Jordy Clasie

Posted In: Oud-Feyenoord
    • Talent
    ice on: 30 september 2018 om 22:17 #10135

Echt zeer slecht, snap wel dat hij in België de bank warm hield

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 1 oktober 2018 om 08:06 #10137

Achteraf gezien hadden we hem dus niet nodig.

• Aanstormend talent
    l-pincoffs on: 1 oktober 2018 om 09:57 #10140

Feyenoord had dat vooraf moeten zien.

• Vedette
    aliendwurf on: 1 oktober 2018 om 11:17 #10141

:lol

• Jeugdspeler
    noud on: 1 oktober 2018 om 13:59 #10142

Tsja ik vind het een sympathiek ventje, en hij was ook behoorlijk goed toen hij weg ging, maar heeft daarna bij Southampton en zelfs Brugge 0 indruk meer gemaakt. Zijn positie is ook meer dan voldoende bezet met Ayoub, Vilhena, Amrabat en Tapia als volwaardige spelers en daarachter nog jonge gasten als Wehrmann, El Bouchtaoui en Burger.
    Het is een typische van Geel aankoop, maar ik vind dat Feyenoord langzaamaan weer vergeten is dat Varkenoord verantwoordelijk is voor de wederopstandig. Van Geel is weer uitzichtloze situaties aan het creeren voor de grotere talenten en nu zitten we op papier met vijf centrale middenvelders die niet of nauwelijks voor elkaar onder doen. Kan dit alleen begrijpen als Vilhena alsnog gaat vertrekken.
    Anyway, welkom back Clasie!

Dit dus. Heb ik eindelijk een keer gelijk. ;)

• Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 3 weken geleden door  noud.
    • Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 16 december 2018 om 18:44 #10798

Vertragende factor op het veld in de eerste helft, nul creativiteit. Werd er telkens uitgelopen. Wel vervelend van z’n blessure.

• Vedette
    aliendwurf on: 16 december 2018 om 20:53 #10804

Had juist de indruk dat hij weer richting zijn oude vorm groeide…
    Wat heeftie eigenlijk?

Richard Dombi on: 17 december 2018 om 10:19 #10814

Dat idee had ik ook, maar hij deelde gisteren in de malaise. Juist van een ervaren speler als Clasie verwacht je dan wat leiderschap en ideeën op het middenveld. Ik vind het een sympathieke speler, en in z’n oude vorm zie ik hem graag spelen, maar tot dusver heb ik die oude Clasie nog niet echt gezien. Ik hoop dat Martin voor Clasie geen transfersom gaat neerleggen na dit jaar, we hebben andere prioriteiten.

Richard Dombi on: 13 april 2019 om 22:52 #11442

Sowieso speelt hij al een bijzonder matig seizoen -ik ga hem totaal niet missen volgend jaar- maar deze houding bij een 1-1 tussenstand als van Persie klaar staat vind ik echt oerdom. Wat denkt die dwerg dan, dat hij als aanvoerder het recht heeft niet gewisseld te worden? Vanwege z’n briljante passes terug op onze verdedigers? Wat een waardeloze mentaliteit.

• Vedette
    aliendwurf on: 14 april 2019 om 21:27 #11449

Martin gaat hem vastleggen.

• Bankzitter
    SCF010FR on: 15 april 2019 om 14:10 #11459

Een uitermate zware straf voor Clasie (en Jorgensen) waar ze , denk ik, wel een paar nachten wakker van zullen liggen. Dat wordt de komende weken alleen bruine bonen eten , niet dat daar iets mis mee is trouwens.
    Nicolai Jörgensen én Jordy Clasie hebben van Feyenoord een boete opgelegd gekregen. Het tweetal liet zich in negatieve zin gelden tijdens het competitieduel met Heracles Almelo. Jörgensen is bovendien geschorst door de KNVB.
    De Deense spits kreeg in de tweede helft een rode kaart omdat hij natrapte. De aanklager betaald voetbal deed de Rotterdammers een schikkingsvoorstel van drie wedstrijden schorsing waarvan één voorwaardelijk. Feyenoord is daarmee akkoord gegaan en heeft Jörgensen dus ook nog een geldboete opgelegd voor zijn wangedrag. Jörgensen mist door zijn schorsing de wedstrijden tegen AZ en NAC.
    Ook Clasie moet de boetepot spekken voor zijn gedragingen van zondag. De middenvelder werd door Giovanni van Bronckhorst na rust naar de kant gehaald en was daar niet over te spreken. Hij uitte zijn onvrede toen hij de zijlijn passeerde en de trainer hem een handje wilde geven. Ondanks de rode kaart van Jörgensen won Feyenoord de wedstrijd overigens wel: 2-1.
    Eerder deze maand raakte Steven Berghuis ook al in opspraak. De aanvaller werd voor het competitieduel met FC Utrecht gepasseerd na een incident op de training.

Richard Dombi on: 20 juni 2019 om 18:03 #11640

AZ lijkt me een leuke club voor Clasie, ik denk dat het perfect past bij zijn niveau en type spel. Heeft daar ook veel spelers met diepgang om zich heen, dat kan best goed werken.

• Bankzitter
    Jeffrey on: 21 juni 2019 om 22:17 #11645

Verplaatst naar Oud Feyenoord
    AZ is een prima club voor hem, speelstijl van die club past m wel.

• Talent
    linkspoot on: 25 juni 2019 om 10:23 #11678

Als hij vertrekt moet er wel een geschikte opvolger voor hem komen. Een nummer 6.

14 berichten aan het bekijken - 26 tot 39 (van in totaal 39)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.