Opstelling 2019-2020

Posted In: Eerste Elftal
    • Bankzitter
    Jeffrey on: 22 juni 2019 om 12:49 #11649

Zoals het er nu naar uitziet:

Vermeer (Bijlow)
    St. Juste (Nieuwkoop), Botteghin (Geertruida), van Beek (van der Heijden), Haps (Malacia)
    Tapia (Burger), Toornstra (El Bouchataoui), Ayoub (Kökcü)
    Berghuis (Sinistera), Jørgensen (Vente), Larsson (Hansson)

3e plaats is dan wederom het maximum haalbare, ben ik bang. Zie het liefste nog een rechtsback erbij komen (Janmaat?) zodat St. Juste naar het centrum kan en een LCV.

• Talent
    linkspoot on: 25 juni 2019 om 10:29 #11679

Als Stam 4-3-3 wil spelen heb je op het middenveld andere type spelers nodig. Alleen Toornstra is goed genoeg.

• Talent
    linkspoot on: 25 juni 2019 om 17:28 #11680

Burger kan ook uitgroeien tot een goede middenvelder.

• Regelmatige invaller
    danall on: 29 juni 2019 om 13:15 #11891

Ik geef Kokcu een goede kans om een vaste plaats te veroveren.
    Met Toornstra en Burger krijg je een prima middenveld.

• Vedette
    aliendwurf on: 3 juli 2019 om 20:44 #12166

Burger gaat t niet redden en Toornstra is een bruikbare 12e man.

• Bankzitter
    SCF010FR on: 4 juli 2019 om 13:26 #12202

Toornstra wordt basis, Jaap is lyrisch over ‘m, echte Feyenoorder en harde werker. Z’n nog 2 jaar lopende contract is niets voor niets met nog eens 1 jaar verlengd.

• Bankzitter
    Jeffrey on: 4 juli 2019 om 21:59 #12234

Vind ik ook niet erg dat ie een belangrijke pion wordt. Kan de Vilhena-rol op zich nemen als aanjager en kan goals maken. Met Ayoub als controleur en Kökcü als creatieveling is het bij elkaar een mooi middenveld.

• Vedette
    aliendwurf on: 4 juli 2019 om 22:59 #12240

Ik hoop dat Kokcu een vrije rol op links krijgt, Jorgensen in de spits met Berghuis daarachter en Narsingh op rechts.
    Ik zou Larsson verkopen zodat er wat geld vrij komt zodat er een LCV en een RB kan komen. Samen met het geld van Tonny uiteraard, of wat daar van over is.
    Met Summerville en Azarkan als backup voor beide vleugels moeten we dat makkelijk kunnen redden en in die 2 gasten heb ik wel vertrouwen en ze zullen ook aan zat speelminuten komen dan. Kokcu kan als je overlopen dreigt te worden dan het middenveld versterken en hij heeft daar vaker gespeeld.
    Toornstra dan idd verdedigende middenvelder met of Ayoub of Geertruida die daar ook prima uit de voeten kan. Blijft over een rechtsback zodat Juste RCV kan spelen en een LCV….met Haps als LB die hopelijk eens fit blijft zoals bij AZ heb je dan best een leuk elftal. Niet dat je er kampioen mee wordt maar als we fris aanvallend gaan spelen en er 3e mee worden in de huidige omstandigheden en die jonge gasten ontwikkelen zich ben ik tevreden.
    Een LCV zou je wat mij betreft ook kunnen huren want Hendriks komt er ook aan. Een RB zou ik wel liever willen kopen want die hebben we niet lopen op varkenoord, iig niet met potentie.

• Bankzitter
    SCF010FR on: 4 juli 2019 om 23:34 #12246

Ik vind Toornstra een kutspeler, maar dat is mijn persoonlijke mening. Ik gaf alleen aan hoe Jaap over ‘m denkt en denk dan ook dat ie een belangrijke pion gaat worden in het systeem dat Jaap gaat spelen. Ik denk dat je, als Feyenoord zijnde, niet echt verder komt met een speler als Toornstra. het is een leuke speler om op de bank te hebben, maar ook niet meer dan dat. Maar ja, harde werker he. Dan ben je al de man bij Feyenoord.

