De Klassieker (uit in de ufo)

Posted In: Wedstrijden
    • Bankzitter
    frankyboy on: 28 oktober 2018 om 14:40 #10414

Compleet overspannen.

• Bankzitter
    frankyboy on: 28 oktober 2018 om 14:54 #10418

Club opdoeken en overnieuw beginnen

• Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 28 oktober 2018 om 14:56 #10420

Hoe is dit geen overtreding van Dolberg? Hij sleept Bijlow over de lijn…

• Aanstormend talent
    l-pincoffs on: 28 oktober 2018 om 15:02 #10423

Wat hebben we weer een pech met de aanstelling van Kuipers.

• Bankzitter
    frankyboy on: 28 oktober 2018 om 15:13 #10425

Heeft niks met Kuypers te maken maar met een overspannen elftal dat nadat ze met 10 man staan als oude wijven verdedigen

Richard Dombi on: 28 oktober 2018 om 15:15 #10427

Oh ik denk dat Kuipers z’n stempel al heeft gedrukt hoor.

• Bankzitter
    frankyboy on: 28 oktober 2018 om 15:21 #10429

Er zijn scheidsrechters waarbij Feyenoord nu al met 9 man had gestaan.
    Ti’s gewoon weer een typische Ajax-Feyenoord.
    Waarom keeper niet protesteert is me ook een raadsel.

• Bankzitter
    SCF010FR on: 28 oktober 2018 om 16:20 #10443

Nou, viel dat effe tegen zeg hey, al hielp de lichte overtreding van St Juste, die te zwaar werd bestraft door Kuipers, niet echt mee. Hopelijk neemt Gio de positieve dingen in deze wedstrijd mee naar de volgende wedstrijd, thuis in De Kuip, voor de beker tegen ADO Den Haag. Kampioen worden we niet meer maar de tweede plek is nog in zicht. De ploeg, en ook de technische staf, hebben er alles aan gedaan om een goed resultaat te halen. Helaas zat het er niet in.

• Lid 2e elftal
    ouparob on: 28 oktober 2018 om 16:45 #10451

Toornstra overtreding was op de kuit en kreeg geel waar hij blij mee mag zijn de rode kaart van St Kuste was terecht want dit vond ik een groffe overtreding. Dan 2 fouten van Bijlow. Al met al een verloren wedstrijd.

• Basisspeler
    Jack on: 28 oktober 2018 om 18:56 #10455

Dit zag je echt van mijlenver aankomen. Het is ook ieder jaar hetzelfde. Het is ook zo lekker cliché allemaal. Hele week weer praatjes dat ze er iets van gaan maken. Lekker fel erop, bloed aan de paal, dat werk. Geen woord over voetbal, want waarom zou je je daar druk om maken? Als er gevraagd wordt naar een plan, dan stamelen de heren iets als ‘dat zul je zondag wel zien’. Nou, ik zie het hoor! Vervolgens pakt een usual suspect weer eens een domme rode kaart, wat er ook zomaar twee hadden kunnen zijn. Wedstrijd klaar. Nog even een blundertje eroverheen van uitgerekend de meest geliefde speler bij het Legioen, een portie alibiverdedigen en vreselijke inefficiëntie in de zeldzame tegenstootjes en het plaatje is compleet.
    Technisch is deze club toe aan een reanimatie. Ook met 11 man had je hier verloren. Met 12 man ook. Het zit simpelweg in ons DNA om de oplossing in de verkeerde hoek te zoeken en de excuuscultuur is schrijnend. Ajax speelde in de derde versnelling na een zware CL-pot. Het is te lachwekkend voor woorden.

• International
    tylerdurden on: 28 oktober 2018 om 21:05 #10460

Dit zag je echt van mijlenver aankomen. Het is ook ieder jaar hetzelfde. Het is ook zo lekker cliché allemaal. Hele week weer praatjes dat ze er iets van gaan maken. Lekker fel erop, bloed aan de paal, dat werk. Geen woord over voetbal, want waarom zou je je daar druk om maken? Als er gevraagd wordt naar een plan, dan stamelen de heren iets als ‘dat zul je zondag wel zien’. Nou, ik zie het hoor! Vervolgens pakt een usual suspect weer eens een domme rode kaart, wat er ook zomaar twee hadden kunnen zijn. Wedstrijd klaar. Nog even een blundertje eroverheen van uitgerekend de meest geliefde speler bij het Legioen, een portie alibiverdedigen en vreselijke inefficiëntie in de zeldzame tegenstootjes en het plaatje is compleet.
    Technisch is deze club toe aan een reanimatie. Ook met 11 man had je hier verloren. Met 12 man ook. Het zit simpelweg in ons DNA om de oplossing in de verkeerde hoek te zoeken en de excuuscultuur is schrijnend. Ajax speelde in de derde versnelling na een zware CL-pot. Het is te lachwekkend voor woorden.

