Liverpool FC

Posted In: Buitenlands voetbal
    • International
    tylerdurden on: 24 april 2018 om 23:14 #6928

Wat is dat Liverpool toch een geweldig team. Een genot om naar te kijken, zo snel, die omschakeling. Ik vind dit veel leuker om naar te kijken dan het tikkie takka voetbal van Barcelona (ik zeg niet dat het beter is). Die voorhoede met Salah, Firminho en Mane is buitenaards en vooral Salah is een fenomeen natuurlijk.
    Gewoon even 5-0 voor in de halve finale Champions League. Het is dat de verdediging matig is, vooral die Lovren, en daardoor komt Roma nog terug tot 5-2. Liverpool gaat wel door, en van mij mogen ze hem ook winnen.

• Talent
    anthonie on: 24 april 2018 om 23:23 #6929

Jürgen Klopp flikte dat eerder ook met Borussia Dortmund. Een waanzinnig interessante mix tussen een zeer sterke verdediging en hoge pressing, en razendsnel countervoetbal en tiki-taka.
    .
    Wat mij betreft, samen met Guardiola, de meest spraakmakend voetbal leverende coach op het moment.

• Vedette
    aliendwurf on: 27 april 2018 om 14:23 #6967

Knapper nog dan wat Guardiola doet, want Klopp doet t bij de underdog.

• Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 7 mei 2019 om 23:49 #11523

Dat ze een van die neuzen clubs maar mogen slopen in de finale. Gun ze ook de PL trouwens. Mooie coach die Klopp, zo hoort voetbal gespeeld te worden.

• Vedette
    aliendwurf on: 8 mei 2019 om 17:30 #11525

Die neuzen hebben echt geen schijn van kans tegen dit elftal met krachtpatsers….die worden helemaal dronken gespeeld.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.