeugdspeler
    harrymens on: 8 november 2017 om 13:00 #2858

Tonny Trindade de Vilhena (Maassluis, 3 januari 1995) is een Nederlands voetballer die als middenvelder speelt. Hij stroomde in 2012 door vanuit de jeugd van Feyenoord, waar hij in mei 2017 een nieuw contract tekende tot medio 2020. Vilhena debuteerde in 2016 in het Nederlands voetbalelftal.

• Basisspeler
    Jack on: 10 november 2017 om 23:15 #2955

Echt heel zwak dit seizoen. Voetbalt met een skippybal, zo lomp ziet het eruit. Geen sprankje overtuiging, geen felle duels, nada. Moet zich echt gaan herpakken als hij een fatsoenlijke transfer op het oog heeft in de zomer.

• Geselecteerd voor Oranje
    Verdediger on: 11 november 2017 om 13:42 #2977

Slaat echt nergens op sinds ongeveer Heracles-uit. Hij begon het seizoen prima, speelde best goed bij het Nederlands Elftal tegen Frankrijk en Bulgarije, maar sindsdien is het echt helemaal niks. Het ziet er inderdaad simpelweg lomp uit wat hij doet, het lijkt wel alsof hij totaal niet meer gelooft erin dat hij goed kan voetballen.

wateringer on: 14 november 2017 om 12:22 #3061

Niemand speelt op dit moment top, ik ben er van overtuigd dan Tonny nog steeds één van onze allerbeste voetballers is.
    Maar als ik de reacties op verschillende sites mag geloven kan hij er ineens helemaal geen klote meer van, en lijkt ie min of meer de pispaal geworden. Vooral op FR12 zitten van die kutjes die alleen maar roepen dat ie er uit moet.
    Tonny moet gewoon blijven staan, uiteindelijk krijgt ie zijn vorm wel weer terug.

• Vedette
    aliendwurf on: 14 november 2017 om 12:25 #3062

JP zou ook eens moeten blijven staab ipv elke keer te gaan liggen.

Verdediger on: 14 november 2017 om 12:47 #3063
    3061 wrote:

Niemand speelt op dit moment top, ik ben er van overtuigd dan Tonny nog steeds één van onze allerbeste voetballers is.
    Maar als ik de reacties op verschillende sites mag geloven kan hij er ineens helemaal geen klote meer van, en lijkt ie min of meer de pispaal geworden. Vooral op FR12 zitten van die kutjes die alleen maar roepen dat ie er uit moet.
    Tonny moet gewoon blijven staan, uiteindelijk krijgt ie zijn vorm wel weer terug.

Tja, de reactie van dat soort opportunistische kutjes is de reden dat je FN gaat missen. Dezelfde idioten roepen al een heel seizoen dat Gio ontslagen moet worden.
    Ik zou Vilhena ook laten staan. Potentiële vervanger Amrabat maakt ook cruciale fouten, terwijl Tapia op die positie betekent dat je de tactiek om moet gooien, wat mij gewoon niet het beste plan lijkt nu.

• Bankzitter
    Jeffrey on: 18 november 2017 om 19:09 #3185

Speelt niet best vanavond.

wateringer on: 18 november 2017 om 19:23 #3188

Speelt echt heel ongelukkig, publiek helpt ook niet echt mee door elk balcontact te begeleiden met rumoer, die jongen zijn zelfvertrouwen gaat daar niet echt van vooruit denk ik.

Verdediger on: 18 november 2017 om 19:26 #3189
    3188 wrote:

Speelt echt heel ongelukkig, publiek helpt ook niet echt mee door elk balcontact te begeleiden met rumoer, die jongen zijn zelfvertrouwen gaat daar niet echt van vooruit denk ik.

Het doet mij denken aan het Rutten-seizoen, heel vervelend dit allemaal.

• Veelbelovend talent
    srb on: 18 november 2017 om 19:39 #3192

Nee ok, maar dan moet je ook geen hakjes gaan proberen..

Verdediger on: 18 november 2017 om 20:02 #3199

Wat een rotdag.

• Veelbelovend talent
    Sixto Rovina on: 18 november 2017 om 20:30 #3213

Doet weer hetzelfde als onder Rutten, voelt zich niet lekker en dan wil hij per sé onderscheidend zijn maar loopt hij vooral tegen zichzelf te voetballen. Misschien dat een goede trainer dat eruit weet te krijgen.

