Jan de Jong (Algemeen Directeur)

Posted In: Directie en staf
    • Basisspeler
    Jack on: 9 november 2017 om 19:25 #2880

Discussieer hier over de van de NOS overgekomen opvolger van Eric Gudde; Jan de Jong.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 14 november 2017 om 15:17 #3068

sinds hij er is, is het voetbal kut.
    Maar dat kan toeval zijn natuurlijk

• Ballenjongen
    Koekwaus on: 14 november 2017 om 19:28 #3078

Nee, is geen toeval. Zijn hand is nu al zichtbaar. Wanbeleid. Eruit met die droeftoeter.

• International
    tylerdurden on: 20 november 2017 om 10:13 #3295

Kan Gudde niet terug. Sinds J de Jong er is gaat het niet best. Wanbeleid eruit -> winbeleid erin :jep:

• Jeugdspeler
    harrymens on: 20 november 2017 om 21:38 #3352

Hé De Jong, doe es schuiven! :idee :idee

• Ballenjongen
    damianm on: 3 december 2017 om 10:59 #3705

“De Jong bezoekt supporters op vakken X en Z”. Nice. it is appreciated. Bravo

The owner, editor of http://www.Feyenoord24.net

• Aanstormend talent
    Spencer on: 15 februari 2018 om 07:16 #5924

“We willen zoals Arsenal zijn…”
    Weg met deze linksige druiloor.

• Veelbelovend talent
    schevenees on: 15 februari 2018 om 10:59 #5925

Tevreden zijn over een trainer die helemaal NIETS uit zijn groep haalt en zich niet ontwikkelt, die overal een slap excuus voor heeft… En vervolgens zeggen dat je zoals Arsenal wil zijn. Dan snap ik ineens waarom die lul tevreden is met Gio.
    Arsenal: de club die nooit wat wint, zijn beste spelers steevast ziet vertrekken naar grotere clubs en met een trainer die helemaal zit vastgeroest en niet doorheeft dat de hele wereld en zn moeder zich op voetbal gebied door heeft ontwikkelt….
    Tja…. met zo’n instelling kan je inderdaad best eens weer 18 moeten gaan wachten.

• Regelmatige invaller
    ulligan on: 15 februari 2018 om 12:52 #5926

Uit tevredenheid spreekt weinig ambitie. Wieberen en graag plaatsmaken voor de volgende, voor het te laat is.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 15 februari 2018 om 14:32 #5927

Zelfs te lui voor een fatsoenlijke kapper. Waarschijnlijk bij de NOS gewerkt omdat VARA teveel letters heeft.
    Ik heb er niks mee. Waar is Jorien?

• Bankzitter
    frankyboy on: 18 februari 2018 om 11:14 #5952

Waarom blijft deze man domme dingen verkondigen? Blijf dan liever weg uit de media.

• Veelbelovend talent
    l-pincoffs on: 27 oktober 2018 om 11:52 #10386

Waar is-ie eigenlijk. Je hoort niets meer van hem. Wat zou die eigenlijk moeten doen?

• Vedette
    aliendwurf on: 27 oktober 2018 om 19:38 #10389

:lol

• Vedette
    aliendwurf on: 20 januari 2019 om 14:38 #10922

Wat een domme lul om een dag na deze nederlaag en al die commotie over het al dan niet aanblijven van Gio met Steijn in het openbaar te gaan zitten lunchen.
    Wat een enorme amateur…

• Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 21 januari 2019 om 17:45 #10927

Hij begon nog best aardig, maar ik heb inmiddels het idee dat we er niet op vooruit zijn gegaan met de Jong.

• Basisspeler
    Jack on: 21 januari 2019 om 19:49 #10929

De manier waarop hij aankondigde dat we gaan samenwerken met FC Dordrecht. Om te kotsen.

• Bankzitter
    Jeffrey on: 6 maart 2019 om 18:45 #11274

Richard Dombi on: 6 maart 2019 om 20:36 #11276

Mohammed Said Al-Sahaf, die propaganda minister van Saddam Hoessein, is er niks bij.

• Deze reactie is gewijzigd 5 maanden, 2 weken geleden door  Richard Dombi.
    • Bankzitter
    SCF010FR on: 6 maart 2019 om 20:59 #11279

Wat zijn de leugens in z’n verhaal dan , ben gewoon benieuwd

Richard Dombi on: 7 maart 2019 om 00:03 #11280

Het gaat mij niet om eventuele leugens, het gaat mij om de zelfverheerlijking van het beleid. Nul zelfkritiek en alles maar goedpraten overal. Meest tenenkrommende moment was bij de NOS, waar volgens mij wel een aantal leugens aan de orde kwamen overigens.

