Nieuwe TD?

Posted In: Directie en staf
    • Bankzitter
    SCF010FR on: 20 mei 2019 om 16:03 #11559

Ferrie is 1 van de 5 die zouden hebben afgezegd dus die kan gelukkig niet meer komen. Ik zou Gio weleens als TD willen zien, heeft een aardige netwerk, uitstraling, hoeft geen opstellingen te maken of tactische keuzes maken. Gewoon Gio als TD :bier

• Bankzitter
    frankyboy on: 20 mei 2019 om 20:30 #11560

Ik wil Feyenoord adviseren om eerst op bestuurlijk niveau orde in de chaos te scheppen. Nog los van beperkte financiële en sportieve perspectieven oogt Feyenoord op dit moment compleet stuurloos. Om te kunnen slagen als TD onder deze omstandigheden moet je minimaal een stabiele organisatie achter je hebben staan. Dat is er niet. Alle randvoorwaarden om tot succes te komen ontbreken dus op dit moment. Het bestuurlijke drijfzand moet eerst opgelost worden. Desnoods doet iemand intern voorlopig de technische zaken maar onder deze omstandigheden iemand op de post TD zetten en dan ook nog van het kaliber qua namen die voorbij komen is bijna wreedaardig en gedoemd te mislukken.

• Regelmatige invaller
    danall on: 20 mei 2019 om 22:34 #11561

Als we een nieuwe TD aan gaan stellen, dan vind ik het belangrijk, dat hij, in overeenstemming
    met de TS en de scouting een beleid gaat uitstippelen, waarin veel jeugd uit diverse landen
    gehaald worden en waarmee goed gewerkt gaat worden, waardoor positieve uitslagen als ondersteunende
    resultaten gezien kan worden. Zo lijkt het me zeer belangrijk dat er spelers worden gehaald die een
    HAVO 4/Lyceum niveau hebben en die voetbaltechnisch gezien nog verder kunnen groeien. Zo’n Frenkie
    de Jong, die bij RKC was weggeplukt, deed dat omdat hij meer effect voor zijn ontwikkeling zag bij 020
    dan bij ons. Dat zegt toch heel wat. In wedstrijden waarin je onder druk komt te staan, moet je snel
    kunnen beslissen, wat ik jongens met een hogere opleiding beter zie doen, dan bij jongens met een MBO
    niveau. Licht onze selectie maar door, en ontdek dat er weinigen zijn die een hoge opleiding hebben en
    daardoor in wedstrijden, als het er op aan komt, niet thuis geven, omdat ze de wedstrijd niet kunnen
    lezen. Dus gerichte scouting moet plaatsvinden, en de spelers moeten ook in de selectie worden gebracht.
    Je hebt hiervoor een TD nodig die dat ziet en die bereid is om dat doel te behalen, want dan kan ons
    Feyenoord weer meedoen op nationaal, maar ook internationaal niveau, want dat internationale niveau is
    aardig gezakt, wat ook de reden is, dat 020 zo ver kon komen.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 24 mei 2019 om 08:25 #11563

Troost gaat het dus even doen. Kan ik wel mee leven, aangezien hij ook achter de aanstelling van Stam staat.
    Word dus wel een jaartje afbreken en weer opbouwen voor Feyenoord. En dan met name in de organisatie.
    Eerste prio voor Troost is Geertruida zijn contract laten verlengen. En ik denk dat Kuyt wel kan aanwijzen wie je wel en wie je niet in de kleedkamer wilt om een topsportklimaat te krijgen.

• Bankzitter
    SCF010FR on: 24 mei 2019 om 09:40 #11564

Uitstekende keuze !. Heeft gelijk in z’n 1e interview als TD over het harde werken mentaliteit wat bij Feyenoord hoort. Nu nog spelers uitzoeken op basis van dat harde werken en we kunnen vol goede moed naar het nieuwe seizoen. Eindelijk goed nieuws, maar dat mag ook wel een keer. :bier :bier

• Vaste waarde in elftal
    Richard Dombi on: 24 mei 2019 om 12:31 #11565

Hopelijk wordt hij opgevolgd door Jordi Cruijff, wiens contract in China ongeveer afloopt op het moment dat Troost z’n interim periode stopt.
    Tot die tijd lijkt een technische advies groep onder leiding van Troost het hoogst haalbare. In de persoon Troost heb ik weinig vertrouwen, mede gezien z’n mislukte eerdere bestuurlijke carrière bij Feyenoord, maar ik heb wel vertrouwen in het idee dat er meer input komt vanuit de jeugdopleiding. Aangezien we toch niks te besteden hebben is de nadruk op onze jeugdopleiding en daaromheen een beleid ontwikkelen positief te noemen.
    Eerste prioriteit lijkt me inderdaad het verlengen van het contract van Geertruida en een paar andere jeugdspelers. Daarna de middelmaat uit de selectie lozen.

• Ballenjongen
    robinho on: 24 mei 2019 om 13:27 #11566

Kan niet beoordelen of het een goede keuze is maar veel vuurwerk kunnen we de komende transferperiode niet verwachten. Dan kun je beter wachten tot er een geschikte kandidaat beschikbaar is. Gezien de verhalen van afgelopen week lijken Janmaat en Fer serieuze opties. Daar heb je niet perse een zwaargewicht voor nodig om die binnen te hengelen.

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.