Had het niet beter kunnen verwoorden. Je slaat de spijker op z’n kop. Ook die loze termen van te voren als “strijd leveren” “hard werken” nee je moet verdomme met een taktisch plan komen en goed voetballen. Elk jaar hetzelfde daar, aanpassen aan de tegenstander en totaal niet zelf willen voetballen.
    Dit komt niet door Gio, want onder de vorige 8 trainers was dit hetzelfde. Laatste keer winst met Erwin Koeman was ook niet toevallig de laatste keer dat we zelf goed speelden en van eigen kracht uitgingen (misschien was die 1-1 toen Vermeer nog rood kreeg bij de neuzen ook een goede pot van onze kant nog)
    Het meest trieste….volgend jaar gaat het precies hetzelfde

• Regelmatige invaller
    danall on: 29 oktober 2018 om 11:49 #10468

Jammer dat de reacties zo gegeven worden. Ik vind dat Feyenoord
    binnen de kortste keren tekort werd gedaan of zelfs overladen
    werd met gele kaarten. Daarbij was de overtreding van St Juste
    eerder een gele kaart maar door het theatrale van die argentijn
    is het een rode geworden. Als hij er nog bij was geweest, dan
    had ik een gelijkspel zeker in zien zitten. Ik vind het een knappe
    prestatie van ons Feyenoord dat ze in die heksenketel in mijn ogen
    positief zijn uitgekomen. Pech hadden we ook met die schoten, kopballen
    op doel, maar dat hoort er ook bij. Als het eerste doelpunt was afgekeurd
    dan had ik willen zien, of Ajax er dan nog door heen kwam.
    Voorlopig, CHAPEAU FEYENOORD!

wateringer on: 29 oktober 2018 om 20:09 #10480

Je zou in eerste instantie denken dat je heel sarcastisch bent, maar dan ga je nadenken wie het schrijft en dan kom je er achter dat je gewoon compleet gestoord bent.

• International
    tylerdurden on: 29 oktober 2018 om 20:14 #10481

Die is niet wijs hoor die Danall…die woont of in een instelling of is continue zwaar bezopen

wateringer on: 29 oktober 2018 om 20:41 #10482

Feyenoord is langzaam kapot aan het gaan en hij is trots op ze…..

• Regelmatige invaller
    danall on: 29 oktober 2018 om 21:29 #10484

Tja, dat krijg je als je elkaar naloopt of naspreekt.
    Zelfs het nogmaals terugkijken is al te veel, lijkt het.
    Maar ik houd voet bij stuk en weet maar al te goed, dat
    het doorgestoken kaart is wat ze weer hebben geflikt.

• Vedette
    aliendwurf on: 29 oktober 2018 om 21:46 #10486

:lol

wateringer on: 30 oktober 2018 om 06:18 #10490

Compleet gestoord!

• Aanstormend talent
    Spencer on: 30 oktober 2018 om 13:16 #10498

Het woord klassieker wil ik nooit meer horen.
    We zijn klassiek op onze bek gegaan.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 31 oktober 2018 om 08:37 #10506

Maar alles bij elkaar. met kuipers weet je dat hij nooit in het voordeel van Feyenoord fluit.
    Het kwartje valt altijd verkeerd. Je kan rood geven, je kan het doelpunt goedkeuren… hij doet het niet verkeerd, maar het valt in elke klassieker die hij fluit net even verkeerd voor Feyenoord.
    Het ligt niet aan hem, maar toch..

• Aanstormend talent
    l-pincoffs on: 31 oktober 2018 om 11:03 #10510

Het ligt niet aan hem…? Als hij in België zou fluiten, had hij allang in de bajes gezeten.

21 berichten aan het bekijken - 26 tot 46 (van in totaal 46)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.