Lutsharel Geertruida

Posted In: Eerste Elftal
    • Aanstormend talent
    l-pincoffs on: 28 september 2019 om 10:47 #17713

Het verbaast mij dat niemand hem hier aanwees als de schuldige van het verlies tegen AZ (26-09-2019). Wat een slecht spel. Hij dekte het opkomen van AZ-er Wijndal op veel te grote afstand en werd daardoor keer op keer uitgespeeld, met de eerste goal als gevolg. Moet ik wel zeggen, dat hij in de steek werd gelaten door de hele ploeg en door trainer Stam. Hij moest het maar in zijn eentje opknappen en dat kon hij niet. Wat een fout weer door Stam.

• Vedette
    aliendwurf on: 28 september 2019 om 13:55 #17718

Hij is ook een cv en geen back.
    En bovendien zit hij al 3 jaar op de bank in een tijd dat we misschien wel het slechtste centrum van de afgelopen 15 jaar hebben gehad. Dat zegt ook wel wat.

• Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 5 oktober 2019 om 18:28 #18186

Waarom de meeste mensen hem niet aanwijzen als schuldige van het verlies tegen AZ? Vrij simpel lijkt me, hij voerde zijn taak uit en dekte Idrisse. Een Berghuis of middenvelder had met Wijndal moeten meelopen. Het is eerder onbegrijpelijk dat er nog mensen zijn die denken dat je dit aan Geertruida kan wijten. Niet dat hij verder goed speelde, maar je moet echt een klap van de molen hebben gehad als je denkt dat dit de fout was van Geertruida.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.