Ajaks

Posted In: Nederlands voetbal
    • Aanstormend talent
    Spencer on: 26 november 2017 om 15:27 #3540

Het onvermijdelijke topic waarin iedereen iets kan zeggen over deze nare club.

• Geselecteerd voor Oranje
    wateringer on: 26 november 2017 om 17:05 #3541

Ik heb vanmiddag even zitten kijken en die eerste helft was weer als vanouds bagger slecht.
    Vervolgens heb ik ‘m de tweede helft uitgezet omdat die mongool van een verslaggever gewoon ongegeneerd “JAAAAAAAAHH” riep bij een doelpunt van onze gesnavelde vrienden, eigenlijk vind ik dat ronduit schandalig.
    Dat je een bepaalde voorkeur voor een club hebt is prima hoor, er zijn meer mensen met een handicap, maar als je dan zo subjectief gaat zitten verslaggeven mag je wat mij betreft direct aan het gas.
    Kortom, kutfox kutajax.

• Bankzitter
    Jeffrey on: 26 november 2017 om 20:25 #3542

Die verheerlijking van dat pleurisventje die er toevallig 3 inschiet :kots

• Aanstormend talent
    Spencer on: 26 november 2017 om 21:49 #3544

Ik heb vanmiddag even zitten kijken en die eerste helft was weer als vanouds bagger slecht.
    Vervolgens heb ik ‘m de tweede helft uitgezet omdat die mongool van een verslaggever gewoon ongegeneerd “JAAAAAAAAHH” riep bij een doelpunt van onze gesnavelde vrienden, eigenlijk vind ik dat ronduit schandalig.
    Dat je een bepaalde voorkeur voor een club hebt is prima hoor, er zijn meer mensen met een handicap, maar als je dan zo subjectief gaat zitten verslaggeven mag je wat mij betreft direct aan het gas.
    Kortom, kutfox kutajax.

Dat kanaal bekijk ik alleen via sebn.sc zodat ik direct de laptop dicht kan klappen.

• Regelmatige invaller
    ulligan on: 27 november 2017 om 13:20 #3546

Je doet het jezelf aan, wateringer. Gewoon niet kijken (of met het geluid uit)

wateringer on: 27 november 2017 om 13:53 #3547

Je doet het jezelf aan, wateringer. Gewoon niet kijken (of met het geluid uit)

Daar heb je gelijk in, maar het gaat mij niet echt om ajax (ja natuurlijk versterkt dat de ergernis wel) maar om de wijze waarop iemand verslag geeft.
    Ik was gisteren een schilderklusje in huis aan het doen en op de achtergrond stond Fox aan, die 0-1 van Roda is dan lekker maar ik had geen enkele verwachting dat het zo zou blijven. Dat ajax scoort verbaast me dan ook niet, maar als die Leo Oldenburger dan als een klein kind gaat zitten krijsen ga ik toch ff over m’n nek hoor. Wat een idioot.

• Regelmatige invaller
    ulligan on: 27 november 2017 om 15:12 #3548

Dan toch liever Leo Driessen alias De Dries :cool

Verdediger on: 29 november 2017 om 15:10 #3569

Als ik hier bepaalde Ajax-supporters met luidsprekers iets niet zo leuks verwens (wel leuk voor ons, niet voor hem), krijg ik dan een permanente rode kaart op Ajaxcommunity of hoe zit dat?

• International
    tylerdurden on: 29 november 2017 om 23:29 #3588

Als ik hier bepaalde Ajax-supporters met luidsprekers iets niet zo leuks verwens (wel leuk voor ons, niet voor hem), krijg ik dan een permanente rode kaart op Ajaxcommunity of hoe zit dat?

Ja en voor straf moet je dan naar de cd luisteren van de neuzen capo, in je blote barst.

wateringer on: 30 november 2017 om 06:20 #3590

Ja en voor straf moet je dan naar de cd luisteren van de neuzen capo, in je blote barst.

Wooohoooohoh, woooohooohoohoh! En dat een hele cd lang, wat een martelgang.

