Nieuwe Feyenoord Netwerk

Posted In: Feyenoord Community
    • Regelmatige invaller
    ulligan on: 11 december 2017 om 16:05 #4078

Zoals bekend heeft netwerk.to weer plannen om een terugkeer te maken:
    Zoals je waarschijnlijk niet is ontgaan, is het forum van onze community al geruime tijd gesloten. Die situatie heeft al een behoorlijke tijd geduurd, maar we zijn inmiddels redelijk dichtbij een heropening. Een frisse start met een nieuw design! We hebben daarvoor echter nog wel dringend een of meerdere redacteurs voor de site nodig, want we krijgen bij de nieuwsvoorziening een vacature.
    Heb jij zin om op vrijwillige basis wat bij te dragen, of heb je misschien een journalistieke opleiding (of ben je daarmee bezig) en heb je interesse in een betaalde functie met veel vrijheid? Stuur dan een mailtje naar info@netwerk.to – we hopen snel wat van je te horen!

Ben erg benieuwd naar waar ze mee gaan komen. En ook wie de mods op een eventueel nieuw forum gaan zijn, want ik heb niet het idee dat de huidige modcrew er nog veel voor voelt om daar te modereren.

• Jeugdspeler
    doei on: 11 december 2017 om 16:43 #4081

feyenoord.netwerk.to’s server DNS address could not be found.
    ?

• Vedette
    aliendwurf on: 11 december 2017 om 16:48 #4083

Die komen met een state of the art forum met bijbehorende app en zijn nu under construction. :lach

• Ballenjongen
    renespanje on: 11 december 2017 om 16:59 #4086

Ik ben benieuwd maar de tijd die ze nodig hebben voorspelt weinig goeds.

• Bankzitter
    Jeffrey on: 11 december 2017 om 21:17 #4090

Ben ook erg benieuwd.. Als de hernieuwde FN daadwerkelijk beter is dan FC zal ik dat ook eerlijk toegeven, maar dan moet er ook het 1 en ander veranderen vanuit het beheer (en de communicatie naar de leden) imo.

• International
    tylerdurden on: 11 december 2017 om 22:43 #4091

Oprotten met dat gare FN, dat ze kapot mogen gaan.

• Vedette
    aliendwurf on: 11 december 2017 om 22:54 #4093

Vind ik ook hoor, dit moet je gewoon uitwerken en verbeteren.

• Jeugdspeler
    harrymens on: 11 december 2017 om 23:44 #4094

Bas moet lekker wieberen met zijn nieuwe kutprojectje. De manier waarop die kneuzen het plotselinge sluiten van een eeuwenoud forum naar de rest van ons hebben gecommuniceerd was schandalig slecht. Bassie zal ongetwijfeld weer een sjabloon tevoorschijn hebben getoverd voor een Feyenoord-site, Oranje-site, PSV-site en andere clubjes… maar Feyenoorders zijn geen verdienmodel, niet voor zo’n pis-PSV’er. Nee, Jeffs project verdient tijd en geduld, zal hier dus ook blijven hangen.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 12 december 2017 om 12:35 #4117

Of AN, PN en FN moeten op 1 site. Dan kom ik terug voor 3 dagen en ga ik er met donker paars vanaf.
    En dan hebben we altijd dit nog

• Regelmatige invaller
    ulligan on: 12 december 2017 om 13:00 #4119

Loyaliteit bestaat niet op het internet. Als hier geen hond meer komt, is het gauw afgelopen.
    Dat gezegd hebbende neig ik ook meer naar blijven. We hebben toch wel een mooi clubje bij elkaar zo, voor figuren als Hondje, FON1 en Thedge was ik ook niet van plan om de overstap terug te maken. Happel en Middenveldert mis ik nog wel, en cockrates is wat mij betreft ook nog wel welkom.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 12 december 2017 om 13:09 #4120

En de fisherman. Die zit nu te vervelen op FB.

• Regelmatige invaller
    ulligan on: 12 december 2017 om 13:11 #4121

@berg huizen

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 12 december 2017 om 13:21 #4122

Daarin komt hij regelmatig en hij wordt er nog gelukkig van ook.

• Vedette
    aliendwurf on: 12 december 2017 om 13:32 #4124

Komt hij in berg1f? :kots

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 12 december 2017 om 13:52 #4128

Ik wist ook niet wat ik las, maar ik wil niet oordelen. Gewoon blij voor ze zijn.

• Aanstormend talent
    Spencer on: 12 december 2017 om 16:02 #4134

En de fisherman. Die zit nu te vervelen op FB.

Je bedoelt de geprezen Mozart?

• Jeugdspeler
    doei on: 12 december 2017 om 16:02 #4135

Pepertje, Happel en het Israel-topic. Dan is het af.

• Jeugdspeler
    doei on: 12 december 2017 om 16:02 #4136

En een topic voor de E.C. vs Ramesoe bitchfight uiteraard..

• Geselecteerd voor Oranje
    wateringer on: 12 december 2017 om 18:00 #4144

Ik blijf ook hier, weinig zin om weer opnieuw te beginnen. Als FN weer open is gewoon ff een beetje gaan ronselen bij de oude garde die dit forum nog niet heeft gevonden. Ik heb wel een aantal mensen een PB gestuurd daar maar waarschijnlijk kijken ze er niet naar want het blijft ongelezen.

• Talent
    ice on: 12 december 2017 om 20:33 #4153

Zie niet zo de reden om terug naar FN te gaan, dit forum is best zo

• Vedette
    aliendwurf on: 12 december 2017 om 21:30 #4154

Ik blijf ook hier, weinig zin om weer opnieuw te beginnen. Als FN weer open is gewoon ff een beetje gaan ronselen bij de oude garde die dit forum nog niet heeft gevonden. Ik heb wel een aantal mensen een PB gestuurd daar maar waarschijnlijk kijken ze er niet naar want het blijft ongelezen.

Ja of ze zitten gewoon niet zo te wachten op een pb van jou.

• Regelmatige invaller
    ulligan on: 12 december 2017 om 21:43 #4159

:lach

wateringer on: 12 december 2017 om 21:58 #4161

Ja of ze zitten gewoon niet zo te wachten op een pb van jou.

Zou je denken? Stoere was er anders altijd gek op.

Verdediger on: 12 december 2017 om 22:36 #4162

Ben het met ulli eens dat Middenveldert, Happel (voor de scans uiteraard) en Socrates de enigen zijn die nog wel gemist worden van het oude FN op dit forum, gezamenlijk met wat volk wat het eventjes probeerde op FN maar snel weggejaagd werd door Stoere of Alien.
    Als ze de oude fora daar opengooien, is het misschien relevant om een back-up te maken van FN. Gewoon, als het vernieuwde forum faalt en opnieuw dichtgaat, is het wel leuk om de oude posts opgeslagen te hebben. Ik kan persoonlijk toch nog wel lachen om topics als ‘Mario Been’ of ‘Lex Immers’ opnieuw door te lezen (zal wel aan mij liggen), en dan hebben we tenminste meer data dan EC met zijn opgeslagen berichten.

• Jeugdspeler
    doei on: 18 december 2017 om 16:35 #4459

https://web.archive.org/web/*/http://feyenoord.netwerk.to:80/forums/
    Voor de mensen die echt niet kunnen slapen zonder FN.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 126)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.