• Bankzitter
    SCF010FR on: 7 maart 2019 om 01:13 #11281

Het gaat mij niet om eventuele leugens, het gaat mij om de zelfverheerlijking van het beleid. Nul zelfkritiek en alles maar goedpraten overal. Meest tenenkrommende moment was bij de NOS, waar volgens mij wel een aantal leugens aan de orde kwamen overigens.

Ik snap je punt wel hoor. Het is ook een beetje raar om te zeggen dat je vol voor de jeugd gaat en dan Advocaat wilde hebben, om dan vervolgens bij Stam uit te komen. Lijkt wel alsof ze maar wat doen en hopen dat het goed uitpakt. Deze mensen kunnen doen en zeggen wat ze willen, ze krijgen toch geen kritiek, althans, zo komt het over op mij, als buitenstaander. Het is ook opmerkelijk dat de Jong deze interviews doet en niet van Geel.

• Talent
    thistlebites on: 7 maart 2019 om 09:45 #11282

Ook opmerkelijk dat De Jong zegt dat er op transfergebied weinig van de grond zal afkomen aankomende zomer. Je gaat me toch niet vertellen dat we aankomend seizoen weer naar het middenveld Clasie, Vilhena en Toornstra moeten aankijken? Met jongens als VD Heijden en Botteghin erachter :sad
    Feyenoord zal toch echt een hoop spelers moeten proberen te lozen of hopen dat er interesse voor komt om budget te creëren voor nieuwe spelers en om die geweldige jeugdspelers te laten doorstromen…

• Bankzitter
    frankyboy on: 8 maart 2019 om 08:54 #11285

De opmerking is vooral het bewijs dat het gevoerde beleid van V Geel de club in een volkomen perspectiefloze situatie heeft teruggebracht waarbij er geen kapitaal op het veld staat en geen kapitaal op de bank. De teksten die de Jong hier roept zijn parallel aan de teksten uit de crisisjaren beleidsbepalers ook jaarlijks riepen dat er geen geld was voor transfers.
    De pijnlijke eindconclusie is dat de Jong nu roept dat de sleutel bij de eigen jeugd ligt. Dat is nu net waar Feyenoord bij het aanstellen van van Geel in excelleerde en onder het bewind van Geel in rap tempo is afgebroken. Waar cruciale fouten zijn gemaakt en waarvoor van Geel eindverantwoordelijke is. Waar nu eerst puin geruimd moet worden. En dan laten we ons wijsmaken dat de eigen jeugd nu ineens het speerpunt wordt in het technische beleid van diezelfde van Geel.
    Wie houdt wie nu voor de gek?!

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 8 maart 2019 om 11:21 #11286

Van Geel die jong Feyenoord wilde opdoeken, maar er achter kwam dat het verplicht was om een jong elftal te hebben.
    Martin heeft nog nooit om de jeugd gegeven. Iedereen weet het, behalve de Maasgebouw bewoners.
    Daarbij horen we al jaren dat ze de jeugd belangrijk willen maken, maar het komt er nooit van.
    Jeugdspelers mogen 2x mee doen en daarna hoor je er niks meer van. Tourre.. waar is die gebleven?
    Liever halen ze een Colombiaan met de laatste centen.

• Talent
    thistlebites on: 8 maart 2019 om 11:39 #11287

Toure heeft na zijn debuut 2 hele vervelende blessures opgelopen. Dat ventje blijft er wel 1 om in de gaten te houden. Hij moet nu verplicht in de spits spelen in de A1, omdat Bannis geblesseerd is. Het blijft wel een rappe buitenspeler, die niet makkelijk van de bal af te zetten is en scorend vermogen heeft. Die Colombiaan is helemaal niks. Heb geregeld via via gehoord van jeugdspelers die wel eens meetrainen met de selectie of jong Feyenoord, dat zij Sinisterra een ontzettende slechte speler vinden. Weinig balgevoel en finesse heb ik meermaals gehoord. Een jaartje uitlenen aan Dordt…
    Hopelijk staan Zwarts en Summerville meteen op als ze aansluiten bij de eerste selectie. Beiden maken een prima indruk in Jupiler LEAGUE. Sluit ook Emil Hansson niet uit.
    Als je nu vol moet inzetten op de jeugd, geef je eigenlijk aan dat de technisch directeur gefaald heeft om met het geld wat vrij kwam na het kampioenschap om goede aankopen te verrichten die geld kunnen transferwaarde vertegenwoordigen. Dan kijk ik vooral naar de 10 miljoen die is besteed aan Amrabat, Boetius en Larsson. De overige aankopen Haps, St Juste en Berghuis waren en zijn nog steeds begrijpelijke aankopen die redelijk tot goed functioneren als ze fit zijn.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 59)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.