• Ballenjongen
    kuiper on: 2 december 2017 om 13:31 #3638

Kutclub

• Regelmatige invaller
    ulligan on: 2 december 2017 om 20:38 #3654

:lol :lol :lol :lol :lol

wateringer on: 2 december 2017 om 20:41 #3655

Ze hebben nog geluk gehad, Twente had ook zomaar kunnen winnen. Dit keer geen gillende verslaggever, ook wel lekker.

• Basisspeler
    Jack on: 2 december 2017 om 21:48 #3658

:lol :lol :lol :lol :lol

:bier :bier :bier

• Jeugdspeler
    harrymens on: 2 december 2017 om 22:57 #3665

Hoe is het mogelijk dat we op slechts vier punten afstand van hunnie staan? En dat met onze wekelijkse afranseling in Europa. Prutsers zijn het.

• Basisspeler
    Jack on: 2 december 2017 om 23:19 #3670

Achterstand op PSV is ook enkel maar zo groot, omdat zij bijna alle punten pakken. Als ze morgen winnen, hebben ze zes punten meer dan ons vorig seizoen uit 14 wedstrijden. En dat was in principe al een topstart. Hopelijk is Sparta morgen sterk genoeg om in de koppies van PSV te gaan zitten. Die dromen nu natuurlijk van die tien punten voorsprong en dat is precies hetgeen die ploeg zich niet kan permitteren. Hopen op puntverlies en een overwinning van Ajax volgende week, dan ligt het weer open.

• Regelmatige invaller
    Thomassio on: 4 december 2017 om 13:27 #3741

Titel is wel zo’n beetje binnen voor Pisvee. Al kan die vroege enorme voorsprong ook juist tegen ze gaan werken..
    Aan ons om de jeaudenjacht in te zetten. Die 4 punten moeten we kunnen inlopen. Ik denk dat het bij Ajax alleen maar van kwaad tot erger zal worden. Onvrede over Keizer is nu al erg groot. Veel gezeik over Ziyech ook. Keizer ligt er na dit seizoen gewoon uit lijkt me, en dat voelt iedereen aan zijn water.
    Verder enorm gelachen om de eerdere heisa over Frenkie de Jong die vanuit een paar fanboys op de social media steeds wordt ingezet. Gewoon een leuk voetballertje, meer niet. Wordt over een paar maanden alweer 21 zonder enige ervaring op het hoogste niveau. De vergelijkingen met Eriksen wordt overal al gemaakt, terwijl die op die leeftijd al naar Engeland was verkast. Het resultaat van alle heisa is dat De Jong zijn transferwaarde wel met tig miljoen is toegenomen, terwijl hij nog niet eens een basisplek heeft. Doen ze toch erg goed daar.

• Jeugdspeler
    e-c on: 4 december 2017 om 20:31 #3760

Daar zit een hele comerciele machine achter doe dat doen bij ajax. Zodra er een jeugdspeler lijkt door te breken krijgt hij een ongelofelijle aandacht in de media. Die op hun beurt weer gelofen wat van ajax kant hen wordt ingefluistert, dat speler x 50 miljoen waard is, speler a door alle topubs in europa op de hielem wordt gezeten, dat club x een bedrag van tientallen miljoenen over heeft voor speler x bij hun etc etc… dat zijn allemaal praatjes die door ajax zelf de lucht in worden geslingert en door de media gooft worden. Met als doel dat de speler al 30 miljoen waard is voordat er uberhaupt een onderhandeling heeft plaats gevonden. De verhalen bereiken nameljk ook de media in ht buitenland. Dit doet ajax gewoon voortreffijk. Die hele propaganda machine om zo hun spelers un de etelage te zetten. Daar zit gewoon een heel team achter.

