Luis Sinisterra

Posted In: Eerste Elftal
    • Basisspeler
    Jack on: 8 juli 2018 om 15:29 #7701

Feyenoord gaat zich spoedig versterken met de Colombiaanse aanvaller Luis Sinisterra. Dit schrijft de eveneens Colombiaanse sportjournalist Cesar Augusto Londoño op Twitter. Feyenoord en Once Caldas, de huidige werkgever van de buitenspeler, zouden een akkoord bereikt hebben over een transfer.
    Vandaag (zondag) zou Sinisterra medisch worden gekeurd in Rotterdam. Feyenoord betaalt twee miljoen euro voor 80 procent van de transferrechten van de 19-jarige aanvaller, die een driejarig contract gaat tekenen in de Kuip. De jonge Sinisterra kwam vorig jaar twaalf keer in actie in de Liga Águila I. Hierin scoorde hij twee keer en gaf hij vier assists.

Ziet eruit als een fysiek sterk handenbindertje met diepgang in z’n spel. Ben benieuwd!

• Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 8 juli 2018 om 16:42 #7705

Heel verrassend, zeker omdat hij buiten het bekende netwerk (lees: de eredivisie of oud-speler van de eredivisie) van MvG komt. Ik ken hem niet, maar de combinatie fysiek sterk en diepgang in z’n spel is wel precies wat onze huidige buitenspelers ontberen. Als hij die kwaliteiten waar maakt is het een zeer welkome versterking wat mij betreft. Zeker omdat Touré, Summerville en Azarkan er fysiek nog niet aan toe zijn.
    Op Twitter wordt gezegd dat het een koopje is voor Feyenoord en wordt hij ook genoemd als toekomstig Colombiaans international. Dat belooft wat. Komt hij eigenlijk uit de koker van Steven Aptroot? Zou ook voor het eerst zijn dat hij mogelijk wat nuttigs scout voor Feyenoord na al z’n flaters.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 3 maanden geleden door  Richard Dombi.
    Verdediger on: 8 juli 2018 om 17:10 #7708

Klinkt in eerste instantie als de gemiddelde aankoop uit het tijdperk tussen 2000 en 2010. Maar het verdere verhaal klinkt niet heel verkeerd allemaal, verrassende aankoop. Twee miljoen voor een 19-jarige jongen is wel best veel.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 3 maanden geleden door  Verdediger.
    wateringer on: 8 juli 2018 om 18:21 #7710

Tja, al die youtube filmpjes en termen als ‘toekomstig international’ zeggen me helemaal niets. Eerlijk gezegd heb ik totaal geen vertrouwen in onze scouting en moet ik nog maar zien of dit wat wordt.
    Sowieso vaag dat we ineens in Zuid-Amerika gaan scouten en kopen, ik vertrouw het voor geen meter.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 3 maanden geleden door  wateringer.
    • Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 8 juli 2018 om 20:53 #7712

Niet zo negatief wateringer, deze jongen gaat ons kampioen maken. :bier

• Regelmatige invaller
    Thomassio on: 8 juli 2018 om 22:07 #7720

Ik heb geen idee of dit een goede zet is, maar sowieso leuk dat Feyenoord weer eens met iets onbekends aankomt. Dat is de laatste jaren met wisselend succes geweest. Weet iemand of deze jongen ook jeugdinternational is?

wateringer on: 8 juli 2018 om 22:24 #7721

Niet zo negatief wateringer, deze jongen gaat ons kampioen maken. :bier

O oke, ik ben overtuigd :lach

• Basisspeler
    Jack on: 8 juli 2018 om 22:47 #7723

Ik heb geen idee of dit een goede zet is, maar sowieso leuk dat Feyenoord weer eens met iets onbekends aankomt. Dat is de laatste jaren met wisselend succes geweest. Weet iemand of deze jongen ook jeugdinternational is?

Jep. Z’n instagram staat vol met beelden van wedstrijden met de nationale U20-ploeg. Fans van de club vinden de transfer veel te goedkoop, maar dat zeggen fans van de verkopende club nu eenmaal altijd, dus dat hoeft geen graadmeter te zijn. Op beelden lijkt het me een vrij ‘directe’ speler en daar houd ik wel van moet ik zeggen. Snel, sterk en doelgericht. Hopen dat het wat is. Mijns inziens is twee miljoen gewoon wisselgeld tegenwoordig, dus het risico is nihil.

• Ballenjongen
    Auxerre on: 9 juli 2018 om 00:46 #7726

Eindelijk weer eens een Zuid-Amerikaanse aanvaller, dat is mijn eerste gedachte. We gaan het zien. Brugge wilde hem als opvolger van Izquierdo, een linksbuiten, dus mogelijk ook een optie op die positie. Dat is toch wel waar ons probleem ligt aanvallend.

• Regelmatige invaller
    ulligan on: 9 juli 2018 om 09:08 #7729

Lekker gescout, Martin :idee

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 9 juli 2018 om 09:11 #7730

Die gozert zal wel eerst een jaar in jong Feyenoord mogen rennen.

• Regelmatige invaller
    ulligan on: 9 juli 2018 om 09:15 #7732

“We geven hem eerst de kans om te acclimatiseren”

wateringer on: 9 juli 2018 om 09:55 #7736

LEKKER OPTRAINEN!

• Jeugdspeler
    middenveldert on: 9 juli 2018 om 10:25 #7738

Totale onbekende, dus ik laat mij verrassen. Twee miljoen euro is geen enorm grote transfersom, hoop dat dit weinig zegt over de kwaliteiten van deze jongen en het een hele slimme aankoop blijkt.

