Feyenoord – FC Porto (03-10-2019)

Posted In: Wedstrijden
    • Vedette
    aliendwurf on: 3 oktober 2019 om 21:58 #18083

Fenomenaal….echt niet op durven hopen.
    Er ging nog zat mis maar als iedereen fit is en blijft staat er gewoon een leuk elftal. Als nu Nico nog ff fit wordt en Senesi krijgt de kans ipv Botje dan kunnen er nog best een paar leuke wedstrijden komen.

• Lid 2e elftal
    ouparob on: 4 oktober 2019 om 08:31 #18102

Zekers een mooie pot waarvan ik de uitslag niet voorspeld heb. Maar tevreden zeker. Nu op deze voet verder gaan en hopen dat Stam toch nog wat wijzigt.

• Aanstormend talent
    l-pincoffs on: 4 oktober 2019 om 11:29 #18109

Wat een geweldige wedstrijd! Maar waarom zo’n prutscheidsrechter 4 gele kaarten voor Feyenoorders, misschien was er 1 terecht maar 4??? Zo goed vond ik hem ook weer niet fluiten. Daar mag de UEFA wel eens wat aan gaan doen. Overigens Feyenoord had weer eens mazzel met de uitslag. Met de goals. Niet met het voetbal. Dat ging gelijk op. Uiteindelijk een verdiende overwinning.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 4 oktober 2019 om 13:44 #18120

Gruwelijke wedstrijd, wel een beetje mazzel maar dat moet je ook weleens hebben. Nu nog 1e worden in de poule, wedstrijd tegen Fortuna met een nulletje of 8 winnen en het ziet er weer goed uit. Ik vrees trouwens dat Senesi er voorlopig echt niet in komt. Jaap durft Botteghin er niet uit te halen en Ie haalt ie er ook niet uit en dat is de concurrent, volgens Jaap. Ik ben bang dat we Senesi pas volgend jaar in de basis gaan zien, tenzij er schorsingen zijn oid. Volgend jaar is Ie weg, als t goed is, dus dan hoeft Jaap geen moeilijke keuzes te maken, tenzij die Johnston de pannen van t dak gaat spelen. Ik ga maar eens de samenvatting van gisteren nog eens kijken, wat een leven :bier

• Vedette
    aliendwurf on: 4 oktober 2019 om 19:33 #18139

Senesi een heel jaar niet opstellen zou echt rampzalig zijn. Dat lijkt me echt waanzin. Geen ritme, geen waarde, geen vertrouwen….dan maak je een speler kapot.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 5 oktober 2019 om 10:02 #18163

Is ook waanzin, maar ik zie dat gewoon gebeuren. Ik hoop echt dat ik het mis heb, zou niet de eerste keer zijn.

• Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 5 oktober 2019 om 18:34 #18187

Beetje Atletico achtige overwinning met een compacte organisatie, ondanks de vele kansen die werden weggegeven een terechte overwinning.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.