• Vedette
    aliendwurf on: 5 juli 2019 om 00:20 #12247

Klopt ben ik het mee eens maar hij zal idd wel spelen voral ook omdat hij nooit verzaakt, multiinzetbaar is en we hopelijk met een hoop jonge gasten gaan spelen en Jaap dus ook wel ervaring in zal willen bouwen in elke linie.

• Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 5 juli 2019 om 15:13 #12291

Ik vind het eerlijk gezegd zorgwekkend dat Stam in Toornstra een bepalende speler ziet, afgelopen twee jaren vond ik hem zeer zwak spelen. Wellicht dat hij beter gaat gedijen in de meer aanvallende tactiek die Stam voor ogen heeft, maar ik vind het eerlijk gezegd tijd om hem door te selecteren. Als ervaren invaller lijkt Toornstra mij wel een nuttige kracht, alleen liever niet in de basis. Zet daar gewoon een van de talenten neer. Tijd om weer eens wat waarde te gaan creëren op het veld. Om diezelfde reden is het aantrekken van Narsingh ook onverstandig. Als dit het beleid wordt had je beter Martin van Geel kunnen laten zitten en een Jong elftal moeten inschrijven in de voetbalpiramide, want zo gaat er (wederom) geen enkel talent doorbreken en blijven we in deze vicieuze cirkel hangen.

• Vedette
    aliendwurf on: 5 juli 2019 om 18:04 #12320

Maar dat valt toch best mee? Met alleen jonkies red je t niet en als je t doet zoals ik het voor ogen heb en hoop dat Stam t doet heb je Kokcu die sowieso speelt en Geertruida of Burger naast Toornstra op t middenveld…of hoj moet Ayoub kiezen maar ik denk niet dat Stam hem gaat gebruiken. Dan heb je nog Vente, Azarkan en Summerville die eerste back up zijn voor de aanval en dus nog zat minuten gaan maken.
    Veel meer jeugd die ook echt goed genoeg zijn is er ook gewoon niet he, Bannis is net 17 en Hendriks is ook nog niet klaar, die hebben nog minstens een jaartje nodig.
    Ik vind t zo gek nog niet.

Richard Dombi on: 5 juli 2019 om 18:16 #12323

Maar dat valt toch best mee? Met alleen jonkies red je t niet en als je t doet zoals ik het voor ogen heb en hoop dat Stam t doet heb je Kokcu die sowieso speelt en Geertruida of Burger naast Toornstra op t middenveld…of hoj moet Ayoub kiezen maar ik denk niet dat Stam hem gaat gebruiken. Dan heb je nog Vente, Azarkan en Summerville die eerste back up zijn voor de aanval en dus nog zat minuten gaan maken.
    Veel meer jeugd die ook echt goed genoeg zijn is er ook gewoon niet he, Bannis is net 17 en Hendriks is ook nog niet klaar, die hebben nog minstens een jaartje nodig.
    Ik vind t zo gek nog niet.

We zullen zien, voorlopig krijg ik de indruk dat alleen Kokcü van de talenten in aanmerking kan komen voor een basisplek en dat moet ik ook nog maar zien. Ik vermoed dat de opstelling het meest zal lijken op die van Jeffrey, met Toornstra ipv Tapia en Berghuis op 10. Ik hoop uiteraard dat het meer op jouw versie lijkt.
    Met betrekking tot Hendriks (en eigenlijk in het algemeen over jeugdspelers), datzelfde werd ook gezegd over spelers zoals Stefan de Vrij en Gini Wijnaldum destijds en die deden het fantastisch voor een tiener. Als Hendriks of andere jeugdspelers tijdens de voorbereiding goed genoeg blijken moeten ze gewoon een kans krijgen in de basis, leeftijd zegt verder niks. Dat is dan ook wat ik hoop onder Stam, gewoon een eerlijke kans en niet dat gelul over ze zijn er nog niet klaar voor vanwege de leeftijd.