• Regelmatige invaller
    danall on: 4 december 2017 om 21:25 #3763

Helaas moet ik je wel gelijk geven e-c. Ze doen wat dat aangaat het beter dan wij. Maar op een gegeven ogenblik kan die zeepbel kapotbarsten en dan is de vraag komen ze wel geloofwaardig over? :kots :kots

Verdediger on: 4 december 2017 om 21:26 #3764

Kunnen we ze wel uitlachen, maar ze hebben zojuist het grootste talent van de wereld gekocht.

• Ballenjongen
    gavoorkwaliteit on: 4 december 2017 om 22:27 #3767

Weer geen eigen talent :lol

• Regelmatige invaller
    Thomassio on: 5 december 2017 om 15:00 #3776

Moet je maar eens kijken wat er over ‘Kaj Sierhuis’ is gepubliceerd. Een dertien in een dozijn-talentje dat er af en toe eentje intrapt maar zeker geen bijzonder talent . Gaat het nooit redden daar. Maar een keertje intikken op youtube en zie de superlatieven en compilaties je om de oren vliegen ‘incredible talent’ ‘goal machine’ etc.
    Vergelijk dat eens met onze huidige A1-spelers zoals El Bouchataoui en Touré die soms de mooiste dingen laten zien. Amper iets over te vinden. Dit soort jongens zouden in een Ajaxshirt nu al wereldberoemd zijn geweest. Creeërt niet alleen transferwaarde, maar het zet gelijk indirect de hoofdtrainer onder druk om deze jongens meer kansen te geven.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 8 maanden geleden door  Thomassio.
    • Basisspeler
    Jack on: 5 december 2017 om 16:06 #3779

Je doet Sierhuis hiermee wel tekort. Die is zeker niet minder dan Vente, integendeel.
    Bij Ajax wordt de jeugd ook gewoon belangrijker gevonden. Feyenoorders zélf interesseert het ook gewoon minder, dat heeft niet alleen met de organisatie te maken. Het begint allemaal bij content. Ajax streamt veel meer wedstrijden en dat zorgt ervoor dat mensen al vroeg met die talenten mee ‘op reis gaan’. Hebben ook gewoon vier keer zoveel subscribers dan Feyenoord, terwijl zelfs PSV er ook meer heeft dan ons. Laat Feyenoord daar nu eens in investeren. En knal die samenvattingen direct online in plaats van pas op woensdagavond in Studio Varkenoord.
    Hopelijk gaan we hier onder De Jong stappen en op het nieuwe trainingscomplex stappen in maken. Het is strikt noodzakelijk. Die Nouri was nog niet gedebuteerd of iedereen liep al met dat ventje weg. De impact van zijn hartstilstand is voor een groot deel daar aan te danken. Bij Feyenoord blijven de talenten veel te lang uit de spotlights. Die bijbehorende druk is ook hartstikke goed.

• Regelmatige invaller
    Thomassio on: 6 december 2017 om 11:32 #3796

Het is een talent, maar lang niet het grote talent dat overal geschetst. Hetzelfde geldt voor zo’n Frenkie de Jong, Dolberg of Mathijs de Ligt. Daar zit geen aanstormende wereldtopper tussen.

Verdediger on: 6 december 2017 om 12:16 #3799

Het valt mij op dat aanzienlijk veel Feyenoord-supporters totaal geen idee heeft wat er rond loopt in onze jeugd, terwijl ze wél het Ajax-rijtje supermegatalenten kunnen opnoemen. Het ‘JongFeyenoord’-probleem kunnen we tot aan den treurnis herhalen, maar het is meer dan dat. Jongens als Hansson, Touré en Wehrmann bevallen mij enorm, maar er wordt buiten trainingen simpelweg geen druk en tegenstand aan ze gegeven. Zeker in thuiswedstrijden tegen middenmoters is het altijd een optie om ze prompt in de basis te zetten. Niet ‘lekker lachuh 10 minuten bij een 5-0’, zeker Hansson is die fase ontgroeid. Gewoon starten, volle druk, laat het maar zien. Zo zijn uiteindelijk Vilhena, Boëtius, van Beek, Clasie en volgens mij de Vrij er ook ingekomen, op Clasie na ook nog eens in een topwedstrijd.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 225)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.