Mats Knoester

Posted In: Oud-Feyenoord
    • Bankzitter
    Jeffrey on: 17 januari 2019 om 16:58 #10894

Heracles Almelo legt Knoester vast
    Heracles Almelo heeft per direct verdediger Mats Knoester (20) aangetrokken. De speler van Feyenoord tekende vandaag een contract voor 2,5 jaar met een optie voor nog een seizoen. Knoester speelde ruim veertien jaar bij Feyenoord en doorliep alle nationale jeugdelftallen. Eind vorig jaar kwam hij in het nieuws vanwege een akkefietje bij zijn oude club. Ploeggenoot Crysencio Summerville schakelde zijn broer in nadat hij op de training woorden kreeg met Knoester. Die deelde vervolgens rake klappen uit aan de verdediger.
    „Het was een vervelende manier om in het nieuws te komen”, zegt de speler, die bij Heracles met rugnummer 13 gaat spelen. „Maar het is gebeurd en ik heb het achter me gelaten. Ik was toe aan nieuwe energie aan iets nieuws. Toen Heracles kwam, was het voor mij direct duidelijk. Ze staan bekend als club waar jonge jongens zich kunnen ontwikkelen.”
    Mats Knoester in het shirt van Heracles Almelo

• Dit onderwerp is gewijzigd 7 maanden geleden door  Jeffrey.
    • Bankzitter
    frankyboy on: 19 januari 2019 om 11:51 #10896

Voor type speler als deze was een volwaardig elftal in de KKD ideaal geweest voor zijn ontwikkeling.

• Vedette
    aliendwurf on: 19 januari 2019 om 12:24 #10899

Ik vond t niet zo veel, die paar keer dat ik hem zag spelen. Als je al 20 bent en je ziet zijn concurrenten en kunt zelfs dan je kans niet grijpen wordt t nooit wat.
    Leuk voor een modaal clupje meer niet.

• Talent
    linkspoot on: 19 januari 2019 om 13:19 #10901

Als hij niet goed genoeg is voor Feyenoord, hoe kan het dan dat hij 14 jaar bij de club gezeten heeft?

• Vedette
    aliendwurf on: 19 januari 2019 om 22:44 #10918

Ja lust ik er nog wel een paar…dat is dus inherent aan een jeugdopleiding.
    Wat zou het mooi zijn als elke jeugdspeler het eerste zou halen

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.