Feyenoord – FC Twente (29-09-2019)

Posted In: Wedstrijden
    • Vedette
    aliendwurf on: 29 september 2019 om 15:53 #17790

Ik ben er klaar mee, weer geen Senesi maar die trage kut Braziliaan. En weer geen spits.
    Japie het is de hoogste tijd dat je optyft.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 30 september 2019 om 08:01 #17826

Onbegrijpelijk. Nu dus weer met de punt naar achteren spelen en Kokcu en Toornstra voorin. We winnen met 5-1 en dat is allemaal prima, maar tactisch gezien toch wel vreemd. Je wilt toch dat er op een gegeven moment gekozen word voor 1 systeem.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 30 september 2019 om 10:21 #17834

Ik vind dat Sinisterra het toch wel aardig doet als spits. En wat Jaap met Senesi doet is echt onbegrijpelijk, die komt er echt nooit meer in. Waarom laat je hem tenminste niet even invallen, ruim voor in De Kuip, lekker weertje, team draait lekker. Of zou die Senesi er geen kut van kunnen, dat zou wat zijn :lach. We hebben 7 miljoen euries de Maas ingepleurd jongens. Hopelijk kan Botteghin zich nog een beetje ontwikkelen en kunnen we hem voor miljoenen verkopen volgend jaar. #GoedOverNagedachtBeleid

• Deze reactie is gewijzigd 2 weken, 4 dagen geleden door  SCF010FR.
    • Aanstormend talent
    l-pincoffs on: 30 september 2019 om 11:24 #17839

Senesi komt nog wel. Stam zet hem later in. Het is geen weggegooid geld.
    Overigens een redelijke wedstrijd. Na de wedstijd tegen AZ van afgelopen donderdag wordt er net gedaan of dit nu een wereldpot was, maar ze speelden nu tegen een potentiële degradant. Je mag niet anders verwachten. Het is de eerste goede pot van Larson. Daar heeft hij een jaar of 3 over gedaan. Chappeau. Nu volhouden. Ook een goede pot van Sinisterra. Maar die is er heel wat korter. Misschien kan Jorgensen nu ergens op de hei gaan zitten. Daar voelt hij zich kennelijk beter bij. Wat was er trouwens met Kökcü aan de hand?

• Vedette
    aliendwurf on: 30 september 2019 om 12:40 #17844

Ik vind dat Sinisterra het toch wel aardig doet als spits. En wat Jaap met Senesi doet is echt onbegrijpelijk, die komt er echt nooit meer in. Waarom laat je hem tenminste niet even invallen, ruim voor in De Kuip, lekker weertje, team draait lekker. Of zou die Senesi er geen kut van kunnen, dat zou wat zijn :lach. We hebben 7 miljoen euries de Maas ingepleurd jongens. Hopelijk kan Botteghin zich nog een beetje ontwikkelen en kunnen we hem voor miljoenen verkopen volgend jaar. #GoedOverNagedachtBeleid

Geloof mij nou maar dat als je Botje je aanvoerder maakt, Tapia belangrijk en je belangrijkste target is een smurf die op de bank zit in the championship dat je de ballen verstand hebt van het niveau van spelers.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 30 september 2019 om 13:29 #17847

Geloof mij nou maar dat als je Botje je aanvoerder maakt, Tapia belangrijk en je belangrijkste target is een smurf die op de bank zit in the championship dat je de ballen verstand hebt van het niveau van spelers.

Stam zei in een interview na AZ dat hij Ie er niet uit wilde halen omdat hij snelheid wilde hebben t.o.v de aanvallers van AZ, en dat daarom Senesi er niet in stond. Dit betekent dat Senesi niet snel is en dat het, voor Stam, gaat tussen Ie en Senesi, en niet tussen Botteghin en Senesi. Hoe triest is dat. Jaap vergeet volgens mij dat Ie een rcv is en Senesi een lcv. Dus eigenlijk zou Senesi gewoon lcv moeten zijn en Ie of Botteghin rcv, het liefst natuurlijk Ie. Maar ja, Jaap .. Kortom, Senesi zien we pas basis als Ie vertrokken is, ergens volgend jaar. Dat is, als Senesi zelf al niet eerder is vertrokken. Jaap maakt geen beste indruk in ieder geval, dat is wel duidelijk.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 30 september 2019 om 15:17 #17853

Senesi komt nog wel. Stam zet hem later in. Het is geen weggegooid geld.
    Overigens een redelijke wedstrijd. Na de wedstijd tegen AZ van afgelopen donderdag wordt er net gedaan of dit nu een wereldpot was, maar ze speelden nu tegen een potentiële degradant. Je mag niet anders verwachten. Het is de eerste goede pot van Larson. Daar heeft hij een jaar of 3 over gedaan. Chappeau. Nu volhouden. Ook een goede pot van Sinisterra. Maar die is er heel wat korter. Misschien kan Jorgensen nu ergens op de hei gaan zitten. Daar voelt hij zich kennelijk beter bij. Wat was er trouwens met Kökcü aan de hand?

Volgens mij een lichte blessure

• Aanstormend talent
    l-pincoffs on: 1 oktober 2019 om 11:12 #17894

Zo, moest-ie er daarom uit.
    Dat had ik ook wel begrepen, maar wat voor lichte blessure?

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 1 oktober 2019 om 12:25 #17898

Geen blessure maar griep, dacht ik ergens gelezen te hebben

• Vedette
    aliendwurf on: 1 oktober 2019 om 14:51 #17906

Poepen

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.