Luciano Narsingh

Posted In: Eerste Elftal
    • Vedette
    • Bankzitter
    SCF010FR on: 5 juli 2019 om 09:33 #12266

Larsson, Jorgensen, Narsingh met Berghuis erachter op 10. Laten we hopen op een soort van Elia scenario al is Elia wel 31x beter..

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 5 juli 2019 om 11:23 #12270

das niks

• Vedette
    aliendwurf on: 5 juli 2019 om 12:55 #12279

Larsson moet je lozen en zo budget creรซren voor een lcv en rb.

• Bankzitter
    SCF010FR on: 5 juli 2019 om 13:49 #12283

Die raak je aan de straatstenen niet meer kwijt dus kan je hem net zo goed vetrouwen geven en nog een kans geven want voetballen kan ie wel

• Vedette
    aliendwurf on: 5 juli 2019 om 14:12 #12284

Ja maar hij staat dan wel Kokcu in de weg aangezien Berghuis op 10 komt. Doe mij Kokcu maar.

• Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 5 juli 2019 om 15:01 #12289

Jammer dat men vrolijk verder gaat op de Martin van Geel tour, ik krijg een Schaken deja vu. Narsingh zal vast een nuttige speler zijn om in je selectie te hebben, maar ik heb het vermoeden dat ze hem halen voor de basis en dan vind ik het een waardeloze aanwinst.

Larsson moet je lozen en zo budget creรซren voor een lcv en rb.

Dat lijkt me een goed idee.

• Bankzitter
    SCF010FR on: 5 juli 2019 om 15:29 #12297

Ben ook niet echt fan van Narsingh maar Stam wilde een speler met diepgang en dat heeft Narsingh. Plus, Feyenoord heeft geen stuiver dus moeten ze vissen in de vijver van transfervrije spelers. Of wil je liever Sinisterra op rechts hebben?

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 2 dagen geleden door  SCF010FR.
    • Basisspeler
    pipapaauwe on: 5 juli 2019 om 15:32 #12299

Larsson is ook niet een speler die jaagt, dus dat past al niet in het systeem van Jaap.

Richard Dombi on: 5 juli 2019 om 15:52 #12301

Ben ook niet echt fan van Narsingh maar Stam wilde een speler met diepgang en dat heeft Narsingh. Plus, Feyenoord heeft geen stuiver dus moeten ze vissen in de vijver van transfervrije spelers. Of wil je liever Sinisterra op rechts hebben?

Ik zat meer te denken aan een Summerville.

• Bankzitter
    SCF010FR on: 5 juli 2019 om 16:13 #12302

Die gaat geen heel seizoen in de eredivisie volhouden

Richard Dombi on: 5 juli 2019 om 16:17 #12303

Waarom niet?

• Bankzitter
    SCF010FR on: 5 juli 2019 om 16:36 #12309

Heeft nog geen wedstrijd ope Eredivisie niveau gespeeld, heeft z’n fysiek niet bepaald mee

Waarom niet?

Heeft nog niet 1 wedstrijd op Eredivisie niveau gespeeld, heeft z’n fysiek niet bepaald mee, die weegt denk ik 24 kilo. En dan wil je dat ie een heel seizoen gaat spelen. Laat m maar lekker invallen en steeds meer minuten pakken, maar echt geen basis man, kom op

Richard Dombi on: 5 juli 2019 om 16:54 #12310

Volgens mij zijn er genoeg spelers die hem zouden kunnen vervangen als hij fysiek toe is aan rust. Bovendien lijkt het fysiek van Summerville mij juist een voordeel als vleugelspeler, veel wendbaarder en minder blessuregevoelig. Bij PSV houden Gapko en Ihattaren het tot nu toe ook moeiteloos vol. Idealiter trek je gewoon iemand aan met kwaliteit als je per se Berghuis op 10 wil laten spelen, maar we hebben het geld niet dus dan moet je het gewoon doen met je eigen jeugd. Ik vind het zonde van het salarisbudget dat we nu opgescheept zitten met Schaken 2.0.

• Vedette
    aliendwurf on: 5 juli 2019 om 17:49 #12317

Ik vind hem echt wel veel beter dan Schaken….wat had die voor Feyenoord nou gepresteerd? Narsingh heeft t bij Heerenveen en daarna in Eindhoven gewoon uitstekend gedaan.
    Het zou mijn eerste keus niet zijn maar ben er wel tevreden mee. Laat Summerville maar zijn back up zijn dan komtie aan zat speeltijd. En Azarkan aan de andere kant back up voor Kokcu.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.