• Vedette
    aliendwurf on: 5 juli 2019 om 18:33 #12329

Je kunt gewoon onmogelijk met 5 jeugdspelers met 0 ervaring de eredivisie ingaan, dat is gewoon zelfmoord…je moet wel europees voetba l halen minimaal. Laat Bannis en Hendriks nou maar lekker nog een jaartje rijpen en fysiek sterker worden…er is nog geen reden tot paniek. Eerst maar s ff afwachten.

• Jeugdspeler
    weshoofd on: 8 juli 2019 om 11:49 #12497

Ik hoop dat Kokcu een vrije rol op links krijgt, Jorgensen in de spits met Berghuis daarachter en Narsingh op rechts.
    Ik zou Larsson verkopen zodat er wat geld vrij komt zodat er een LCV en een RB kan komen. Samen met het geld van Tonny uiteraard, of wat daar van over is.
    Met Summerville en Azarkan als backup voor beide vleugels moeten we dat makkelijk kunnen redden en in die 2 gasten heb ik wel vertrouwen en ze zullen ook aan zat speelminuten komen dan. Kokcu kan als je overlopen dreigt te worden dan het middenveld versterken en hij heeft daar vaker gespeeld.
    Toornstra dan idd verdedigende middenvelder met of Ayoub of Geertruida die daar ook prima uit de voeten kan. Blijft over een rechtsback zodat Juste RCV kan spelen en een LCV….met Haps als LB die hopelijk eens fit blijft zoals bij AZ heb je dan best een leuk elftal. Niet dat je er kampioen mee wordt maar als we fris aanvallend gaan spelen en er 3e mee worden in de huidige omstandigheden en die jonge gasten ontwikkelen zich ben ik tevreden.
    Een LCV zou je wat mij betreft ook kunnen huren want Hendriks komt er ook aan. Een RB zou ik wel liever willen kopen want die hebben we niet lopen op varkenoord, iig niet met potentie.

Eens m.u.v. Geertruida op het middenveld, die moet zich volledig op de verdediging richten. Zou ook best de RB kunnen worden. AEB is meest logische concurrentie voor Ayoub.
    LCV is veruit hoogste prioriteit, al voor het tweede jaar op rij. Achtervang voor Jorgensen is er overigens ook niet echt; daar zou huur (en verhuur Vente) een mooie oplossing kunnen zijn.

Richard Dombi on: 8 juli 2019 om 15:08 #12510

Ik vermoed dat het zoiets zal worden, al zullen de laatste oefenwedstrijden pas echt duidelijkheid geven:
    ———–Vermeer—————–
    Juste–Botteghin–van Beek–Haps—
    ————Kelly——————
    —–Toornstra—*Ayoub————-
    Berghuis—Jorgensen—Narsingh—-
    *Fer

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 8 juli 2019 om 16:00 #12516

————Vermeer———
    ————-Haps———–
    –Toornstra Tapia Ayoub Fer-
    -Kelly Berghuis Kokcu Burger
    ———–Narsingh———
    worden we niet overlopen op het middenveld.

• Talent
    linkspoot on: 9 juli 2019 om 10:37 #12564

Hoe kan een harde werker nou een kutspeler zijn?

• Vedette
    aliendwurf on: 9 juli 2019 om 23:54 #12599

Eens m.u.v. Geertruida op het middenveld, die moet zich volledig op de verdediging richten. Zou ook best de RB kunnen worden. AEB is meest logische concurrentie voor Ayoub.
    LCV is veruit hoogste prioriteit, al voor het tweede jaar op rij. Achtervang voor Jorgensen is er overigens ook niet echt; daar zou huur (en verhuur Vente) een mooie oplossing kunnen zijn.