Twee seizoenen geleden dacht ik bij de komst van Jorgensen; wie?! Het was er één die ik ook niet kende of zag aankomen. Met Martin van Geel en zijn ‘normale’ aankoopbeleid is het zeer onverwacht als je van een speler die wordt aangetrokken door Feyenoord nog nooit gehoord hebt. Jorgensen is zijn geld meer dan waard geweest.

Als van Geel in zulke gevallen (voor het grote publiek) onbekende spelers aantrekt als hij ervan overtuigd is dat ze kunnen slagen bij Feyenoord, is er bij deze jongen ook niet over één nacht ijs gegaan. Daar houd ik me maar aan vast… :lach

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 9 juli 2018 om 10:28 #7739

LEKKER OPTRAINEN!

Wat is dit allemaal? :vraag

• Regelmatige invaller
    Thomassio on: 9 juli 2018 om 11:05 #7744

Een YouTube-filmpje gekeken, vond het niet heel bijzonder wat ik zag, maar gelukkig zeggen die filmpjes niks.
    Positief: de ‘datajongens’ van o.a SciSkill zijn er lovend over. Enkele ‘kenners’ zeggen dat hij toch wel de de grotere talenten in de competitie behoort, ondanks dat hij niet voor de grote clubs speelt. Ook de zure reacties van fans die het maar weinig geld vinden zijn natuurlijk een goed teken.
    Het blijft een gokje, ik denk in de categorie ‘Gustafson’. Die kan ook wel voetballen, maar het is altijd zien hoe zo’n speler zich aanpast aan het niveau en de omgeving en of er inderdaad doorontwikkeling is. Nu vind ik Zuid-Amerikanen dit in NL vaak heel goed afgaan…

Richard Dombi on: 9 juli 2018 om 13:31 #7747

Een aantal (data)scouts/kenners lijken inderdaad (gematigd) positief te zijn. Overigens had Lozano op dezelfde leeftijd een lagere (potentiële) SciSkill score. Voor wat het waard is verder. Die gasten zitten er namelijk ook behoorlijk naast af en toe. Zeker wat betreft de (te hoge) score voor Nederlandse talenten.
    Het zal altijd een gokje blijven. Belangrijkste, en dat geldt natuurlijk ook alle spelers, is dat ze een echte kans krijgen. Gustafson heeft op zich wel wat wedstrijden mogen spelen, maar genoot nooit echt het volle vertrouwen en kon daar ook niet mee omgaan. Je moet als speler hard genoeg zijn om zo’n concurrentiestrijd aan te gaan. Ik kreeg bij Gustafson vaak de indruk dat hij te lang bleef hangen in z’n teleurstelling. Los van z’n pure voetbalkwaliteiten denk ik dat Gustafson de dynamiek en het tempo mist om de top te halen, maar wellicht laat hij bij Utrecht zien dat ik er volledig naast zit.

• Vedette
    aliendwurf on: 9 juli 2018 om 14:06 #7748

Gustafson was niet helemaal lekker in zijn kop.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 9 juli 2018 om 15:29 #7750

Nog steeds geen presentatie van Sinisterra, ik begin me onderhand toch wel ernstige zorgen te maken.
    Daar is ie eindelijk :
    https://twitter.com/KuipTalk/status/1016310773948342273/photo/1

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 3 maanden geleden door  SCF010FR.
    Verdediger on: 9 juli 2018 om 16:05 #7755

Nou, de vervanger van Bilal dus. Wel een makkelijke speler om op te volgen, hij hoeft er in vier seizoenen maar zeven in te leggen en hij heeft al meer goals gemaakt :lach
    Ben heel benieuwd hoe deze jongen het gaat doen, alhoewel hij vooralsnog de concurrentie aan moet gaan met Boëtius, Larsson en Hankouri.

• Regelmatige invaller
    Thomassio on: 9 juli 2018 om 17:17 #7758

El Hankouri zal wel wieberen. Ergens wel jammer dat Touré niet vaste reserve lijkt te worden. Maar ben wel zeer benieuwd, hup Luis!

• Bankzitter
    frankyboy on: 9 juli 2018 om 22:09 #7770

Kanslozer kan je als Feyenoordaankoop niet zijn. Jongen loopt al jaren in de vertegenwoordigende jeugdelftallen rond en hij valt toevallig onze “scouting” op plus kost een prikkie.

• Vedette
    aliendwurf on: 13 augustus 2018 om 16:20 #9075

Heeft vanmiddag 2 goals gemaakt tegen jong Excelsior. Doet volgens mij niet onder voor Boetius en Larsson….was erg aanwezig en constant in beweging.
    Geef hem maar 5 wedstrijden op rij de kans, veel slechter wordt heter echt niet van.

• Ballenjongen
    totti10 on: 13 augustus 2018 om 16:37 #9078

Heeft vanmiddag 2 goals gemaakt tegen jong Excelsior. Doet volgens mij niet onder voor Boetius en Larsson….was erg aanwezig en constant in beweging.
    Geef hem maar 5 wedstrijden op rij de kans, veel slechter wordt heter echt niet van.

Yep mijn idee hij is beweeglijk en heeft tenminste wat diepgang
    Is hij eigenlijk speelgerechtigd /ingeschreven (vanwege zijn werkvergunning eerder) voor de Europa league donderdag ?

• Vedette
    aliendwurf on: 13 augustus 2018 om 16:39 #9079

Ik heb werkelijk geen idee.
    Maakt ook amper uit, dat wordt toch niet meer recht gezet.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 51)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.