• Veelbelovend talent
    schevenees on: 18 november 2017 om 20:43 #3222

Simpel. Gewoon simpel spelen. Meer zit er niet in. Het is een terriër, bal afpakken en direct inleveren bij iekand die wel overzicht heeft.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 8 maanden geleden door  schevenees.
    • Lid 2e elftal
    willemvanhanegem on: 18 november 2017 om 21:51 #3232

Drama al wekenlang. Moet scoren één op één tegen de keeper, maar………trainers lievelingetje

wateringer on: 18 november 2017 om 21:53 #3233
    3232 wrote:

Drama al wekenlang. Moet scoren één op één tegen de keeper, maar………trainers lievelingetje

Fr12 reactie dit PIK(!)

• Lid 2e elftal
    willemvanhanegem on: 19 november 2017 om 09:10 #3240

Speelt toch al wekenlang kut maar mag blijven staan….

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 28 november 2017 om 08:09 #3551

Wat een kneus.

• Aanstormend talent
    Spencer on: 29 november 2017 om 06:45 #3552

Doet weer hetzelfde als onder Rutten, voelt zich niet lekker en dan wil hij per sé onderscheidend zijn maar loopt hij vooral tegen zichzelf te voetballen. Misschien dat een goede trainer dat eruit weet te krijgen.

Deze jongen zit aan zijn top maar wil dat niet horen.

• Basisspeler
    Jack on: 29 november 2017 om 11:03 #3558

Gelul. Kan nog prima doorgroeien in Engeland of Duitsland.

• Regelmatige invaller
    ulligan on: 29 november 2017 om 12:40 #3560

Wat een haat richting de parel van onze jeugdopleiding. Tonny gaat de tweede seizoenshelft het team op sleeptouw nemen #mondjessnoeren

wateringer on: 29 november 2017 om 13:37 #3561

Ik blijf er bij dat dit één van onze allergrootste talenten van de afgelopen jaren is en ben er nog steeds van overtuigd dat ie gaat slagen.
    Gek, het hele elftal speelt als een natte krant maar Vilhena is continu de lul bij sommigen, beetje elkaar nablaten is makkelijker natuurlijk dan denken aan vorig seizoen toen hij gewoon heel belangrijk was en het hele forum op z’n kop stond omdat ie onterecht geschorst wordt.

Verdediger on: 29 november 2017 om 14:59 #3565

Tonny valt mij ook het meeste tegen van iedereen, juist omdat ik de hoop had dat hij na zijn comeback in 2016 nu constant het hoge niveau zou blijven halen. Aangezien de rest van het elftal ook ruk speelt en omdat Tonny nou eenmaal zijn uiterlijk niet mee heeft wat dat betreft en een groot deel van de supporters het geheugen van een goudvis hebben, is hij gewoon de pispaal bij dat volk.
    Ik hoop dat hij zich snel herpakt! Hij kan zich namelijk nog prima doorontwikkelen, vorig seizoen was echt niet zijn top.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 7 maanden geleden door  Verdediger.
    • Basisspeler
    Verdediger on: 29 november 2017 om 15:12 #3570

Moet inderdaad wel zeggen dat Tonny niet bepaald zijn doelpunten viert op een normale manier. Niet dat het mij op dat moment uitmaakt als hij die goal net heeft gemaakt, maar het ziet er gewoon altijd zo knullig uit.

• Aanstormend talent
    Spencer on: 29 november 2017 om 18:42 #3576

Ik blijf er bij dat dit één van onze allergrootste talenten van de afgelopen jaren is en ben er nog steeds van overtuigd dat ie gaat slagen.
    Gek, het hele elftal speelt als een natte krant maar Vilhena is continu de lul bij sommigen, beetje elkaar nablaten is makkelijker natuurlijk dan denken aan vorig seizoen toen hij gewoon heel belangrijk was en het hele forum op z’n kop stond omdat ie onterecht geschorst wordt.

Nou Tonny doet natuurlijk zelf Memphis na. Supporters hebben altijd gelijk. Ik vind hem een goede speler voor de Nederlandse competitie, maar kritiek hoort erbij. Dat moet hij gaan leren. Hij heeft het ongeluk dat wij alleen verdedigende middenvelders hebben.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 152)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.