Jeremiah St. Juste

Posted In: Eerste Elftal
    • Bankzitter
    Jeffrey on: 10 november 2017 om 00:24 #2901

Jeremiah “Jerry” St. Juste is een Nederlands voetballer van Kittiaanse afkomst die doorgaans als centrale verdediger of middenvelder speelt. In 2017 verruilde hij sc Heerenveen voor Feyenoord.

• Vedette
    aliendwurf on: 10 november 2017 om 01:36 #2903

Is de zoveelste geblesseerde…zometeen hebben we alleen Haps nog die een beetje fatsoenlijk kan verdedugen

• Basisspeler
    Jack on: 10 november 2017 om 23:11 #2953

Los van de blessure, die overigens mee lijkt te vallen gelukkig, is dit wel iemand waar we mee vooruit kunnen. Máár, wel met een leider naast hem, want is er nog niet aan toe om de boel aan te sturen van achteruit. Heeft af en toe slaapmomentjes en koppend is het ook voor verbetering vatbaar, maar een geweldige atleet en comfortabel aan de bal.

• Regelmatige invaller
    ulligan on: 11 november 2017 om 16:43 #3019

Vind hem na een moeizaam begin wel degelijk een aanwinst. Gaan we nog wel plezier aan beleven en met wat geluk kan hij over een paar jaar voor een mooi bedrag verkocht worden aan een Duitse subtopper (Schalke?)

• Ballenjongen
    vriendjevangudde on: 14 november 2017 om 18:19 #3074

Hij is mij heel erg meegevallen hoor. Ik vind hem echt een lichtpuntje. Heeft elke week iemand anders naast zich en heeft nog geen gekke dingen gedaan, i.t.s.t. bij jong oranje.
    Goed initiatief trouwens, dit forum.

• Ballenjongen
    Koekwaus on: 14 november 2017 om 19:12 #3075

Aan het begin schrok ik toch wel even. Dacht dat hij beter was. Maar inmiddels begin ik mijn mening bij te stellen.
    Hoe zit het eigenlijk met die blessure? Kan hij dit weekend meedoen?

• Regelmatige invaller
    ulligan on: 14 november 2017 om 21:39 #3089
    3075 wrote:

Aan het begin schrok ik toch wel even. Dacht dat hij beter was. Maar inmiddels begin ik mijn mening bij te stellen.
    Hoe zit het eigenlijk met die blessure? Kan hij dit weekend meedoen?

Hij was er wel bij op de training, op dit filmpje te zien: https://youtu.be/FwJw0XwYeV8?t=29

• Regelmatige invaller
    Thomassio on: 9 februari 2018 om 14:40 #5770

Mooie ontwikkeling van St Juste op rechtsback. Dit is echt een uitstekende speler zeg. Ook nog nooit gezien bij ons dat een back zoveel in scoringspositie komt. Gaan we nog veel lol aan beleven denk ik.

• Geselecteerd voor Oranje
    Verdediger on: 9 februari 2018 om 15:03 #5772

Was een heerlijke wedstrijd van St Juste. Zeker met een Groningen wat niks anders deed dan ingraven is het belangrijk dat de backs goed mee opkomen. St Juste is niet alleen verdedigend, maar ook aanvallend van waarde zo.

• International
    tylerdurden on: 9 februari 2018 om 15:48 #5777

Prima wedstrijd, mooie aanvallende drive ook. Had hij bij Heerenveen ook al als cv trouwens al speelde hij daar ook weleens back volgens mij.
    Ik vind het sowieso veel meer een moderne back dan een cv. Heeft snelheid, kan wat met de bal, komt mee naar voren en defensief ook prima. Misschien iets meer trainen op voorzetten maar een prima back waar we nog veel plezier van gaan hebben.
    Dan zijn de back posities met Haps en Malacia en st Juste en Nieuwkoop (die ik ook heel goed vind) dus prima bezet. Zegt ook genoeg over de scouting dat je dus een Diks huurt terwijl je met Juste en Nieuwkoop al dubbel bezet bent, en men dus Juste niet als optie zag voor de back

• Lid 2e elftal
    willemvanhanegem on: 10 februari 2018 om 12:00 #5780

Nieuwkoop is wel van glas….

