De Klassieker (uit in de ufo)

Posted In: Wedstrijden
    • Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 24 oktober 2018 om 13:06 #10349

Enige voordeel dat wij hebben is dat zij een CL wedstrijd in de benen hebben en ons misschien onderschatten na alle hallelujah berichtgeving over Ajax. Ik hoop dat Gio geen verdedigende tactiek toepast, dan ben je volledig kansloos in die ufo met onze matige achterhoede. Is precies wat zij fijn vinden, lekker het spelletje maken en de openingen proberen te vinden in de defensie. Dit moet je aanpakken zoals Koeman dat voor het laatst deed met Feyenoord, druk zetten op Ajax en de bal zoveel mogelijk in de ploeg houden. Dat frustreert de spelers en dat bioscoop publiek, wie weet haal je er nog een resultaat mee.

• Bankzitter
    frankyboy on: 24 oktober 2018 om 13:56 #10350

Nu hadden we destijds alleen een tactisch zeer sterke trainer, met name in topwedstrijden en die heel veel van zijn spelers eiste. Zeg maar de Anti-Gio.
    Let wel, dat elftalletje toen bestond uit melkmuiltjes, huurlingen en transfervrije spelers waarvan sommige totaal niet Feyenoordwaardig waren.

• Vedette
    aliendwurf on: 24 oktober 2018 om 14:26 #10351

We worden afgeslacht zondag…

• International
    tylerdurden on: 24 oktober 2018 om 15:36 #10352

Standaard wedstrijd. 3-0 dus ofzo
    Niks nieuws onder de zon

• Bankzitter
    SCF010FR on: 24 oktober 2018 om 15:46 #10353

Ik vertrouw erop dat Gio met een tactisch meesterplan komt. M’n vertrouwen groeit eigenlijk met de dag. Ik zeg dan ook 1 – 3, Berghuis, Van Persie en Larsson.

• International
    tylerdurden on: 24 oktober 2018 om 17:56 #10354

Ik vertrouw erop dat Gio met een tactisch meesterplan komt. M’n vertrouwen groeit eigenlijk met de dag. Ik zeg dan ook 1 – 3, Berghuis, Van Persie en Larsson.

:lol :lol :lol zelfs als hun een drama seizoen draaien, kutspelers hebben en wij 18 punten voorstaan is een gelijkspel daar het hoogst haalbare.
    0-1 voor, beter spelen, rood Vermeer en wij een man meer…resultaat…1-1

• Bankzitter
    SCF010FR on: 24 oktober 2018 om 18:40 #10355

:lol :lol :lol zelfs als hun een drama seizoen draaien, kutspelers hebben en wij 18 punten voorstaan is een gelijkspel daar het hoogst haalbare.
    0-1 voor, beter spelen, rood Vermeer en wij een man meer…resultaat…1-1

Ik snap wat je bedoelt, het gaat meestal zo idd. Maar dit jaar is de algemene verwachting dat Feyenoord compleet wordt afgeslacht, ik ken echt niemand die denkt dat we daar gaan winnen of zelfs gelijkspelen. En juist dan, op zulke momenten, als niemand er geen enkele vertrouwen in heeft, dan staat Feyenoord op. Daarom heb ik er enigszins vertrouwen in.

• International
    tylerdurden on: 24 oktober 2018 om 19:27 #10356

De afgelopen jaren waren wel meer momenten dat men dacht dat we zouden worden afgeslacht en niemand ons een kans gaf…en dat kwam meestal ook uit.
    Nee as zondag gewoon iets anders doen joh..heb je tenminste een leuke dag

• Bankzitter
    SCF010FR on: 24 oktober 2018 om 20:21 #10357

Ik ga kijken met de verwachting dat we daar de baas zullen zijn en dat de 3 punten naar Rotterdam worden meegenomen.

• Regelmatige invaller
    ulligan on: 24 oktober 2018 om 21:00 #10358

We hebben niks te verliezen in elk geval. Ik ga gewoon kijken, we zien wel of het wat wordt. Neuzen hebben er ook wel eens een handje van om onverwacht op hun bek te gaan

• Regelmatige invaller
    danall on: 25 oktober 2018 om 00:09 #10360

De westrijd tegen Benfica hebben ze zondag niet meer in hun benen.
    Toch hoop ik dat ze ons onderschatten maar zie dat niet zitten. De
    tijd dat Feyenoord overeind rees, ligt achter ons. Toch hoop ik in
    stilte dat de 3 punten naar Rotterdam gaan, al was dat omdat dat zo
    lekker smaken zal.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 25 oktober 2018 om 08:07 #10362

Als Feyenoord maar hun eigen spel durft te spelen. Maar ik zie het al voor me.
    Bottegin vanBeek en JanArie achterin. Toorstra ipv Larson. Ayoub ipv Persie… alles om maar de aanvallen tegen te houden. En dan met rust 3-0 achter staan en de boel omgooien. En dan verlies je weer met 4-1 ofzo zonder ook maar een kans te hebben gehad.
    Dat flikken ze elke keer in een topwedstrijd. Aanpassen aan de tegenstander.
    Deze week hebben we toch wel kunnen zien dat er best van eigen kracht uitgegaan mag worden.

