Nieuwe trainer

Posted In: Directie en staf
    • Regelmatige invaller
    ulligan on: 21 januari 2018 om 21:23 #5040

Volgens mij kan een poll toevoegen hier niet. Maar goed, stel dat Gio inderdaad vertrekt, wie is de meest geschikte opvolger?

• Aanstormend talent
    Spencer on: 21 januari 2018 om 21:27 #5041

Bosz kan niet ivm zijn gedrag jegens de Kromme, maar zou wel de beste kandidaat zijn.

• Regelmatige invaller
    ulligan on: 21 januari 2018 om 21:31 #5043

Eens. Bosz staat ook bij mij bovenaan het lijstje

• Regelmatige invaller
    danall on: 25 januari 2018 om 11:48 #5243

Bosz wordt bij de meesten uitgekotst. Daarentegen zijn zijn trainingsmethoden
    goed gebleken. Hij wil er discipline ingooien om topresultaten te vergaren.

• Geselecteerd voor Oranje
    wateringer on: 25 januari 2018 om 12:21 #5250

Ik zou niet weten wie het anders moet gaan doen dan Bosz. Maar ze zullen wel met Fräser komen aanzetten.

Richard Dombi on: 25 januari 2018 om 12:24 #5251

Als je per se een Nederlandse trainer wilt, dan moet het Bosz zijn. Ik zie geen ander geschikt alternatief.
    Historisch gezien heeft Feyenoord de grootste successen behaald met buitenlandse trainers. Ik zou dat helemaal geen gek idee vinden gezien de deplorabele staat waarin het Nederlandse voetbal verkeert.

• International
    tylerdurden on: 25 januari 2018 om 13:30 #5261

Bosz zou wel de beste kandidaat zijn. Al vind ik zijn koppigheid en vasthouden aan zijn systeem ook wel een nadeel. En zijn historie natuurlijk. Er hoeft maar iets te gebeuren en er wordt om zijn hoofd gevraagd. Wat dat betreft hou je geen rust in de tent zo.
    Een buitenlandse trainer lijkt mij ook wel prima. Zou niet weten wie, maar lijkt mij wel eens verfrissend.

• Lid 2e elftal
    willemvanhanegem on: 11 februari 2018 om 21:37 #5855

Welke???
    – Martin Jol ( tactisch sterk, top trainer bij the Spurs en HSV)
    – Peter Bosz ( iedereen bekend)
    – Henk Fräser ( wel een Feyenoord, maar tactisch?)
    – Dirk Kuyt met Cor Adriaanse?

• Vedette
    aliendwurf on: 11 februari 2018 om 22:04 #5856

Die Belg met die onuitspreekbare naam…zit die nu niet bij Anderlecht?

• Veelbelovend talent
    Sixto Rovina on: 12 februari 2018 om 09:34 #5865

Jan Everse zijn laatste kunstje :bier

wateringer on: 12 februari 2018 om 12:32 #5874

Die Belg met die onuitspreekbare naam…zit die nu niet bij Anderlecht?

Vanhaezebrouck?

• Lid 2e elftal
    ouparob on: 12 februari 2018 om 12:51 #5876

Momenteel is dit geen hecht elftal zoals vorig jaar en jammer genoeg kan de huidige trainersstaf de spelers niet meer motiveren. Ook zij weten dat het seizoen voorbij is en geen kampioen worden. De beker kunnen ze winnen eventueel maar dat verdoezelt niet de slechte prestaties. Wat mis ik dan Happel op dit moment.

• Lid 2e elftal
    willemvanhanegem on: 12 februari 2018 om 17:24 #5884

Tuurlijk moet Martin Jol het overnemen.

• Ballenjongen
    howisit on: 12 februari 2018 om 18:00 #5885

Roy Makaay

wateringer on: 12 februari 2018 om 20:11 #5886

Roy Makaay

Ja laten we dezelfde fout maken als onze gesnavelde vrienden en een jeugdtrainer aanstellen die geen moer heeft laten zien (als trainer dan).

• Aanstormend talent
    Spencer on: 12 februari 2018 om 23:11 #5889

Mozart was altijd voorstander van een buitenlandse trainer. Ik weet niet hoe hij daar nu over denkt, maar ik zou dat nu een goed idee vinden. Iemand die met een frisse blik tegen de groep aan kijkt en zich niet stoort aan reputaties en sentimenten.

• Jeugdspeler
    patrick017 on: 12 februari 2018 om 23:17 #5890

Niet aan de orde. Deze directie gaat Giovanni nooit ontslaan. Daar geloof ik niet in.
    Contract loopt nog door. Of er moet iets op het pad van Gio komen en anders zitten we nog met hem opgescheept het volgende seizoen.
    Ik pleit overigens voor Peter Bosz maar ga er niet vanuit dat de baan vrij komt.