Verdediger on: 10 februari 2018 om 16:30 #5787

Wat heb jij tegen Nieuwkoop als ik vragen mag?????
    :lach :bier

• Talent
    thistlebites on: 10 februari 2018 om 16:55 #5788

Zie St Juste toch het liefst centraal staan met VD Heijden en Nieuwkoop(als die fit blijft) rechtsback.

• Lid 2e elftal
    willemvanhanegem on: 11 februari 2018 om 21:32 #5854

Wat heb jij tegen Nieuwkoop als ik vragen mag?????
    :lach :bier

Niks maar hij is altijd ziek zwak of misselijk. Dat was ook al in de jeugd!

Verdediger on: 23 februari 2018 om 11:47 #6030

Einde seizoen st Juste, dat is een aderlating en ook redelijk onverwachts. Ik heb zeker vertrouwen in Nieuwkoop op die plek, maar die knul moet wel echt fit blijven nu. Anders staat Diks er weer.

• Veelbelovend talent
    schevenees on: 23 februari 2018 om 13:10 #6037

Kut, vooral voor hem. Mist een eventuele bekerfinale. Verder blijft het voetbal toch wel bagger, met of zonder hem.

• Regelmatige invaller
    danall on: 24 februari 2018 om 01:23 #6069

Lui, Sofyan kan ook op de rechtsachter, bij afwezigheid van Bart.
    Ik zie het probleem niet.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 9 juli 2018 om 10:34 #7741

Die staat toch wel aardige te ballen en te combineren als back. Dat wordt wat lastiger als die CB staat.

• Vedette
    aliendwurf on: 9 juli 2018 om 11:05 #7745

Dat deed hij vorig jaar die paar keer dat hij CV speelde ook al hoor en met Janmaat naast hem wordt dat een uitstekende combi.
    Er blijft nog 1 zwakke plek achterin over…LCV. Dat zal Jan Arie wel worden maar ik hoop op Geertruida.

• Jeugdspeler
    harrymens on: 29 juli 2018 om 16:10 #8315

Is in staat om een heel hoog niveau te halen. Prima backje, hoor. Nu alleen nog fit blijven.

• Basisspeler
    Jack on: 29 juli 2018 om 16:43 #8319

Over de positie rechtsback hoeven we ons geen zorgen te maken, maar ik zou nog steeds een moord doen voor Janmaat zodat hij naar het centrum kan. Dat geschutter centraal achterin gaat ons veel punten kosten.

• Veelbelovend talent
    schevenees on: 30 juli 2018 om 10:41 #8339

Zijn snelheid is in het centrum nodig. Naast de kopsterke Botteghin graag. Redelijk belangrijk zodat je ook met 40 meter in je rug kan spelen. Dan Janmaat die er constant overheen dendert als Berghuis de combinatie met van Persie zoekt, Jorgensen lekker in de 16 blijven hangen. Garantie voor mooie aanvallen en goals.

• Regelmatige invaller
    danall on: 4 augustus 2018 om 23:23 #8579

Speelde in het begin stroef, maar gaandeweg ging het beter.
    Jammer dat hij weer geblesseerd is, maar hij is nog jong en
    zal spoedig herstellen.

• Vedette
    aliendwurf on: 5 augustus 2018 om 00:18 #8583

Wat een geweldige ontwikkeling heeft deze jongen door gemaakt.
    Tot aan de penaltyserie MOTM wat mij betreft….daarna is dat Bijlow geworden. :lach

• Bankzitter
    frankyboy on: 8 oktober 2018 om 22:44 #10180

Hou hem nu een paar wedstrijden in de gaten maar dit is zo’n matige speler. Het lijkt nog wat omdat hij atletisch is en snel maar hij maakt structureel de verkeerde keuzes in het veld. Een domme voetballer en veel te wild. Hij komt het spel van Berguis ook niet ten goede.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 43)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.