Jaap Stam

Posted In: Directie en staf
    • Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 21 augustus 2019 om 23:43 #15384

Laten we gewoon afwachten tot 1 september, kijken wie er nog bijkomen en vertrekken, als alle geblesseerden er weer bij zijn en Stam echt een complete selectie tot z’n beschikking heeft, want laten we wel eerlijk zijn, het zit m ook niet echt mee. Ik ben het wel met je eens hoor, maar ik denk dat wij makkelijk praten hebben. Ik denk dat als je echt trainer bent van Feyenoord, als je verantwoordelijk bent voor resultaten en miljoenen ogen zijn op je gericht, constant, dat je niet zo snel onervaren jeugdspelers in de basis gooit. Dan ben je toch wat meer geneigd om voor zogenaamde zekerheid te kiezen, ook al kunnen ze er geen kut van, dat denk ik dan. Ik geef m nog even tijd, heb iig veel zin in morgen.

• Vedette
    aliendwurf on: 22 augustus 2019 om 02:52 #15392

Ik ook wel hoor, blijft Europees. We hebben half 3 afgesproken in de stad…later nog ff flink zuipen in de Schuimspaan dan lijkt t misschien nog wat.

• Jeugdspeler
    weshoofd on: 22 augustus 2019 om 12:00 #15412

Je kunt wel de intentie hebben maar dit is kamikaze voetbal.

<

Valt nu wel mee met twee controleurs, die doen nagenoeg niks aanvallend. Dat het nu nog steeds af en toe simpel opengereten wordt, ligt enkel en alleen aan individuele onkunde. Probleem is dat je met deze halfbakken middenweg helemaal niets bereikt: en geen resultaat, en niet de gewenste speelwijze inslijpt.
    Want aanvallend was het lichtjaren beter in de voorbereiding, met 1 controleur. Wmb moet dat gewoon kunnen met normale verdedigers.

• Vedette
    aliendwurf on: 22 augustus 2019 om 12:52 #15416

Ja met normale verdedigers wel maar met Botje, Beekie en Jan Arie niet.
    En met 2 controleurs kan ook best wel maar dan moet er niet 1 naar de naam Kelly luisteren. En zet dan wel Kokcu erbij ipv Berghuis op die plek want dat is gewoon een aanvaller. En zet niet Burger als controleur neer maar AEB. Het is echt niet zo heel erg ingewikkeld.
    En in de voorbereiding kreeg een speler als Arzakan ook gewoon een kans ipv vast te blijven houden aan Larsson.

• Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 5 september 2019 om 13:42 #16252

Je kunt wel de intentie hebben maar dit is kamikaze voetbal.

<

Valt nu wel mee met twee controleurs, die doen nagenoeg niks aanvallend. Dat het nu nog steeds af en toe simpel opengereten wordt, ligt enkel en alleen aan individuele onkunde. Probleem is dat je met deze halfbakken middenweg helemaal niets bereikt: en geen resultaat, en niet de gewenste speelwijze inslijpt.
    Want aanvallend was het lichtjaren beter in de voorbereiding, met 1 controleur. Wmb moet dat gewoon kunnen met normale verdedigers.

Eens, met de gerenoveerde defensie zouden we prima in staat moeten zijn met 1 controleur en 2 meer vooruitgeschoven middenvelders te spelen.

• Vedette
    aliendwurf on: 6 september 2019 om 15:11 #16314

Fer als controleur en Kokcu en Toornstra daarvoor lijkt me een prima middenveld.

• Vedette
    aliendwurf on: 6 oktober 2019 om 15:52 #18239

Volgens mij is t wel de hoogste tijd dat Japie eruit getrapt wordt.
    Optyfen met die kankermongool.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 6 oktober 2019 om 15:57 #18240

Deze parodie op een trainer moet er echt uit worden getyft. Echt, dit kan alleen bij Feyenoord. Let maar op. Standaard praatjes na afloop en voor de rest gaat er niks maar dan ook helemaal niks veranderen. Ondertussen weer een dag erbij dat Senesi gewend is.

