Jaap Stam

Posted In: Directie en staf
    • Vedette
    aliendwurf on: 9 oktober 2019 om 12:56 #18431

Ik zou ook gek worden als ik Stam al die fouten zie maken en van die kankerjood van een landzaat hoef je geen steun te verwachten, soort zoekt immers soort…net zo min als dat je steun hoeft te verwachten van die Marokkaan.
    Maar geloof me nou maar dat ze echt niet slechter gaan spelen omdat ze te lang tegen een assistent aan moeten kijken.
    Als je eenmaal op zulke excuses uit gaat komen dan weet je dat we echt ver afgegleden zijn.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 9 oktober 2019 om 15:46 #18445

Nou, we zijn op dit moment sowieso wel flink afgegleden. Al die gasten moeten gewoon weg man, nieuwe en frisse gezichten voor de groep. Ik zeg niet dat we dan gelijk tikki takka voetbal gaan spelen maar met deze gasten, die al jaren zitten en geen enkele toegevoegde waarde hebben, schiet het ook niet echt op. Zo’n Makaay en van Gastel, hoe die gasten eruitzien , dat kan toch gewoon niet. Die staan op het veld instructies te geven, ja, die neem je dan echt serieus.

• Vedette
    aliendwurf on: 9 oktober 2019 om 23:02 #18466

Ja het zal best maar ik vind toch echt dat de prioriteiten ergens anders liggen.
    Ik heb niks met die gasten hoor maar dat onderbuikgelul over schoon schip dat zegt me ook niks. Alsof je wint of verliest doordat er wel of niet wat aangenomen wordt van vGastel…wat een onzin.
    Ik wil gewoon vooruit en dat we zo hoog mogelijk en goed mogelijk voetbal spelen. En zo slecht is deze selectie echt niet, zeker niet als je aanvult met jeugd en die dan ook daadwerkelijk laat spelen.
    We hadden makkelijk 4e of 5e kunnen staan en dan hoorde je niemand over vGastel of Makaay.
    Het komt toch echt door de keuzes van Stam en niemand anders.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 10 oktober 2019 om 06:42 #18471

Ik zeg alleen dat bij een vertrek van Stam, dat dan die hele bende ook weg moet gaan. Dat Stam weg moet is wel duidelijk.

• Vedette
    aliendwurf on: 10 oktober 2019 om 10:21 #18485

Dat mag van mij best maar ik zie er dus echt de toegevoegde waarde niet van in. We hebben ook 4 prijzen met ze gepakt.
    In amsterdam was t zogenaamd Schreuder die t allemaal deed maar nu die weg is gaan ze doodleuk verder waar ze vorig seizoen gestopt zijn.

• Vedette
    aliendwurf on: 21 oktober 2019 om 03:46 #19071

Zit die er nou nog? Oppleuren…

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 21 oktober 2019 om 12:41 #19092

Als Jaap, Zondag in Amsterdam tegen ajax verliest, dan is het crisis. Die gast bakt er echt geen klote van of weet de spelers niet te motiveren. Alsof dat trouwens nodig is als ze stuk voor stuk minstens 40000 per maand verdienen. Tsja

• Deze reactie is gewijzigd 4 maanden, 1 week geleden door  SCF010FR.
    • Regelmatige invaller
    • Lid 2e elftal
    ouparob on: 22 oktober 2019 om 09:45 #19143

Of ze donderdag verliezen, is nog een twijfelgeval alhoewel ik denk dat ze verliezen. Zondag in Amsterdam gaan ze zeker met een Nederlaag naar huis.
    Maar wie en welke trainer is geschikt of durft dit team te coachen.

• Lid 2e elftal
    l-pincoffs on: 22 oktober 2019 om 11:02 #19146

Minstens 40.000? maak daar maar minstens 400.000 euro van. En sommigen het dubbele.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 22 oktober 2019 om 12:14 #19149

Minstens 40.000? maak daar maar minstens 400.000 euro van. En sommigen het dubbele.

Per maand zei ik he pincoffs. Ik denk niet dat er ook maar 1 iemand is bij Feyenoord die een salaris van 400K per maand heeft. Dat is 4.8 miljoen per jaar. Volgens mij is Berghuis top met z’n 2 miljoen, wat 166000 per maand is. Jaap zal wel op zo’n 8 ton zitten. Lekker hoor Jaap :bier :lach

• Lid 2e elftal
    l-pincoffs on: 23 oktober 2019 om 11:00 #19207

OK. Verkeerd gelezen. Maar het blijft een som geld en ze presteren niets. Ze zijn het lachertje van de eredivisie, inclusief de trainer en zijn assistenten. Ik weet niet wat er gebeurd is na het kampioensjaar. Of dat de wedstrijden in de Champions league er zo ingehakt hebben, maar vanaf dat moment hebben ze niet meer gevoetbald.

• Vedette
    aliendwurf on: 23 oktober 2019 om 15:13 #19220

Of ze donderdag verliezen, is nog een twijfelgeval alhoewel ik denk dat ze verliezen. Zondag in Amsterdam gaan ze zeker met een Nederlaag naar huis.
    Maar wie en welke trainer is geschikt of durft dit team te coachen.

Dick lijkt me uitermate geschikt om t seizoen af te maken. En die staat te trappelen…

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 24 oktober 2019 om 12:15 #19279

OK. Verkeerd gelezen. Maar het blijft een som geld en ze presteren niets. Ze zijn het lachertje van de eredivisie, inclusief de trainer en zijn assistenten. Ik weet niet wat er gebeurd is na het kampioensjaar. Of dat de wedstrijden in de Champions league er zo ingehakt hebben, maar vanaf dat moment hebben ze niet meer gevoetbald.

