Rick Karsdorp

Posted In: Aankopen
    • Basisspeler
    pipapaauwe on: 3 oktober 2018 om 08:53 #10156

Is het handig om hem te huren? Wat gaat Feyenoord er uiteindelijk mee opschieten? Is het niet verstandiger om in de jeugd te kijken voor een back? Kampioen worden gaan we toch niet en derde worden lukt wel met de huidige groep. Rick lijkt mij alleen welkom bij koop.

• Vedette
    aliendwurf on: 3 oktober 2018 om 09:19 #10157

Ach als je in de winter nog steeds vlak in de buurt staat zou ik het wel doen. Gio gaat toch niet vol op de jeugd in zetten, kijk alleen al naar de bank tijdens een wedstrijd. Die gasten moeten het van de beker hebben denk ik.
    Bovendien zou ik geen RB weten zo snel.

• Talent
    petervanvossen on: 3 oktober 2018 om 21:14 #10160

Als je dichtbij staat in de winterstop zou ik het ook gelijk doen. Juste naar het centrum, Haps links back en je hebt ineens een prima verdediging. Dan kunnen zelfs wij kampioen worden met een beetje geloof, tactisch vernuft en vooral ook wat mazzel.

• Regelmatige invaller
    Thomassio on: 3 oktober 2018 om 23:12 #10161

Mochten we in de winter er nog bij zijn, zeker de moeite waard om een Karsdorp op te halen. Ik zou dan ook zeker kijken of we er voorin nog iets bij kunnen krijgen.
    Maar dat wordt een heel hels karwei.
    Ik zie dit Feyenoord met pijn en moeite met een fitte Van Persie wel de nodige punten binnenslepen in de komende 10 potjes tot de winterstop. Het geloof en de vastberadenheid om toch te blijven winnen is er echter alleen bij Van Persie, lijkt het wel.
    Het ‘mooie’ is: in de Eredivisie hoef je helemaal geen heel goed team te hebben om puntjes binnen te harken en kun je prima teren op de klasse van Van Persie en Berghuis. Het maakt niet heel veel uit hoe goed PSV en Ajax zijn zolang je zelf ook blijft winnen.
    Mocht het zo lopen, dan is de kans heel groot dat het verschil met Ajax/PSV alsnog gemaakt gaat worden in de onderlinge confrontaties. Erg veel hoop op een titel is er niet maar het moment van afhaken moeten we gewoon zo lang mogelijk zien uit te stellen. Je weet nooit wat later in het seizoen ineens kan gebeuren.

• Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 7 augustus 2019 om 15:12 #14392

Is aanzienlijk beter dan St.Juste als hij fit is, prima huurtransfer.

• Vedette
    aliendwurf on: 7 augustus 2019 om 22:56 #14425

Heel erg blij mee

• Ballenjongen
    weshoofd on: 8 augustus 2019 om 09:44 #14449

Gewoon beste rechtsback van Nederland, heeft bijna alles. En als hij inderdaad tactisch beter is geworden in Italië, zoals hij in het interview aangeeft, dan heeft ‘ie dus echt alles.
    Doei Dumbfries.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.