Lutsharel Geertruida

Posted In: Feyenoord Academy
    • Basisspeler
    Jack on: 9 juli 2018 om 23:34 #7784

Hoop dat Gio hem gewoon gebruikt, zodra de gelegenheid of de nood daar is. Heb echt het idee dat hij zich heel makkelijk aan het Eredivisie-niveau kan aanpassen. Ik heb het eerlijk gezegd wel gezien met Botteghin en Van der Heijden. En van Sven van Beek ben ik nooit een grote fan geweest. Selecteer alsjeblieft door.

• Vedette
    aliendwurf on: 10 juli 2018 om 09:51 #7798

Helemaal mee eens.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 10 juli 2018 om 10:09 #7801

Een beetje ervaring in de laatste linie kan geen kwaad. Liefst zie ik Bijlow op goal en Juste in het centrum. Malacia gaat voorlopig ook spelen en Janmaat staat te ver om te coachen.
    JanArie lijkt mij de aangewezen persoon om in het centrum te staan.
    iig geen Jones meer. Dat ziet er zo zielig uit zodra hij loopt te schutteren.
    Die heeft zn handen vol aan zichzelf

• Jeugdspeler
    middenveldert on: 11 juli 2018 om 16:38 #7853

Ik vind hem snel, verdedigend sterk en voetballend prima. Waarom probeer je het vertrek van Diks niet op te vangen door deze jongen dit seizoen als rechtsback ‘meters’ te laten maken. Niet zijn natuurlijke positie, maar hij zal er heel veel kunnen leren en zich wat meer in de luwte kunnen ontwikkelen/aanpassen dan wanneer hij in het centrum voor de leeuwen gegooid wordt. Daarnaast zal zijn fysiek (als tiener is hij qua kracht en (spier)massa nog lang niet volgroeid) op de flank minder snel uitgebuit worden.

Hij kan daarna altijd nog doorschuiven naar het centrum met de ervaring en ‘bagage’ van een seizoen back alvast in zijn zak.

• International
    tylerdurden on: 11 juli 2018 om 19:36 #7858

Ik vind hem snel, verdedigend sterk en voetballend prima. Waarom probeer je het vertrek van Diks niet op te vangen door deze jongen dit seizoen als rechtsback ‘meters’ te laten maken. Niet zijn natuurlijke positie, maar hij zal er heel veel kunnen leren en zich wat meer in de luwte kunnen ontwikkelen/aanpassen dan wanneer hij in het centrum voor de leeuwen gegooid wordt. Daarnaast zal zijn fysiek (als tiener is hij qua kracht en (spier)massa nog lang niet volgroeid) op de flank minder snel uitgebuit worden.
    Hij kan daarna altijd nog doorschuiven naar het centrum met de ervaring en ‘bagage’ van een seizoen back alvast in zijn zak.

Omdat Janmaat op de back gewoon een enorme versterking is. Ik zie het ook zitten in Geertruida hoor, maar die gaat genoeg minuten maken dit seizoen. Wellicht (en hopelijk) gewoon als cv naast st Juste

• Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 11 juli 2018 om 21:17 #7867

Geertruida kan je rustig in de basis opstellen als centrale verdediger. Rustig aan de bal, verliest amper duels en kan alleen maar beter worden.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 12 juli 2018 om 08:17 #7877

Niet alles is voetballend op te lossen. Ik denk dat hij nog eens een Tapiaatje gaat doen.
    Kan die de bal niet kwijt, gaat hij het middenveld inlopen en dan gaat het fout.
    Maar goed.. de potentie zit er wel in

• Bankzitter
    Jeffrey on: 16 augustus 2018 om 21:56 #9163

Ik neem aan dat hij nu invalt omdat Gio helemaal klaar is met Nieuwkoop en deze wedstrijd heeft opgegeven. Mag nu vlieguren maken.

• Basisspeler
    Jack on: 16 augustus 2018 om 23:44 #9178

Hij viel in, omdat Nieuwkoop kramp kreeg.

Richard Dombi on: 17 augustus 2018 om 10:40 #9185

Zou hem centraal willen zien naast van der Heijden. St. Juste doet het wel aardig op de rechtsback positie, dus die zou ik daar houden. Geertruida is iemand die snel is en prima kan opbouwen, geef hem maar een kans. Ik denk dat we dan ook wat verder naar voren kunnen spelen zonder het risico dat ons trage centrum wordt weg gesprint.

