Jens Toornstra

Posted In: Eerste Elftal
    • Geselecteerd voor Oranje
    Verdediger on: 19 november 2017 om 12:30 #3251

Ik maak de openingspost later wel hoor maar… wat is er met Jensie? Hij voetbalt de laatste weken als een Lex. Ik had gehoopt dat hij de lijn door zou trekken van vorig jaar, maar het is gewoon weer niveau eerste helft 15/16.

• Lid 2e elftal
    willemvanhanegem on: 19 november 2017 om 13:16 #3252

100% gelijk, maar wat voor Jens geldt geldt nog meer voor Tonny!

wateringer on: 19 november 2017 om 13:53 #3254
    3252 wrote:

100% gelijk, maar wat voor Jens geldt geldt nog meer voor Tonny!

Het hele elftal!

Verdediger on: 19 november 2017 om 16:57 #3265

Nee, alleen Tonny, Jones en Toornstra spelen echt slecht terwijl ze vorig jaar dragende krachten waren.
    Misschien is het een idee om Hansson te brengen, wat die jongen liet zien tegen een halfuurtje Swift is niet bepaald representatief maar het zag er wel leuk uit. We hebben geen andere echte nummer 10.

• Lid 2e elftal
    willemvanhanegem on: 20 november 2017 om 07:43 #3288

Larsson op 10 en Hanson op LB

• International
    tylerdurden on: 20 november 2017 om 10:07 #3292

Jens moet heel snel weer de vorm van verleden jaar krijgen, anders gaat ie een beetje op Lex lijken straks.

• International
    tylerdurden on: 17 december 2017 om 14:37 #4421

Speelde niet slecht, maar mist toch weer een 1000% kans hoor. Gebleken is wel dat een middenveld met El Ahmadi,
    Amrabat en Vilhena niet werkt. Drie werkers. Dus dan maar Toornstra jet vertouwen geven en hopen dat hij zijn scorend vermogen hervind. Dan mogen Amrabat en Vilhena het verder samen uitvechten

• Jeugdspeler
    noud on: 17 december 2017 om 14:49 #4423

Trekt wel heel veel extra ruimte t.o.v. zijn drie concurrenten, dus dat is absolute een vette pre om hem te laten staan. Toch was het aan de bal vandaag eigenlijk ook weer vrij matig. Toch benieuwd of hij nog extra concurrentie gaat krijgen tijdens de winterstop in de vorm van Gustafsson of Labyad.

• Ballenjongen
    sjinjiono on: 6 januari 2018 om 19:56 #4754

rvp komt erbij en jens? uitgang?

• Vedette
    aliendwurf on: 6 januari 2018 om 20:43 #4755

Is dat al rond dan?

• Veelbelovend talent
    srb on: 7 januari 2018 om 10:22 #4761

Nee. Toornstra zal ook echt niet direct vertrekken.

Richard Dombi on: 6 februari 2018 om 13:53 #5664

Vorig jaar was ik fan van deze speler, speelde heel effectief en verdiende een basisplek in plaats van Kuyt. Dit jaar is er helemaal niks van over. Verkopen na dit seizoen. Het liefst ook zo snel mogelijk laten banken, want deze speler speelt al maanden verstoppertje. Let eens op zijn looplijnen, hij loopt meer voor de vorm dan het iets oplevert (doet me denken aan Lex Immers, ook zo’n speler die overal te laat was). Hopeloos uit vorm in defensief en aanvallend opzicht, hij voegt vrijwel niks toe aan het spel. Dan liever een van Persie die wat minder loopt maar in elk geval klasse en scorend vermogen heeft. Met die twee defensieve dravers op het middenveld moet het toch mogelijk zijn een derde middenvelder op te stellen die aanvallender is ingesteld.

• International
    tylerdurden on: 6 februari 2018 om 14:02 #5666

Vorig jaar was ik fan van deze speler, speelde heel effectief en verdiende een basisplek in plaats van Kuyt. Dit jaar is er helemaal niks van over. Verkopen na dit seizoen. Het liefst ook zo snel mogelijk laten banken, want deze speler speelt al maanden verstoppertje. Let eens op zijn looplijnen, hij loopt meer voor de vorm dan het iets oplevert (doet me denken aan Lex Immers, ook zo’n speler die overal te laat was). Hopeloos uit vorm in defensief en aanvallend opzicht, hij voegt vrijwel niks toe aan het spel. Dan liever een van Persie die wat minder loopt maar in elk geval klasse en scorend vermogen heeft. Met die twee defensieve dravers op het middenveld moet het toch mogelijk zijn een derde middenvelder op te stellen die aanvallender is ingesteld.

Sterker nog, afgelopen seizoen gebeurde dat ook regelmatig als Kuijt speelde ipv Toornstra of Vilhena.

• Lid 2e elftal
    willemvanhanegem on: 8 februari 2018 om 07:52 #5708

Robin op zijn plek bitte!!!

