Liam Kelly

Posted In: Aankopen
    • Bankzitter
    SCF010FR on: 8 juli 2019 om 08:51 #12483

Lekker positief nieuws voor op de maandagochtend :dood
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/885952/stam-hij-kan-feyenoord-sterker-maken-het-spel-versnellen-en-vertragen-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=feyenoord
    Toornstra een zekerheidje ook, alhoewel het AD vaak fout zit, wat Feyenoord betreft, dus daar is nog een kleine hoop.

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door  SCF010FR.
    • Ballenjongen
    weshoofd on: 8 juli 2019 om 11:43 #12496

Volgens mij is AEB een vergelijkbare speler, en met een hoger plafond bovendien, dus waarom deze zo nodig moet komen is mij een raadsel.

• Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 8 juli 2019 om 14:54 #12508

Eens, AEB lijkt me een voor de hand liggende optie als je doel is om meer jeugd door te laten breken. Hij heeft er de kwaliteit voor.
    Wel schijnt het zo te zijn dat Tapia zal vertrekken en dat Kelly goedkoop overgenomen kan worden. Misschien het gokje waard.
    Ik had liever gezien dat ze bezig zouden zijn met een goede opbouwende LCV of rechtsback, daar ligt volgens mij de prioriteit.

• Ballenjongen
    weshoofd on: 9 juli 2019 om 09:24 #12555

Gozert ken nie eens zun moerstaal spreke

Richard Dombi on: 10 juli 2019 om 20:44 #12643

Ik moet zeggen in de eerste oefenwedstrijd ziet het er gelijk goed uit, Kelly speelt veel ballen direct en naar voren. Versnelt het spel en lijkt ook verdedigend redelijk goed te staan, hij doet me denken aan Clasie onder Koeman. Wel zonde van El Bouchataoui, die een helft daarvoor precies hetzelfde deed maar het nu moet afleggen tegen de aankoop van de trainer.

Richard Dombi on: 28 juli 2019 om 17:37 #13654

Zat ik er even naast zeg, Kelly is gewoon een mindere versie van Clasie. Wat een matige speler.

• Vedette
    aliendwurf on: 29 juli 2019 om 00:23 #13675

Het kan gewoon echt niet….die gozer heeft letterlijk t lichaam van een kleuter en geen enkele kwaliteit die wij niet al hadden. Onbegrijpelijke aankoop en dat samen met het feit dat Stam op deze (overigens wel aantrekkelijke) manier wil en gaat spelen met zo’n centrum zorgt er voor dat ik geen enkel vertrouwen in een goeie afloop heb.
    Hoe kun je nu zo aanvallend gaan spelen met dit centrum? Dan ben je echt compleet de weg kwijt. Hoe leuk en verfrissend het er aanvallend ook uitziet. Wat een kamikazepiloot die Stam…tactisch onbenul.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 29 juli 2019 om 08:30 #13694

Bottegin nam hem ook bij de hand aan het begin van de wedstrijd. Die dacht dat het de mascotte was.
    Als gratis vervanger van Fer moeten we hem maar zien.

• Bankzitter
    SCF010FR on: 29 juli 2019 om 13:00 #13711

Is de Ierse versie van Iniesta, volgens Jaap, wat tot nu toe niet echt te zien is trouwens. (Volgens mij gewoon in Engeland geboren maar ok)

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 1 dag geleden door  SCF010FR.
    • Vedette
    aliendwurf on: 29 juli 2019 om 15:08 #13723

Ja alleen is Iniesta 10 cm groter, Xavi en Messi overigens ook.
    En Jaap ziet nog niet eens als een verdediger er niks van kan laat staan dat hij dit soort spelers herkent.

wateringer on: 1 augustus 2019 om 09:31 #13893

Aliendwurf is gewoon een dwergenhater…..

• Talent
    petervanvossen on: 1 augustus 2019 om 15:40 #13913

Gevalletje kapitaalvernietiging dit vrees ik. El Bouchataoui zal nu geen reële kans krijgen. Maar ik hoop dat ik ernaast zit en dat dit toch de nieuwe Xavi blijkt te zijn. :bang

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.