• Bankzitter
    Feyenoordopnr1 on: 17 augustus 2018 om 22:14 #9213

@themistocles
    Eens. Maar zou ook Tapia meerdere wedstrijden naast van der Heijden willen testen. Alleen dan moet je wel Vermeer in het doel zetten. Wat ervaring en leiderschap kan zo’n nieuwe verdediging wel gebruiken.

• Talent
    duvel on: 18 augustus 2018 om 00:37 #9219

Hij viel in, omdat Nieuwkoop kramp kreeg.

Die gozer heeft altijd kramp, wat een drama is dat zeg. Totaal ongeschikt voor topsport.

• Talent
    duvel on: 18 augustus 2018 om 00:40 #9220

Zondag zien we gewoon Sven Van Beek weer naast Scharie. En mits fit Nieuwkoop op rechts het kneuzenkermis is dan weer compleet.

• Talent
    petervanvossen on: 18 augustus 2018 om 03:48 #9222

Van de beperkte tijd dat ik hem gezien heb maakt hij een prima indruk. Snel, kracht en aan de bal niet verkeerd. Deed me wat denken aan Kongolo. Zou hem graag vaker willen zien, bijvoorbeeld zondag in plaats van Sven.

• Ballenjongen
    totti10 on: 18 augustus 2018 om 14:57 #9228

Van de beperkte tijd dat ik hem gezien heb maakt hij een prima indruk. Snel, kracht en aan de bal niet verkeerd. Deed me wat denken aan Kongolo. Zou hem graag vaker willen zien, bijvoorbeeld zondag in plaats van Sven.

Klopt gewoon erin zetten deze jongen veel minuten laten maken , maar dat durft Gio toch weer niet aan . Morgen zal hij wel weer met Van Beek op de proppen komen ..

• Talent
    duvel on: 18 augustus 2018 om 15:51 #9230

Misschien wel rechtsback a.s. zondag op die Nieuwkoop kun je niet bouwen die is om de scheet geblesseerd en straal alleen maar onrust uit.

• Vedette
    aliendwurf on: 18 augustus 2018 om 17:17 #9231

Ik vind Beekie een groter probleem dan Nieuwkoop als ik moet kiezen tussen die 2….dus dan liever ipv Beekie.

Richard Dombi on: 29 augustus 2018 om 12:19 #9559

@themistocles
    Eens. Maar zou ook Tapia meerdere wedstrijden naast van der Heijden willen testen. Alleen dan moet je wel Vermeer in het doel zetten. Wat ervaring en leiderschap kan zo’n nieuwe verdediging wel gebruiken.

Wat is er mis met Bijlow? Coachte gewoon zijn verdedigers in de wedstrijd tegen Heerenveen, wat kon hij er aan doen dat vd Heijden niet luisterde? Hetzelfde had zo kunnen gebeuren bij Vermeer. En waarom Tapia in plaats van Geertruida?

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 1 maand geleden door  Richard Dombi.
    • Bankzitter
    Feyenoordopnr1 on: 31 augustus 2018 om 14:56 #9623

@themistocles
    Bijlow vind ik ook prima enkel gaat mijn voorkeur uit naar een keeper met meer overwicht en ervaring als je verdediging zo voor je schuttert en op bepaalde plekken ook al jong is.
    Voor de balans vind ik een ervaren keeper dan meer op zijn plaats. Vergeet ook niet dat Vermeer geld kostte als je die nu een seizoen lat keepen kan je hem mss nog met winst verkopen en dan mag Bijlow het stokje definitief overnemen.
    Van mij mag Geertruida ook een kans krijgen centraal achterin. Maar Tapia vond ik op sommige risicovolle keuzes om de voetballende oplossing te zoeken in gevaarlijke verdedigende situaties na het prima doen. Hij mag wel eens een kans krijgen nu van Beek en Botteghin opzichtig tekort komen en falen. Hij zou prima a la frenkie de Jong in de Nederlandse competitie het middenveld in kunnen schuiven. Als hij het goed doet kan je van Beek en Botteghin zelfs nog weg doen voor de transfer window sluit. En kan Tapia je weer wat geld gaan opleveren.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 18 september 2019 om 15:37 #17080

Lekker pik :bier
    Contractje erbij.

• Vedette
    aliendwurf on: 18 september 2019 om 22:10 #17099

Hij komt ook echt wel aan zijn minuutjes met Karsdorp die hooguit 25 wedstrijen haalt gedurende het seizoen

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.