• Basisspeler
    Jack on: 22 april 2018 om 23:42 #6899

Jens is geen wereldspeler, verre van. Maar gloeiende, gloeiende, wat is het heerlijk om zo’n vent in je elftal te hebben. Heeft zich echt helemaal het leplazarus gelopen vandaag, in dienst van gasten als Berghuis en Van Persie. Prachtig, die derde goal was extra mooi omdat ‘ie van zijn voet kwam.

wateringer on: 23 april 2018 om 09:44 #6903

En weer eens gescoord in een uitwedstrijd, ook mooi voor hem ;).

• Regelmatige invaller
    Thomassio on: 23 april 2018 om 14:08 #6911

Ik hoop dat ie gewoon blijft. Ideale 12e man. Dat soort spelers heb je gewoon nodig.

• Jeugdspeler
    e-c on: 25 april 2018 om 01:07 #6931

Verkopen of weggeven. Hoort totaal niet op dit nivo thuis. Ik laat me niet leiden door een goal in de cupfinal. Niet opertunistisch zijn. Zijn handeldelingssnelheid is bizar laag. En staat nooit opengedraaid maar leg de bal altijd risicoloos terug of hij verliest hem weer eens.
    Die jongen van Utrecht moet zijn 12 of 13e man plaats maar innemem.

• Vedette
    aliendwurf on: 25 april 2018 om 10:45 #6933

Zullen we eerst Tapia, Bilal en Beekie wegdoen Cees? Laten we maar beginnen om de allerslechtste als eerste te losen….wel de goede volgorde aanhouden graag want met 13 man red je het ook niet een heel seizoen.

• International
    tylerdurden on: 25 april 2018 om 11:10 #6936

En Toornstra was afgelopen zondag heel belangrijk met zijn loopvermogen en verdedigende werk. Hij speelde echt in dienst van Berghuis, van Persie en Jørgensen. Al het vuile werk opknappen.
    Het zal nooit een Messi worden nee, maar toch ook dit seizoen weer belangrijk met een goaltje of 9 en 6 assists. Voor de winterstop niets, na de winterstop weer prima.
    En zoals Ali zegt, eerst maar even figuren als Bilal, van Beek lozen.

• Jeugdspeler
    e-c on: 27 april 2018 om 01:28 #6962

Zullen we eerst Tapia, Bilal en Beekie wegdoen Cees? Laten we maar beginnen om de allerslechtste als eerste te losen….wel de goede volgorde aanhouden graag want met 13 man red je het ook niet een heel seizoen.

Tapia, Bilal moet je absoluut lozen. Hopelijk speelt die tapia een leuk WK. Dan is ie zo weg. Bilal maak ik geen woorden meer aan vuil. Van Beek ben ik ook wel klaar mee.”tikkie terug jaap” in zijn paniek stand heeft niets te zoeken bij een topclub. Gek dat Monaco hem nog wilde hebben zeg. Ik weet noet of hij beter kan dan dit, maar dit is wel erg slecht al een hele tijd. Zie dan toch liever die motorisch gestoorde braziliaan op zijn plek. Die dekt tenminste nog eens door.
    Maar ook spelers als Toornstra moet je lozen. Leuk als je hem als 12e of 13e man perse wil gebruiken. Maar basis kan echt niet. Zou bij geen enkele topclub in de basis staan. Laat staan in de selectie. Doorselecteren dus. Niet om de haverklap dit soort spelers contractverlenging geven. Dat gebeurt bij ons aan de lopende band.
    Je ziet aan Berghuis en van Persie dat je niet het prototype Feyenoordspeler hoeft te hebben om klasse te laten zien. (2 van de meest verfijnde technische spelers in de eredivisie) Dat soort denken moet je uitbannen in en rond de kuip. Want supporters denken vaak ook veels te veel aan het “type” Feyenoordspeler. Berghuis en van Persie laten zien dat dat totaal onterecht is. En dat je voetballende klasse nodig heb om verder te komen. En als je dan toch die vuilnisman nodig heb zoek het dan in de El Ahmadi’s en Vilenha’s in plaats van de Immersen en Toornstraa’s. Toornstra heeft de persoonlijkheid van een homo die gedwongen wordt te neuken met een wijf van 80.
    Goed voor Utrecht, heel mischien goed genoeg voor als 12e man bij Az. Maar absoluut geen Feyenoordmateriaal.

• Vedette
    aliendwurf on: 27 april 2018 om 13:15 #6964

Nee dat klopt wel….ben het volledig met je eens.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 7 mei 2018 om 11:59 #6998

Dirk heeft bewezen dat je met veel inzet een talent kan verslaan. Jens is ongelooflijk nuttig met zijn werk en laat daardoor anderen beter voetballen.
    Liever Jens dan een Boetius met meer talent, maar die er geen reet zin in heeft. Met Boetius ga je nooit de hoofdprijs winnen.

• International
    tylerdurden on: 7 mei 2018 om 22:48 #7008

En toch weer 10 assists dit seizoen. Ongemerkt erg nuttig. Kan je er gewoon prima bij hebben, maar een dragende speler zal het nooit worden

• Aanstormend talent
    Spencer on: 9 mei 2018 om 22:09 #7037

Idd prima speler voor ons. Geen capsones en nuchtere persoon. Hij moet er wel hard voor blijven werken anders komt hij tekort.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 49)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.