Rangers – Feyenoord 19-09-2019

Posted In: Wedstrijden
    • Aanstormend talent
    l-pincoffs on: 20 september 2019 om 11:34 #17200

Wat een slechte wedstrijd! Ongelofelijk. Wat kwamen ze hier doen? Alles behalve voetballen. Ik zou niet weten wie er wel goed, of tenminste redelijk, voetbalde. Niemand. Ik heb met verbazing zitten kijken naar de TV. Ik dacht dat het een herhaling was van de wedstrijd tegen Trenฤรญn. Maar niets is minder waar. Van mij mag Stam nu oppleuren. Wat een opstelling had-ie nu weer verzonnen. Die bakt er ook niets van. En Ie Ik hoop dat ze die gehuurd hebben, voor maximaal 1 jaar. Die kan, wat mij betreft, gelijk afgeschreven worden. Wat liep Fer te doen? Degene met de meeste ervaring. Die had het voorbeeld moeten geven. Wat een slechte wedstrijd.

• Vedette
    aliendwurf on: 21 september 2019 om 21:31 #17289

Ik heb er gelukkig niets van gezien.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 21 september 2019 om 21:48 #17290

Ja deze wedstrijd was echt ongelofelijk. Het leek echt helemaal nergens op. Wel vond ik Ie redelijk goed spelen in de 2e helft, maar voor de rest echt heel erg triest, had helemaal niks met voetballen te maken. Donderdag was voor de eerste keer dat ik echt een afkeer kreeg van Feyenoord, zo slecht was het. Echt onwaarschijnlijk slecht, nu ik er weer over nadenk, het is echt niet te geloven. En die Stam, dat is echt een tactisch onbenul. Aliendwurf heeft t al een paar x gezegd maar na donderdag sluit ik me erbij aan. Weg met die gast. Die Stam zag donderdag z’n verdediging stuntelen en worstelen maar hield wel z’n aankoop, een verdediger van 7 miljoen op de bank, want hij moet nog wennen. Senesi is natuurlijk niks gewend in Argentinie en het voetbal wat Feyenoord nu speelt is van dusdanig hoog niveau dat ie even de tijd moet krijgen om zich aan te passen. Hopelijk is ie in april al een beetje ingeburgerd zodat we hem nog een paar x in actie kunnen zien.

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 5 dagen geleden door  SCF010FR.
    • Regelmatige invaller
    danall on: 21 september 2019 om 23:20 #17297

Tja, ook bij mij heerst er onbevrediging over het spel. Daarentegen vind ik
    het compleet van de gekke dat er een stel supporters, althans ze noemen zichzelf
    zo, bedreigingen aan Rick hebben geuit maar nog erger, ook zijn gezin en familie
    waren het doelwit. Moeten we nu echt op deze wijze naar de kl… gaan. De spelers
    raken gestressed en kunnen daardoor niet spelen, omdat ze zich verlamd voelen,
    alleen omdat er een stel schooiers zich zo moeten uiten. Wat een stelletje grafbakken
    zijn het.
    Dit moet de rest van de aanhang toch niet dulden en die knapen erop aanspreken.

• Aanstormend talent
    l-pincoffs on: 22 september 2019 om 10:06 #17313

Ik kan me voorstellen, dat er fans zijn die iets tegen Karsdorp gezegd hebben. Moet hij vooral gaan klagen voor de TV. Dan weet iedereen het. Als hij goed speelt, heeft hij wat te klagen. Ik begrijp nu waarom Roma hem uitleent. Wat zullen ze daar zich voor de koppen slaan, dat ze hem hebben gekocht. Overigens vind ik het fout om een speler van Feyenoord, of zijn familie, of zijn vrienden, te gaan uitfoeteren, maar dat heeft hij over zichzelf afgeroepen. Wat speelde hij slecht. En niet alleen bij deze wedstrijd. Heeft hij eigenlijk al een redelijke pot gespeeld? Moet hij vooral gaan klagen, dan houdt het op (NOT).

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 5 dagen geleden door  l-pincoffs.
    • Vedette
    aliendwurf on: 22 september 2019 om 10:39 #17317

Sowieso moet die prima donna eens kappen met gebaartjes richting de supporters. Daar had hij in zijn eerste periode ook al een handje van. Meneer heeft zijn emoties niet onder controle en is ook nog eens niet de allerslimste. Dat is geen beste combinatie in de top. Lekker terugsturen aan t einde van het seizoen en Janmaat ophalen.

• Geselecteerd voor Oranje
    wateringer on: 24 september 2019 om 10:25 #17455

Het slaat gewoon helemaal nergens op om na een baggerwedstrijd als tegen Rangers zo tegen het uitvak te doen. Net of die gasten die daar stonden die bedreigingen hebben geuit, waar baseert ie dat op. Die gasten betalen grof geld om hun club te zien spelen, zien een tyfus wedstrijd van jewelste en mogen dan geen kritiek uiten? Lekker braaf klappen zeker? Donder op…..

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 24 september 2019 om 10:42 #17459

Ik weet er het fijne niet van. Jij wel dan?

• Geselecteerd voor Oranje
    wateringer on: 24 september 2019 om 12:23 #17462

Nee, moet dat dan? Ik zie toch wat er gebeurt?

• Vedette
    aliendwurf on: 24 september 2019 om 16:09 #17477

Voorlopig is deze primadonna alles behalve een aanwinst.
    Gelukkig is t maar huur…

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.