De reden dat Feyenoord niet structureel in de Nederlandse top meedraait is heel simpel. Bij Feyenoord ligt de nadruk op hard werken en hard werkende voetballers, uitzonderingen daargelaten. Ook in het kampioensjaar was het voornamelijk kracht en werken. Ik weet nog een interview met Streppel na Heerenveen – Feyenoord, die Feyenoord won. Ze vroegen aan Streppel of je met dit voetbal van Feyenoord kampioen kon worden en hij zei:”Met zoveel kracht in je elftal hoef je niet eens te kunnen voetballen”, of iets in die richting. Bij Feyenoord is alles altijd werken , werken en werken. Dat hou je geen jaar lang vol. Voetbal wint het altijd van hard werken. Dit is mijn mening en ik kan het natuurlijk fout hebben maar tenzij de nadruk wordt verlegd naar voetbal en niet alleen hard werken, blijft het zoals het nu is.

• Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 24 oktober 2019 om 21:19 #19311

Van mij mag Stam weg, graag zelfs, zolang er maar een buitenlandse trainer met een moderne spelopvatting voor terug komt. De kans is groot dat je anders zo’n type Dick Advocaat of Henk Fraser krijgt die een half jaar lang betonvoetbal gaat spelen met de 11 oudste spelers waarbij we nog niks opschieten.
    De zogenaamd Hollandse school met oeverloos balbezit en voorspelbare looppatronen werkt niet bij Feyenoord, maar dat inzakken en beetje op de gok de bal naar voren gooien van Advocaat of Fraser werkt ook niet.

• Regelmatige invaller
    • Vedette
    aliendwurf on: 28 oktober 2019 om 01:21 #19533

Het is afgelopen, optyfen het is genoeg geweest.
    Ik snap dat gelul dat hij er niks aan kan doen echt niet. Hij heeft zoveel fouten gemaakt dat t gewoon lachwekkend is. Met deze selectie en alle problemen had je nog steeds makkelijk 5e kunnen staan.
    Had een normale tactiek bedacht in de voorbereiding die bij je selectie past ipv dat kamikaze voetbal met die trage verdedigers. Daar ging het al mis en kweek je enkel onrust en een gebrek aan zelfvertrouwen. Zijn opstellingen zijn lachwekkend met als absolute dieptepunt die tegen Utrecht. Elke mongool kon vooraf al bedenken dat je er dan af gaat.
    Sowieso als je een speler als Kelly als aanwinst ziet ben je rijp voor t gesticht. En dan dat gedoe met Senesi en die wekenlang niet opstellen waardoor de druk alleen maar groter werd terwijl je centrum week in week uit kinderlijk in de fout gaat. Nou kan die Senesi er ook geen reet van maar hij is niet slechter dan Botje of Ie dus laat m nu maar staan.
    Ook dat gedoe met Narsingh of die blinde Colombiaan in de spits terwijl je Bannis gewoon hebt. Pleur dat joch er gewoon in dat was de afspraak Japie, je zou met de jeugd werken. En geef Azarkan eens minuten als buitenspeler die is echt niet minder dan wat er nu loopt en dan kun je tenminste bouwen.
    Zelfde als met Kokcu, die jongen moet gewoon spelen en pleur Burger er ook maar in. Slechter dan dit kan echt niet….
    Maar het beste is dat Japie opgetyft is als ik morgen wakker wordt…en Kuijt kan ook ***** krijgen, wat een gezwel is dat. Als die op de bank komt ga ik helemaal niet meer.

• Vedette
    aliendwurf on: 28 oktober 2019 om 18:05 #19567

Bedankt voor t lachen Japie!

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 28 oktober 2019 om 18:46 #19572

En voor de 12e plek ! Wie nu ?? Ze komen zeker met Dickie Advocaat aanzetten.

• Vedette
    aliendwurf on: 28 oktober 2019 om 18:54 #19573

Lijkt me wel. Adje interim nummer 3

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 28 oktober 2019 om 18:58 #19574

Lekker voor Senesi ook, door een belletje van Stam is ie uiteindelijk naar Feyenoord gekomen. Op naar de 2e plek met Dickie onder het genot van z’n welbekende betoenvoetbal :bier. Onder Dickie krijgt Jan Arie weer een kans, let maar op.

• Lid 2e elftal
    ouparob on: 28 oktober 2019 om 19:33 #19577

Misschien ook beter om de assistenten te vervangen.
    Meteen schoon schip.

• Vedette
    aliendwurf on: 28 oktober 2019 om 20:10 #19578

Lekker voor Senesi ook, door een belletje van Stam is ie uiteindelijk naar Feyenoord gekomen. Op naar de 2e plek met Dickie onder het genot van z’n welbekende betoenvoetbal :bier. Onder Dickie krijgt Jan Arie weer een kans, let maar op.

Denk t niet. Dick zei 2 weken terug bij Rondo nog dat Senesi, Kokcu en Burger moeten spelen, en Feyenoord met de jeugd aan de gang moet.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 29 oktober 2019 om 08:07 #19596

kan je gelijk zien of hij zich aan zijn woord houd. Want dat Dickie gaat komen lijkt me wel duidelijk

• Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 29 oktober 2019 om 09:11 #19602

Met die dwerg als interim kan je de jeugdopleiding wel opdoeken. Reken maar dat alles wat oud en ervaren is staat opgesteld zometeen. Ik geloof geen seconde dat Advocaat gaat bouwen aan een verjongd Feyenoord. Het zal op de eerste paar wedstrijden beter zijn dan onder Stam, maar qua voetbal gaan we terug naar de middeleeuwen.

25 berichten aan het bekijken - 51 tot 75 (van in totaal 86)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.