• Vedette
    aliendwurf on: 6 oktober 2019 om 16:00 #18241

Senesi Kokcu en Jorgensen op de bank.
    Die laatste 2 waren waarschijnlijk niet fit genoeg dus Bannis maar thuis gelaten.
    :lol

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 6 oktober 2019 om 16:11 #18242

Kelly op de bank, geen wissels in de rust, Narsingh erin, Botje, Tapia, Toornstra. Tsja. Na afloop: Feyenoord onwaardig, beetje moe na Donderdag, lange busreis naar Sittard. Die Jaap kan er echt geen ene ****** klote van. Maar, ondertussen wel, zoals ik al zei, weer een dag erbij voor Senesi, dat ie aan t wennen is.

• Deze reactie is gewijzigd 4 maanden, 3 weken geleden door  SCF010FR.
    • Lid 2e elftal
    ouparob on: 6 oktober 2019 om 17:08 #18250

Het is gewoon een onstabiel elftal met een inzet van lik mijn versie. Tevens een trainer die het ook niet meer weet. Niet alleen de trainer maar de gehele technische staf die de spelers kan motiveren of een fatsoenlijk elftal binnen de lijnen te zetten.

• Deze reactie is gewijzigd 4 maanden, 3 weken geleden door  ouparob.
    • Vedette
    aliendwurf on: 6 oktober 2019 om 18:11 #18255

Hoe kun je nou met Karsdorp en Fer starten terwijl die afgelopen donderdag voor t eerst in 2 jaar 90 minuten gevochten hebben als leeuwen. Dat vind ik sowieso al dom. Botteghin kan gewoon echt niet meer dus waarom Senesi weer niet mocht starten is me een raadsel.
    Burger, Kokcu en Toornstra had ik gedaan. Of Bouchataoui ipv Burger als vm..dat die niet op de bank zit vind ik ook belachelijk…pleur die Kelly er godverdomme eens uit joh.

Richard Dombi on: 6 oktober 2019 om 18:11 #18256

Matige trainer. Maanden de tijd gehad om het naar z´n hand te zetten, carte blanche met aankopen, en dan is dit het resultaat. Onder Gio was er zelfs nog meer lijn in het spel dan nu, dat zegt alles. Stel toch gewoon een keer een moderne trainer aan die niet 80% balbezit wil hebben en in voorspelbare patronen probeert op te bouwen, dit is gewoon drie keer niks. Met dit spelersmateriaal moet je er echt meer uit kunnen halen.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 6 oktober 2019 om 18:58 #18264

Probleem is ook, behalve dat Jaap er geen fuck van kan, is dat 8 of 9 van de 11 die in het veld staan, gewoon puur middelmaat is. Niveau Heracles. Als die dan niet kei en keihard werken en je speelt tegen een ploeg als Fortuna, die wel keihard werkt, dat je gewoon verliest. Ondertussen is de dag al bijna voorbij en dus weer een dag erbij dat Senesi heeft kunnen wennen ! :bier
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/898442/berghuis-haalt-uit-naar-onbegrijpelijke-fans-dat-hoor-ik-alleen-bij-feyenoord-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=feyenoord

• Deze reactie is gewijzigd 4 maanden, 3 weken geleden door  SCF010FR.
    Richard Dombi on: 6 oktober 2019 om 20:11 #18269

Met deze ploeg moet je gewoon kunnen winnen van Fortuna Sittard. Dit is nagenoeg dezelfde ploeg als de ploeg die vorig jaar met redelijk gemak derde werd. In dit stadium van de competitie hadden we gezien de tegenstanders gewoon in de top 5 moeten staan. En als je dan verliest zou er tenminste iets van ontwikkeling te zien moeten zijn, maar het voetbal is zo mogelijk nog slechter dan vorig jaar onder Gio.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 6 oktober 2019 om 20:29 #18277

Vorig jaar had je Van Persie nog en speelde Tapia niet. Deze gasten moeten gewoon elke wedstrijd keihard werken anders verliezen ze van iedereen. Feyenoord moet eens gaan scouten op voetballers die EN mentaliteit hebben EN kunnen voetballen.

