Jan de Jong (Algemeen Directeur)

Posted In: Directie en staf
    • Basisspeler
    pipapaauwe on: 29 mei 2019 om 09:54 #11583

Je gaat toch niet iemand aanhouden die niet voldoet? Dan maar niemand. Feyenoord pleurt heus niet om zonder de Jong.

Ja dan kun je beter inderdaad niemand neerzetten. Dan weet je zeker dat er niks gebeurd. Dat is onzin natuurlijk. Je kunt beter een zwakke keeper in de goal zetten dan helemaal geen. De Jong wordt met name geassocieerd met het stadion maar dat is volgens mij niet het enige waarvoor hij is aangesteld. Daarnaast is het Jorien destijds ook niet gelukt om toe te werken naar een nieuw stadion. De gemeente heeft hierin ook een grote negatieve rol. Ik zeg niet dat de Jong moet blijven maar als je niet beter kunt krijgen (of helemaal niemand) ga je er zeker niet op vooruit. Kijk maar naar wat de technisch directeur.

Ik ben nog steeds gelukkig dat Martin weg is. Stel je voor dat hij die 15 miljoen van Berghuis mag gaan uitgeven. Zat je straks met ElKayatti en Linssen.
    Net als met de TD staat er heus wel iemand op die voor de time being dit oppakt. Het is nu vooral belangrijk dat die grote schoonmaak plaats vind.

• Vedette
    aliendwurf on: 29 mei 2019 om 23:13 #11587

Vind ik ook, liever een tussenpaus dan dat die mongool blijft zitten.
    Kan Troost dat er ook niet bij doen? Die zit toch alleen maar te wachten op telefoontjes van zaakwaarnemers. :lach

• Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 17 juli 2019 om 13:28 #12996

https://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/clubnieuws-jan-de-jong-vertrekt-170719
    Een zeer vaag verhaal, had wel iets beter toegelicht mogen worden. De RvC zou ook eens wat beter moeten uitleggen wat precies hun visie is voor Feyenoord en waar het verschil in zit met een de Jong. Desondanks denk ik dat er nooit sprake was van een goede match tussen de Jong en Feyenoord. Tijd om de fout van zijn aanstelling te herstellen en eindelijk Robert Eenhoorn aan te stellen.

• Jeugdspeler
    weshoofd on: 17 juli 2019 om 13:57 #12997

Als ik lees “kan zich niet vinden in belangrijke beslissingen aangaande de toekomst van de club”, denk ik meteen dat het gaat om Feyenoord City. Zou Loekie dat toch een te groot risico vinden?

• Veelbelovend talent
    schevenees on: 17 juli 2019 om 14:01 #12998

Nu is het wachten op de volgende niet zo geschikte bosmongool die ook vanwege een meningverschil met dat allesbepalende RvC groepje het veld mag ruimen, omdat dezelfde RvC haar werk niet goed gedaan heeft.
    van Geel te laat weggestuurd en geen idee wie het stokje over moet nemen doordat het huiswerk niet uitvoerig gedaan is. Nu weer dit. Als klap op de vuurpijl een technisch hart dat alleen maar oude vriendjes binnen brengt omdat er geen fatsoenlijke scouting is (al jaaaaaren niet), en je beste speler die het wel ziet zitten om over te stappen naar normaal gesproken directe concurrent.
    Nee, het gaat werkelijk fantastisch! Godverdomme, deze club is het toonbeeld organisatorische wanorde binnen alle lagen. En dan te bedenken dat je 2 jaar geleden met de schaal in je handen stond…

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 17 juli 2019 om 16:06 #13005

Gaan we nou janken omdat hij weg gaat?

• Vedette
    aliendwurf on: 17 juli 2019 om 16:14 #13006

Ik ben blij…nu doorpakken en Eenhoorn proberen te strikken.
    Blij iig dat deze onbenul weg is!

• Vedette
    aliendwurf on: 17 juli 2019 om 16:21 #13007

Als ik lees β€œkan zich niet vinden in belangrijke beslissingen aangaande de toekomst van de club”, denk ik meteen dat het gaat om Feyenoord City. Zou Loekie dat toch een te groot risico vinden?

Het is slechts een kwestie van tijd dat dat bij iedereen duidelijk wordt.

• Lid 2e elftal
    ouparob on: 17 juli 2019 om 16:42 #13011

Hoop dat er gauw een eind komt aan deze soap netzo als die met Berghuis.

9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.