Feyenoord – AZ (26-09-2019)

Posted In: Wedstrijden
    • Vedette
    aliendwurf on: 26 september 2019 om 12:00 #17593

Dat wordt vreselijk janken vanavond als Stam weer niet met Toornstra en Senesi begint.
    Vraag me af of hij nou echt zo stom is of dat hij de boel bewust saboteert. En pleur die Bannis er nou gewoon eens in…die Narsingh kan er geen kut van op die positie.

• Aanstormend talent
    l-pincoffs on: 26 september 2019 om 12:50 #17597

Ik ben al blij als Kelly er niet in staat. Het is per slot van rekening zijn aankoop. Maar misschien had Feyenoord op dat moment teveel geld. Narsingh is ook met medeweten van Stam gehaald, dus……. Die staat er wel in.

• Vedette
    aliendwurf on: 26 september 2019 om 13:10 #17598

Toornstra MOET spelen nu we geen spits hebben. Ook voor de balans op t middenveld. Fer, Toornstra en Kokcu.
    Senesi moet je ook gewoon opstellen. Dat is je beste centrale verdediger.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 26 september 2019 om 15:09 #17605

Als ie Senesi erin zet naast Botteghin schiet het nog niet op. Eric moet er gewoon uit, dan pas kunnen we gaan voetballen.

• Vedette
    aliendwurf on: 26 september 2019 om 15:54 #17608

Ik zou ook daarvoor kiezen maar dat is puur om de snelheid van Ie…want dat is zo’n beetje zijn enige kwaliteit.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 26 september 2019 om 16:13 #17609

Haha, nou dat valt wel mee, ik vond m in z’n eerste wedstrijd goed spelen met goeie passes, zelfvertrouwen, tackles, opkomen. En we hebben ook nog die Johnston, die doet het ook wel aardig bij Jong Feyenoord. Dan nog Tapia of Fer eruit, Toornstra erin (bij gebrek aan beter), Narsingh eruit voor Bannis/Jorgensen, Sinisterra ipv Larsson en het begint er ergens op te lijken

• Jeugdspeler
    weshoofd on: 26 september 2019 om 17:01 #17615

Ik verwacht niet dat Tikkie Terug het in een wedstrijd tegen AZ in alle linies om gaat gooien. Om de één of andere reden verwacht ik nu wel Toornstra i.p.v. 1 van de verdedigende middenvelders, dat is wel de belangrijkste omzetting ook. Als dan ook niet met Narsingh in de spits wordt gespeeld, heb ik er nog best vertrouwen in. Wij zijn wel zo’n club die dan juist nu ineens ruim wint (en in het weekend weer bagger is).

• Lid 2e elftal
    ouparob on: 26 september 2019 om 19:45 #17625

Hoop van harte dat ze winnen maar echt vertrouwen heb ik niet. AZ gaat spelen met 3 snelle aanvallers. Tevens moet Feyenoord heer en meester zijn op het middenveld.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 26 september 2019 om 21:22 #17628

Gaat Jaap de kerst halen ?

• Lid 2e elftal
    ouparob on: 26 september 2019 om 22:19 #17631

Zoniet wie krijgt dat zooitje dan aan het voetballen.

• Vedette
    aliendwurf on: 26 september 2019 om 23:33 #17641

Jaap maakt alle fouten die je maar kunt maken.
    Zet als eerste je topaankoop erin ipv die trage Brziliaan. En gooi er nou godverdomme gewoon eens een echte spits in ipv dit gepruts. Ja hij is jong, nou en?
    Japie moet zsm opdonderstralen, helemaal klaar met die man.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 27 september 2019 om 08:32 #17652

Narsingh in de spits blijven opstellen, Larsson nog steeds in de selectie, Senesi rustig op de bank, Botteghin nog steeds basis EN aanvoerder, Tapia. Onze Jaap maakt onbegrijpelijke keuzes. Het is gewoon een grote teringbende bij Feyenoord.

• Vedette
    aliendwurf on: 27 september 2019 om 08:57 #17653

Wat dacht je van de thuiswedstrijd tegen Utrecht. Tapia, Kelly en Berghuis op t middenveld opstellen. En het dan gek vinden dat je compleet overlopen wordt.
    Dan speel je dus met Anderhalve middenvelder…om over het niveau ervan nog maar te zwijgen.
    Japie is stapelgek….de slechtste coach die ik me kan heugen. Daarbij vergeleken is Mario een topcoach.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 27 september 2019 om 09:19 #17654

Kelly :lol :lol
    Jaap kan er geen klote van, zoveel is wel duidelijk. Kelly halen is een absolute blunder geweest, zeker, maar hij speelt tenminste niet meer. Verbazingwekkender is het blijven opstellen van Narsingh in de spits en Botteghin, Tapia. Ik snap dat echt niet. Zo’n Tapia, die vertraagt het spel zo ongelofelijk man, dat moeten die gasten op de bank toch ook zien. En dan ook z’n commentaar na de wedstrijd, spelers hoeven zich niet te schamen haha, gast serieus. Het zou me echt niet verbazen als ie tegen Twente weer met dezelfde basis aan komt zetten. Ik heb het echt helemaal gehad met die hele amateuristische zooi in De Kuip, maar ja, Feyenoord he, je blijft toch gaan en hoop houden. Vermoeiend..

• Aanstormend talent
    l-pincoffs on: 27 september 2019 om 10:31 #17658

Wat je schrijft: je blijft toch gaan en hoop houden…, maar wat een opstelling, phoe hé. Waardeloos en de wisselspelers. Toen had hij het kennelijk al lang opgegeven. Wanneer mag hij opzouten? Van mij nu meteen. Wie kan er voor hem komen? Welke trainer? Ik zou het zo snel niet weten.

• Vedette
    aliendwurf on: 27 september 2019 om 18:40 #17682

Ik ga voorlopig niet meer, ben er helemaal klaar mee. Zal mijn seizoenkaart niet verknippen maar voorlopig gaat die echt de la in. Ik werk onregelmatig en heb 1 weekend vrij in de maand. Dus die spaarzame vrije tijd besteed ik nu veel liever met het thuisfront.
    Als we nou niet beter konden en de beste 11 speelden was t een ander verhaal maar Japie neemt maar lekker een ander in de zeik.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.