Een LCV is idd hoognodig, maar zelfs dan zijn we extreem kwetsbaar achterin. Juste en Haps zijn veel te vaak geblesseerd en wat daar achter zit is een behoorlijke achteruitgang. Geertruida vibd ik ook een pure verdediger hoor maar hij wordt wel vaak als VM gebruikt. Als back lijkt hij me niet zo geschikt trouwens.

• Vedette
    aliendwurf on: 9 juli 2019 om 23:56 #12600

Ik vermoed dat het zoiets zal worden, al zullen de laatste oefenwedstrijden pas echt duidelijkheid geven:
    ———–Vermeer—————–
    ————Kelly——————
    —–Toornstra—*Ayoub————-
    *Fer

Dit zou echt schandalig zijn….geen enkele jeugdspeler, zelfs Kokcu niet. Als Stam zo gaat spelen mag hij van mij zo snel mogelijk ontslagen worden.
    Sowieso ben je compleet gestoord als je Beekie basisspeler maakt…of als je hem uberhaubt gebruikt al eigenlijk.

• Jeugdspeler
    weshoofd on: 11 juli 2019 om 13:12 #12678

Vermeert
    StJuste – Geertruida – AANKOOP – Haps/Malacia
    Toornstra – AEB/Kelly – Berghuis
    Narsingh – Jorgensen – Kokcu
    Denk niet dat er nog meer dan één bijkomt.
    Behalve dan misschien Fer, maar die mag sowieso banken. Niet meer dan wat extra lengte en power als het nodig is om een voorsprong te behouden of opportunistisch iets te forceren.

• Vedette
    aliendwurf on: 11 juli 2019 om 17:38 #12693

Kan er wel mee leven als dat t gaat worden. Fer hoeft van mij niet maar meer als t dan toch moet idd als valse spits in laten vallen.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 12 juli 2019 om 08:13 #12714

Ik vond Kokcu wat tegenvallen in de voorbereiding. Ik denk dat Larson veel gevaarlijker is. Zeker als hij meer spelers om zich heen heeft waarmee hij een combinatie kan aangaan. Alleen in het afjagen gaat hij problemen krijgen.

Richard Dombi on: 14 juli 2019 om 14:42 #12835

Larsson: 29 gespeeld (+ 3 invalbeurten), 2514 speelminuten,percentage succesvolle passes 81.6%, 2 schoten per wedstrijd, 6 goals (1 goal per 419 speelminuten) en 8 assists (1 assist per 314 speelminuten).
    Toornstra: 28 gespeeld (+ 4 invalbeurten), 2343 speelminuten,percentage succesvolle passes 83%, 1.2 schoten per wedstrijd, 8 goals (1 goal per 293 speelminuten) en 5 assists (1 assist per 486 speelminuten).
    Berghuis: 32 gespeeld (+ 1 invalbeurt), 2878 speelminuten,percentage succesvolle passes 79.7%, 3.5 schoten per wedstrijd, 12 goals (1 goal per 240 speelminuten) en 12 assists ( 1 goal per 240 speelminuten).
    Kokcü: 5 gespeeld (+ 6 invalbeurten), 525 speelminuten,percentage succesvolle passes 84.7%, 1.7 schoten per wedstrijd, 3 goals (1 goal per 175 speelminuten) en 4 assists (1 assist per 131 speelminuten).
    Ik zou voor Kokcü gaan, statistisch buitengewoon goed en zijn spel hebben we allemaal gezien. Het enige wat die jongen nodig heeft is vertrouwen. Maak hem belangrijk in de as van het veld.

Richard Dombi on: 28 juli 2019 om 17:35 #13652

———–Vermeer—————–
    ————Kelly——————
    —–Toornstra—*Ayoub————-
    *Fer

Laatste oefenwedstrijd gespeeld, volgende week tegen Sparta hoop ik op de volgende 11:
    ——————Vermeer————————–
    Geertruida*——Botteghin——–Juste*—-Malacia
    ———————Fer—————————
    ————Kökcu——–Burger——————–
    Berghuis———-Bannis*——–Sinisterra——–
    *aankoop

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.