• Vedette
    aliendwurf on: 6 oktober 2019 om 23:08 #18285

Ik zeg een dikke populier…met een gangetje van 130. :bier

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 6 oktober 2019 om 23:31 #18289

Hoe kan je nou grapjes gaan maken op deze inktzwarte dag, met 4-2 verloren van fucking Fortuna Sittard, :lach FORTUNA SITTARD

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 7 oktober 2019 om 08:18 #18301

Ik kon het niet meer aanzien. In de rust afgehaakt. 2 CVMs opstellen slaat echt nergens op.
    Zeker als ze beide niet zo’n zin hebben in verdedigen. Dat eeuwige breien op eigen helft. Risico paasjes verrmijden omdat balbezit heilig is.
    Lange ballen over de hele die of niet goed aankomen, of zo lang onderweg is dat de tegenstander alweer goed staat.
    Ze doen maar wat. Verschrikkelijk voetbal terwijl de selectie echt zo slecht niet is.

• Vedette
    aliendwurf on: 7 oktober 2019 om 08:51 #18306

Hoe kan je nou grapjes gaan maken op deze inktzwarte dag, met 4-2 verloren van fucking Fortuna Sittard, :lach FORTUNA SITTARD

Ik ben bloedserieus…1 dikke populier, 1 auto met een gangetje van 130 en 1 Jaap Stam in een innige omhelzing.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 7 oktober 2019 om 11:06 #18314

Ik ben bloedserieus…1 dikke populier, 1 auto met een gangetje van 130 en 1 Jaap Stam in een innige omhelzing.

Ik wil Stam ook weg maar gaat dat echt helpen ? Het is zoals van Hanegem zegt in het AD, dit is Feyenoord. Elke keer na een hoogtepunt volgt een dieptepunt, ongelofelijk triest maar waar. Er moet echt veel meer gebeuren dan alleen de trainer weg. Deze wanprestaties moeten gewoon consequenties hebben, en spelers die niet willen luisteren moeten er uit. Maar Jaap blijft ze opstellen. Jaap is niet de harde trainer die ik dacht dat hij zou zijn.

• Vedette
    aliendwurf on: 7 oktober 2019 om 12:04 #18317

Ik zeg ook niet dat we kampioen zouden worden maar we hadden wel 5e gestaan nu en er waren heel veel belachelijke beslissingen niet genomen.
    Ik wil graag een trainer die logische opstellingen maakt en niet 1 die de boel saboteert.
    En als die de boel niet saboteert is t een mongool…en die indruk begin ik steeds meer te krijgen. Ik hoorde gisteren bijvoorbeeld dat hij zijn papieren mondeling heeft gehaald want hij kon niet tegen klassikaal lesgeven. Nou dat geeft de burger moed voor als je in een kleedkamer tactiek uit wilt leggen.
    Hij moet gewoon lekker optyfen en niet zo raar doen. Als spelers niet fit zijn niet opstellen…als spelers niet voldoen moet je ze vervangen door spelers die gewend zijn om op die op diezelfde positie te spelen….je gaat geen spelers aanvoerder maken waarvan heel Nederland al 2 jaar ziet dat die door geselecteerd had moeten worden…je gaat een duidelijke speelstijl hanteren aan de hand van het spelersmateriaal wat je hebt en niet precies het tegenovergestelde zoals Japie deed en doet.
    Alleen met boos kijken win je geen wedstrijden als trainer.
    Hijmoet gewoon optyfen, en als dat niet goedschiks gaat dan maar kwaadschiks.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 8 oktober 2019 om 16:24 #18385

Het klopt dat Jaap het niet zag/ziet zitten in klassikaal les, vandaar dat hij een individueel traject heeft gekregen, wat eigenlijk nergens op slaat. Overigens moet niet alleen Jaap weg maar de gehele technische staf, met van Gastel voorop.

• Vedette
    aliendwurf on: 9 oktober 2019 om 07:13 #18409

Ach een assistent heeft 0,0 invloed. Wouters moest ook met alle geweld weg nou dat heeft echt geholpen.
    Het schijnt trouwens dat vGastel in onmin leeft met de rest van de staf..

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 9 oktober 2019 om 10:17 #18419

van Gastel, en ook anderen, zitten er te lang. Als speler ben je die ook zat om iedere keer weer te zien en te horen. Zelfde dingen iedere keer. Je moet blijven vernieuwen. En waarom leeft ie in onmin met de rest van de staf ? Dat is nog een reden voor m om te vertrekken :lach

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 86)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.