Oefenwedstrijden

Posted In: Wedstrijden
    • Vedette
    aliendwurf on: 29 juli 2018 om 17:51 #8324

Over Amrabat zou ik me geen zorgen maken.

• Ballenjongen
    Auxerre on: 29 juli 2018 om 21:34 #8325

Teleurstellend dat deze ploeg nog steeds niet grote gedeeltes van wedstrijden hoog druk kan zetten. Een beetje trainer heeft dat er toch in een paar maanden ingeslepen? Alleen in eerste fase tweede helft had Feyenoord controle. De afstemming is gewoon niet goed. Dan zie je Vilhena, Toornstra, Clasie om beurten of soms ook gezamenlijk druk geven en dan blijft die defensie weer hangen op de eigen zestien. En niet alleen het centrale duo, ook de backs. Dat is het grote verschil met het kampioensteam, waar Kongolo en Karsdorp altijd in harmonie de pressing verzorgden samen met het middenveld.
    Aanvallend gezien ontbreekt het aan diepte + snelheid. Deze aanvallers kunnen alleen uit de voeten als ze op helft tegenstander spelen, maar er zijn nou eenmaal momenten, zelfs tegen een zwak Levante, dat je wordt teruggedrongen. En er is niemand die je dan ff kan wegsturen. En zo blijf je te lang onder druk staan. En het is niet alleen Larsson die dat probleem veroorzaakt, ook Nico en Berghuis hebben er een handje van om alles in de voet te vragen. We missen gewoon iemand met snelheid+diepte en dan niet Boëtius, want die weigert op de een of andere manier gebruik te maken van die kwaliteiten.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 30 juli 2018 om 08:07 #8331

Het is ook verdomde lastig te spelen tegen ploegen die zich ingraven. Dat zie je op het WK ook.
    Prima oefenpotje was dit.

• Regelmatige invaller
    Thomassio on: 30 juli 2018 om 09:37 #8336

Jammer dat talenten geen kans krijgen. Zelfs nog de vraag of Bijlow gaat keepen dit seizoen. In aanvallend opzicht staan we er goed voor, in verdedigend opzicht wat minder. Clasie lijkt me wel een toevoeging voor het middenveld.
    Verder kun je op basis van deze oefencampagne stellen dat Feyenoord er redelijk klaar voor is als het gaat om wedstrijden tegen De Graafschap, Excelsior, Heerenveen en de EL-voorrondes. Voor de JC-schaal zijn we dat helaas niet.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 30 juli 2018 om 09:45 #8337

Op een gegeven moment moet je natuurlijk wel gaan spelen met je beoogde basis 11. Wat dat betreft snap ik wel dat de talenten minder kansen krijgen.
    Jones had een heerlijke bal door de beentjes. Geen reden meer om niet te kiezen voor Bijlow.

• Bankzitter
    Feyenoordopnr1 on: 3 augustus 2018 om 09:16 #8491

Bijlow is een goeie keeper. Maar iedereen loopt te roepen dat de verdediging zo slecht is bij ons. Waarom zet je dan niet Vermeer in je doel? Heeft veel meer ervaring en kan prima de verdediging voor hem coachen. En is voetballend uitstekend en sterk in de 1 tegen 1 situaties. Als hij zich in de kijker speelt kan je er mss nog geld voor krijgen ook.
    Dus gewoon Vermeer in het doel.
    Verder is het behelpen met de blessures. Vind het wel apart dat er vorig jaar en nu weer in de voorbereiding zoveel blessures zijn… bijna geen toeval kijk toch maar naar de trainingen zo vlak na een vakantie… mss is dat te zwaar. Met alle gevolgen van dien.

• Vedette
    aliendwurf on: 3 augustus 2018 om 09:38 #8494

Ik hoop vooral het Netwerk weer snel open gaat, dan wordt t vast beter.

• Veelbelovend talent
    l-pincoffs on: 3 augustus 2018 om 11:28 #8505

Het zal me aan mijn reet roesten of het netwerk open gaat. Het is hier goed genoeg.

• Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 3 augustus 2018 om 11:36 #8508

Denk dat fon ook prima tot zijn recht kan komen op het fr12, toch een verzameling van zijn soortgenoten.

• Vedette
    aliendwurf on: 3 juli 2019 om 20:43 #12165

Dus

• Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 6 juli 2019 om 17:47 #12382

We zijn nog in de fase dat het weinig zegt maar wat een matige wedstrijd tegen Dordrecht, er werd bijna niks gecreëerd en ik vond het druk zetten ook ondermaats. Azarkan en El Bouchataoui waren positieve uitschieters. Jammer dat Azarkan nog wat fysieke sterkte en inhoud mist, maar het is duidelijk een vleugelspeler om in de gaten te houden voor de toekomst. Ik zou hem absoluut bij het eerste houden, dit is ook typisch zo´n speler die je in de laatste 10 minuten kan inbrengen om een wedstrijd open te breken. Ik hoop verder dat Feyenoord hard werk gaat maken van defensieve versterkingen. Het was weer niveau camping voetbal, met Scharie en Nieuwkoop als parodieën op een verdediger. Botteghin, Verdonk en van Beek die overigens niet veel beter speelden en een Geertruida oogde het begin van de tweede helft ook te nerveus voor iemand die z’n kans moet pakken.

• Bankzitter
    SCF010FR on: 7 juli 2019 om 13:02 #12425

Dit soort wedstrijden zeggen helemaal niks en bovendien, het is ook niet zomaar een tegenstander he :lach . Zorgwekkender is dat van Beek gewoon nog speelt, dat kan echt niet meer

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken geleden door  SCF010FR.
    • Vedette
    aliendwurf on: 7 juli 2019 om 15:38 #12436

Stam moet hem wel testen nu natuurlijk, al is t alleen maar om hem het gevoel te geven dat hij een eerlijke kans kreeg. En we hebben naast Juste ook eigenlijk amper een fatsoenlijke cv natuurlijk.
    Hoop ik dan maar…

• Bankzitter
    SCF010FR on: 7 juli 2019 om 16:52 #12442

En maar aanvallers en middenvelders blijven halen

• Vedette
    aliendwurf on: 7 juli 2019 om 18:31 #12447

Hij traint alleen mee, laten we in godsnaam hopen dat dat zo blijft en die Ier niet komt

• Bankzitter
    SCF010FR on: 7 juli 2019 om 19:15 #12448

Japie is blijkbaar lyrisch over die Ier en hij wilt zelf dolgraag naar Feyenoord. Ik heb ergens gelezen dat ie al medisch is gekeurd zelfs. Tsja

• Vedette
    aliendwurf on: 7 juli 2019 om 19:46 #12456

We gaan t zien…hopelijk blijft t met Fer ook alleen bij trainen.

17 berichten aan het bekijken - 51 tot 67 (van in totaal 67)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.