Mo El Hankouri

Posted In: Eerste Elftal
    • Bankzitter
    Jeffrey on: 2 september 2018 om 19:21 #9685

Mohamed (Mo) El Hankouri (Rotterdam, 1 juli 1997) is een Nederlands-Marokkaans voetballer die bij voorkeur als linkervleugelaanvaller speelt. Hij stroomde in 2016 door vanuit de jeugdopleiding van Feyenoord. Op 5 april 2018 verlengde hij hier zijn contract met een jaar, tot de zomer van 2019.

• Bankzitter
    Jeffrey on: 2 september 2018 om 19:22 #9686

Ik denk dat ie na vandaag Larsson voorbij is gestreefd. Bij hem lukte aanzienlijk veel meer acties, alhoewel ik hem in principe de mindere vd 2 vind.

• Geselecteerd voor Oranje
    wateringer on: 2 september 2018 om 20:14 #9687

5 minuten leuk gespeeld, daarna raakte ie ook geen knikker meer. Ook Hankouri is de oplossing niet. Ik ben benieuwd naar Sinisterra.

• Talent
    petervanvossen on: 2 september 2018 om 22:16 #9698

Willem II niveau helaas, misschien zelfs minder dan dat. Het lijkt erop dat we gewoon geen fatsoenlijke linksbuiten hebben dit seizoen :huh

• International
    tylerdurden on: 2 september 2018 om 22:23 #9700

Komt natuurlijk zwaar tekort. Bijna alle ballen direct terug naar Malacia. Acties waar Larsson voor werd uitgefloten krijg El Hankouri een applaus voor. Was ook een totaal onbegrijpelijke wissel, want Larsson is je enige buitenspeler. Als je hem nu definitief knakt, wie gaat er dan spelen? Niet El Hankouri in elk geval

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 3 september 2018 om 08:13 #9705

Het is ook triest dat van Bronckhorst niet beter kan verzinnen dan dit.
    Mo heeft natuurlijk 0 toekomst bij Feyenoord.

Richard Dombi on: 3 september 2018 om 11:56 #9714

Beter dan Larsson. Maar dat is iedereen op dit moment. Hopelijk is Touré gauw weer fit, met deze concurrentie zou hij in no time in de basis kunnen staan. En misschien eens Sinisterra op links proberen.

• Vedette
    aliendwurf on: 3 september 2018 om 14:17 #9728

Kan er geen kut van…
    Is natuurlijk wel ff lekker invallen na Larsson ook he. Iedereen staat er gelijk achter en een paar drukke en wilde acties en ze staan op de banken.
    Maar belachelijk dat Sinesterra niet gebruikt wordt…van Hankouri weten we al dat t niks is ook niet gaat worden…

• Jeugdspeler
    patrick017 on: 4 september 2018 om 11:28 #9778

Het enige wat hij meer brengt dan Larsson is energie. Daarbuiten is hij helaas nog minder dan Larsson.

wateringer on: 4 september 2018 om 12:09 #9780

Kan er geen kut van…
    Is natuurlijk wel ff lekker invallen na Larsson ook he. Iedereen staat er gelijk achter en een paar drukke en wilde acties en ze staan op de banken.
    Maar belachelijk dat Sinesterra niet gebruikt wordt…van Hankouri weten we al dat t niks is ook niet gaat worden…

Precies, het is zoals je tijdens de wedstrijd al zei: Je kunt wel overal voor gaan klappen.
    Terwijl wij ons rot zaten te ergeren ging een deel op de stoelen staan omdat Hankouri een keer zijn man uitkapte, lachwekkend gewoon.

• Regelmatige invaller
    danall on: 25 oktober 2018 om 00:01 #10359

Wel, nu ik via Feyenoord.nl de beelden heb gezien van Jong Feyenoord
    tegen Jong RKC Waalwijk, ben ik me rot geschrokken van en Mo ElHankouri.
    Deze jongen speelt met een paar oogkleppen op, die je, acterend in het
    eerste compleet kan missen. Zijn schaarbewegingen duiden alleen maar op
    het maken van die bewegingen, terwijl het juist zo belangrijk is om die
    bewegingen effectief te maken, door je tegenstander uit balans te spelen
    en het spel voortgezet moet worden. Neen, ik zie deze speler niet als
    een speler die wij in Feyenoord 1 moeten hebben.
    Wat vinden jullie van hem?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.