• Lid 2e elftal
    willemvanhanegem on: 13 februari 2018 om 12:20 #5907

Hopelijk vraagt Ronald Koeman Gio als zijn assistent

• International
    tylerdurden on: 14 februari 2018 om 16:04 #5920

Mozart was altijd voorstander van een buitenlandse trainer. Ik weet niet hoe hij daar nu over denkt, maar ik zou dat nu een goed idee vinden. Iemand die met een frisse blik tegen de groep aan kijkt en zich niet stoort aan reputaties en sentimenten.

Buitenlandse trainer is altijd leuk hoor, maar niemand komt met namen. Alleen met de loze term buitenlandse trainer

• Jeugdspeler
    ronnieb on: 14 februari 2018 om 17:58 #5922

Buitenlandse trainers: zeg het maar https://www.transfermarkt.com/trainer/verfuegbaretrainer/statistik
    Van alle teams die ik in NL dit seizoen heb gezien vond ik Zwolle het beste voetbal spelen. Kompakt, breed, korte linies, vooruit verdedigend. Die Van’t Schip – vroeger vervloekte ik hem met Van Basten – heeft het daar wel voor elkaar gekregen. Ook in Australie waren ze weg van hem. Is een neus maar goed Bosz wordt hier ook genoemd en die werd tweede vorig seizoen met het beste materiaal.

• Jeugdspeler
    e-c on: 15 februari 2018 om 20:45 #5930

Ik zou niet weten wie het anders moet gaan doen dan Bosz. Maar ze zullen wel met Fräser komen aanzetten.

Idd.
    Bosz is de enige die ht zou moeten doen. Maar helaas gaat ht niet gebeuren omdat in de aanhang de emotie regeert en niet ht verstand. Want geloof me, bestuur en RVC halen echt geen trainer die bij een groot deel niet goed ligt, ondanks dat hij een ex Feyenoorderspeler is die aan de wieg stond van de opleving van de club begin jaren 90. Veel herzenlozen geven hem de schuld van de financiele ellende ergens in 2007. Maar hij haalde toen op dat moment hele goede versterkingen waar we allemaal heel blij mee waren. Maar hij mocht halen omdat men op de financiele afdeling steeds groen licht gaf. Dat is Bosz niet aan te rekenen als beginnende jonge TD.
    Maar dan nog, Bosz was toen een beginnende jonge TD, en is nu trainer met veel kwaliteiten.
    Deze man moet je trainer worden en niet een boerenkooltrainer als Fraser omdat een bepaald deel van ht legioen dat eist.
    Maar, helaas gaat ht Fraser wel worden. Want bestuursleden luisteren daar gewoon naar. Althans de bestuursleden van Feyenoord altijd wel omdat men bang is voor emotie altijd.
    Ik zeg je, de volgende trainer wordt Fraser, en na Fraser zul je zien dat men gaat bleren en bidden om Danny Buijs. Let maar op! Dat is nu eenmaal des Feyenoords, alles heel voorspelbaar.

• Vedette
    aliendwurf on: 15 februari 2018 om 23:32 #5931

Danny Buijs gaat t helemaal niet redden joh bij Groningen….die gozer is 1 grote grap.

wateringer on: 16 februari 2018 om 06:21 #5933

Toen Buijs werd gepresenteerd bij Groningen moest ik wel gelijk aan je denken EC :lach
    Ideale trainer voor onze club toch??

Verdediger on: 16 februari 2018 om 09:52 #5934

Ik heb eigenlijk een beetje het idee dat er voorlopig helemaal geen nieuwe trainer komt, Gio heeft echt flink wat krediet opgebouwd. Een ontslag zit er pas in als hij volgend seizoen slecht start hoor.

Ik heb overigens ook liever dat Gio blijft dan dat Fräser of Bosz komt, alhoewel ik allebei niet in de toekomst zou willen uitsluiten.

• Lid 2e elftal
    ouparob on: 16 februari 2018 om 11:00 #5935

Het is altijd bijna zo dat de trainer de schuld krijgt van de malaise en het veld moet ruimen. Maar de spelers in het veld laten de laatste wedstrijden het ook afweten dus zijn mede verantwoordelijk voor het debacle van de afgelopen wedstrijden en de afgang hiervan. Tevens is zowel het 2e elftal oftewel jong Feyenoord als het 1e gewoon slecht.
    De hele technische leiding van Feyenoord moet aan dit euvel gaan werken zodat Feyenoord niet het lachertje wordt hetgeen momenteel al gebeurd. :fey

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 191)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.