• Ballenjongen
    Laatste Man on: 25 oktober 2018 om 19:50 #10371

Bijlow
    st.Juste-Botteghin-Arie/Tapia-Malacia
    Clasie-Vilhena-Ayoub/Tapia
    Berghuis-v.Persie-Jorgensen
    Van Persie moet in de spits. Daar is hij gevaarlijk. Met Clasie samen op het middenveld is vragen om problemen. Jorgensen kan vanaf links prima in een vrije rol. Vilhena of Ayoub in zijn zone. Tapia zie ik liever dan Arie qua fysiek en snelheid. Toornstra kan alleen maar lopen. Larsson mist de dynamiek voor zo’n wedstrijd.
    1-2 :bier

• Deze reactie is gewijzigd 11 maanden geleden door  Laatste Man.
    • Regelmatige invaller
    ulligan on: 25 oktober 2018 om 21:38 #10373

Daarnaast is Larsson ook vrijwel altijd onzichtbaar in wedstrijden die ergens om gaan, dat was ook bij Heerenveen al zo.
    Ik ben ook bang dat Gio voor Toornstra kiest, lekker rennen Jens :huh

• Basisspeler
    Jack on: 25 oktober 2018 om 23:56 #10375

Ik haat vooral de week naar deze jaarlijkse verkrachting toe. Want oh wat geloven de heren erin en wij zijn toch echt ook wel een hele goede ploeg hoor. Eind van het liedje wordt je valse hoop altijd uitgestelde teleurstelling.
    Tot nu toe totaal niet zenuwachtig geweest, vandaag begon ik hem voor het eerst te voelen. Het wordt gewoon flink wat vaseline op de billetjes zondag en hopen dat ze genadig zijn. Zo sta ik erin. En alles wat die laffe bende van ons dan beter blijkt te doen, is mooi meegenomen. Ik weiger echt elke vorm van hoop toe te laten.
    Ergens zou het ook wel een verlossing zijn om flink op de ballen te krijgen en er in de beker uit te vliegen tegen ADO. Ik ben deze impasse van gelatenheid enorm beu aan het worden. Misschien dat de sores binnen de club mensen dan eens iets gaat interesseren.

• Regelmatige invaller
    danall on: 26 oktober 2018 om 01:01 #10376

Als dat zo is, dan verwacht ik geen enkel effect in die richting,
    omdat ze tegen Ajax hebben gespeeld. Als het tegen een FC Krukkitas
    geweest is, ja, dan is Leiden in nood en wordt het alle hens aan dek.

• Bankzitter
    SCF010FR on: 26 oktober 2018 om 12:35 #10377

Als dat zo is, dan verwacht ik geen enkel effect in die richting,
    omdat ze tegen Ajax hebben gespeeld. Als het tegen een FC Krukkitas
    geweest is, ja, dan is Leiden in nood en wordt het alle hens aan dek.

Offtopic:
    We zijn uitgeschakeld door Trencin, wat moet er nog meer gebeuren ? De trainer was zelfs trots. :lol

• Bankzitter
    frankyboy on: 26 oktober 2018 om 17:52 #10381

Dit zijn volledig op zichzelf staande wedstrijden waarbij de psychologie de overhand heeft. Ajax voelt zich altijd supersterk en Feyenoord staat stijf van de zenuwen.
    Zelfs al staat Feyenoord boven ajax, heeft ajax allerlei blessures of zijn we in de wedstrijd zelf aantoonbaar beter dan zit er hooguit een gelijkspel in want het scoren lukt zelden terwijl bij ajax een halve kans een goal is.
    Bij de wedstrijd zondag heb ik nu al zo’n jaren 90 gevoel toen we 2 keer per jaar over de knie gingen met dikke cijfers.
    Qua strijdplan verwacht ik dat een aanvaller wordt geofferd om Toornstra de hele wedtrijd achter een ajacied aan te laten hollen, zoiets.

• International
    tylerdurden on: 28 oktober 2018 om 11:03 #10392

Als de geruchten waar zijn gaan we ons dus weer lekker aanpassen aan die neuzen. Toornstra ipv Larsson, en die zal dan op het middenveld spelen. Malacia die de hele linkerkant mag bestrijken, soort 4-4-2 achtig systeem dus. Vilhena en Clasie lekker controlerend.
    Wordt weer een prachtige middag…na 15 minuten loop je al weer achter de feiten aan

• Veelbelovend talent
    srb on: 28 oktober 2018 om 12:54 #10393

De enige wedstrijd waar ik geen zin in heb. Vorig jaar de tv zelfs uitgezet na de 2-0.
    Heb er geen enkel vertrouwen in. Wij spelen matig, zij prima. Zelfs als we beter zijn winnen we daar niet, dus ik zie niet in hoe we daar vandaag moeten gaan winnen.

• Talent
    ice on: 28 oktober 2018 om 13:04 #10395

In plaats van wat lef te tonen in de opstelling en proberen te spelen op een manier waar Ajax een hekel aan heeft, fel opjagen, gaan ze dus waarschijnlijk weer dat schijtbakkenvoetbal spelen, nu weet je zeker dat je een telraam kan pakken want daarmee speel je Ajax in de kaart, zeker met die verdediging van ons
    Ik hoop dat ik ongelijk krijg

• Vedette
    aliendwurf on: 28 oktober 2018 om 13:45 #10402

Want met Larsson kun je wel afjagen en met Jens niet?

• Lid 2e elftal
    ouparob on: 28 oktober 2018 om 14:38 #10409

Domme overtreding en terecht rood. Nu al verloren wedstrijd.

• Talent
    anthonie on: 28 oktober 2018 om 14:38 #10410

Wat zal mijn huis vanavond lekker schoon zijn…
    Vijf fucking minuten. Vijf!
    SMH

• Veelbelovend talent
    srb on: 28 oktober 2018 om 14:40 #10413

Hop. Tv uit. Stik er maar in, ik ga wel iets leuks doen.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 46)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.