Nieuwe features Feyenoord Community

Posted In: Feyenoord Community
    • Vedette
    aliendwurf on: 19 november 2018 om 13:20 #10667

Hij gaat hier op mijn telefoon (zowel WIFI als 4G) heel traag en op de laptop precies hetzelfde.
    Denk dat t ong 4 seconden duurt als je een pagina laad terwijl het bij de gemiddelde website een fractie van een seconde is.
    Het is ook niet heel erg maar ik weet zeker dat t potentiële nieuwe leden afschrikt…

• Regelmatige invaller
    danall on: 1 december 2018 om 23:20 #10725

Hi Jeffrey
    Complimenten, dat de site lekker werkt.
    Succes verder, man.

• Bankzitter
    Jeffrey on: 2 december 2018 om 13:04 #10732

:bier thnx

• International
    tylerdurden on: 16 december 2018 om 19:43 #10802

Tijdje niet geweest hier,
    Maar het is wel een kermis nu met al die reclames

• Bankzitter
    Jeffrey on: 20 december 2018 om 20:43 #10840

Sorry iedereen, ben de laatste tijd erg druk geweest en heb weinig aandacht aan deze site kunnen geven.
    Wel heb ik nagedacht over de toekomst van de site, ben tot de volgende puntjes gekomen:
    Omdat ik nog steeds de enige ben die de site beheert, ben ik van plan het komende jaar wat dingen te veranderen aan de site. Zo zal de nieuwssectie van de site naar alle waarschijnlijkheid verdwijnen. Er zijn genoeg sites die dit aanbieden, waar ik niet mee kan concurreren. Mijn focus gaat vanaf nu puur uit naar het forum.
    Ik ben nog steeds bezig met het verbeteren met de snelheid van de site, maar het heeft nog steeds niet het gewenste resultaat. Ik hoop dit zsm te verhelpen, waarschijnlijk ga ik de software vervangen. Dit heeft echter wel tijd nodig, wil wel dat alle posts enzo van het afgelopen jaar behouden blijft.
    Ook zullen alle advertenties op korte termijn verdwijnen. Was een probeersel, maar vind het helemaal niks. Misschien dat ik dan maar een doneerknop op de site gooi, beter dan dit.

• Vedette
    aliendwurf on: 21 december 2018 om 19:42 #10846

Helemaal mee eens! :bier

• Aanstormend talent
    l-pincoffs on: 25 september 2019 om 11:44 #17521

Ik dacht, dat de reclame eruit zou gaan. Niets is minder waar. Het is alleen maar groter geworden en begint nu wel storend te worden. Is er niet iets aan te doen?

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 25 september 2019 om 12:43 #17526

Domeinnaam registreren en behouden kost geld en ook het hosten van deze site kost geld, dus waarschijnlijk zijn die reclames om dat te kunnen bekostigen, ik weet het niet. Maar als je er perse vanaf wilt, van al die advertenties, gebruik dan Ublock Origin, de Add-on die je kan gebruiken in verschillende browsers. Dan heb je echt nergens last van, op geen enkele site.

• Vedette
    aliendwurf on: 25 september 2019 om 14:04 #17530

Ik merk er weinig van op mijn telefoon van die reclames

• Geselecteerd voor Oranje
    wateringer on: 26 september 2019 om 10:07 #17584

Ik merk er ook weinig van, in tegenstelling tot de gemiddelde krant waar je hele scherm wordt overladen met idiote pop ups en paginagrote schreeuwreclame.

• Vedette
    aliendwurf on: 26 september 2019 om 11:57 #17592

Vind de snelheid ook acceptabel en het begint weer wat drukker te worden ook dus ik ben gematigd tevreden zoals dat zo mooi heet.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 26 september 2019 om 15:15 #17606

Misschien heeft Jeffrey er een aparte mobiele pagina erbij gebouwd zonder advertenties. Dat zou kunnen verklaren dat je op je mobiel nergens last van hebt maar als je via je computer/laptop gaat, krijg je de normale versie met advertenties. Ik zou het anders ook niet weten. Maar zoals eerder gezegd, als je Ublock Origin installeert via je Add-ons, heb je nergens meer last van.

• Aanstormend talent
    l-pincoffs on: 27 september 2019 om 10:34 #17659

Bedankt voor de tip. Ga het proberen.

• Geselecteerd voor Oranje
    wateringer on: 3 oktober 2019 om 08:38 #18033

Misschien heeft Jeffrey er een aparte mobiele pagina erbij gebouwd zonder advertenties. Dat zou kunnen verklaren dat je op je mobiel nergens last van hebt maar als je via je computer/laptop gaat, krijg je de normale versie met advertenties. Ik zou het anders ook niet weten. Maar zoals eerder gezegd, als je Ublock Origin installeert via je Add-ons, heb je nergens meer last van.

Ook op de laptop heb ik er geen last van. Maar ik werk met Opera Browser, en die heeft standaard een pop-up blokkade die je aan/ uit kunt zetten.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 3 oktober 2019 om 13:08 #18048

Ook op de laptop heb ik er geen last van. Maar ik werk met Opera Browser, en die heeft standaard een pop-up blokkade die je aan/ uit kunt zetten.

Ik heb ook nergens last van maar aangezien pincoffs er wel last van heeft heb ik hem die tip gegeven, dat lost alles op. En Opera is een goeie browser, met ingebouwde vpn ook.

15 berichten aan het bekijken - 176 tot 190 (van in totaal 190)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.