[23-09-2018 12:15] Feyenoord- FC Utrecht

Posted In: Wedstrijden
    • Geselecteerd voor Oranje
    wateringer on: 20 september 2018 om 20:17 #9946

Mooie wedstrijd op zich, kut tijd. Utrecht is echt zeer zwak begonnen aan de competitie en ik ga er vanuit dat het geen probleem moet zijn om hier van te winnen.
    Jorgensen zal wel ontbreken maar te hopen is dat zowel Ayoub als Sinisterra een kans krijgen en dit keer wat langer dan 10 minuten.

• Vedette
    aliendwurf on: 20 september 2018 om 21:01 #9948

Ayoub gaat er echt niet in hoor. Voor wie dan? En die cokesnuiver ook niet…

wateringer on: 20 september 2018 om 21:36 #9951

Waarom zou Ayoub er niet in gaan? Toornstra speelt nou niet echt de sterren van de hemel, om maar te zwijgen van Larsson.
    Overigens zie je bij Larsson soms nog wel dat het er in zit, maar die gast heeft echt een totale blackout gekregen bij ons.
    Trouwens, vol aan de koffie bij Mikes dan maar? Of ga je gewoon doodleuk aan het bier om 10:00?

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 1 maand geleden door  wateringer.
    • International
    tylerdurden on: 21 september 2018 om 08:41 #9960

6-4

• Vedette
    aliendwurf on: 21 september 2018 om 11:04 #9963

Waarom zou Ayoub er niet in gaan? Toornstra speelt nou niet echt de sterren van de hemel, om maar te zwijgen van Larsson.
    Overigens zie je bij Larsson soms nog wel dat het er in zit, maar die gast heeft echt een totale blackout gekregen bij ons.
    Trouwens, vol aan de koffie bij Mikes dan maar? Of ga je gewoon doodleuk aan het bier om 10:00?

Ik ga gewoon doodleuk aan het bier, ze zijn om 09:00 uur open heb ik uit betrouwbare bron.
    En tuurlijk gaat Toornstra er niet uit…je kent Gio toch? Zelfde geldt voor die sambaSam, die blijft tot in den treuren staan nu die andere kneus weg is.

• Ballenjongen
    haveloos on: 21 september 2018 om 14:18 #9965

Hebt gelijk, is een Gio-syndroom aan het worden. Hij heeft gewoon een vaste lijst en of die nou groen ziet van ziekte of kwijlend ten onder gaat, die lijst van spelers komt het veld op, de rest kan het schudden. Van de directie hoef je niets te verwachten, denken aan hun pensioen, meer niet.

• Ballenjongen
    renespanje on: 22 september 2018 om 08:45 #9971

Gio traint er dagelijks mee , ik niet.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 22 september 2018 om 12:47 #9973

6 -0
    5x Toornstra
    1x Berghuis
    Ik heb er nu al zin in ! Toornstra op 10 ! Genieten :bier

• Vedette
    aliendwurf on: 23 september 2018 om 13:06 #9983

Fantastisch combinatiespel

• Bankzitter
    Jeffrey on: 23 september 2018 om 14:13 #9991

Blij met van Persie en de terugkeer van Jørgensen, verder de wedstrijd snel vergeten. 3 punten, op naar volgende week.

• Bankzitter
    frankyboy on: 23 september 2018 om 14:16 #9992

3 punten maar niveau tenenkrommend slecht.

• Talent
    petervanvossen on: 23 september 2018 om 14:52 #9995

Echt dramatisch voetbal, je vraagt je echt af wat het idee van Gio is. Wel mooie ontlading op het eind. Heel blij dat Jorgensen terug is, je zag meteen dat hij meer kwaliteit in het elftal brengt.
    Larson was weer pijnlijk om te zien zeg. Ook levensgevaarlijk balverlies elke keer, slappe zak.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 23 september 2018 om 15:39 #9996

Serieus Larson weer eruit pikken? Het is gewoon niet te doen met Malacia achter hem. Die blijft maar lopen met de bal.. En Vilhena ook rot aan geergerd. Geef nou gewoon een strakke harde bal over het natte veld. Maar alles moet met een boogje. Verschrikkelijk om dan snelheid in je spel te krijgen. En dan nog Jens waar je geen hol aan hebt.
    Clasie 13 in dozijn speler. Een opbouw om van te janken met Bottegin die alles terug speelt.
    Er moeten veel meer voetballende spelers in de basis en zeker in de as. Je merkt gewoon dat er wat gebeurd als Robin op 10 komt. Dan zie je al heel wat meer idee achter een aanval komen.
    Maar goed.. volgende week weer dezelfde 11. die moeten namelijk vertrouwen krijgen.

• Lid 2e elftal
    ouparob on: 23 september 2018 om 15:43 #9997

De winnende coach heeft altijd gelijk maar nu niet want Vilhena moest zeker gewisseld worden. Hoop dat de trainer tegen Vitesse wel spelers er nu buiten laat die slecht presteren.

wateringer on: 23 september 2018 om 15:48 #9998

Echt dramatisch voetbal, je vraagt je echt af wat het idee van Gio is. Wel mooie ontlading op het eind. Heel blij dat Jorgensen terug is, je zag meteen dat hij meer kwaliteit in het elftal brengt.
    Larson was weer pijnlijk om te zien zeg. Ook levensgevaarlijk balverlies elke keer, slappe zak.

Larsson voetbalde juist helemaal niet slecht in vergelijking met voorgaande wedstrijden. Vilhena was dit keer dramatisch, die had pas een hoop balverlies en was echt rijp om gewisseld te worden voor Ayoub. Maar ja, Gio is niet zo van de wissels en als ie het doet dan zet ie Tapia twee minuten voor tijd er in, onbegrijpelijk.
    Al moet ik zeggen dat de wissel van Jorgensen voor Toornstra (en dan Robin op 10) een prima wissel was en ook nog redelijk op tijd, maar je hoeft eigenlijk ook geen trainer te zijn om te zien dat dit een logische wissel zou kunnen zijn.

• Ballenjongen
    renespanje on: 23 september 2018 om 15:52 #9999

Vilhena was inderdaad NIET geweldig.

• International
    tylerdurden on: 23 september 2018 om 22:13 #10007

Larsson was helemaal niet zo slecht vandaag. En ik weet zeker dat hij met van Persie of 10 en Jørgensen in de spits nog beter gaat renderen.
    Je zag ook gelijk toen Jørgensen erin kwam dat het beter ging lopen, prima combinaties ook met Van Persie. Gelukkig was Robin zelf ook erg te spreken over die combinatie, dat maakt de kans weer groter dat van Bronckhorst met zowel Van Persie als Jørgensen durft te spelen. Want dat je met hun 2 samen moet spelen is wel duidelijk.
    Verdedigend nog steeds matig, maar als je er elke wedstrijd dan 3/4 maakt is dat ook prima.

wateringer on: 24 september 2018 om 06:28 #10008

Verdedigend is het idd matig, vooral Malacia viel me weer behoorlijk tegen.
    Botteghin speelde verdedigend heel behoorlijk, had een aantal keren een prima ingreep, balletje van de lijn enz. Je moet hem alleen verder niet laten voetballen want dan kom je in de problemen.

• Ballenjongen
    haveloos on: 24 september 2018 om 16:35 #10015

Voorin zich op zich voldoende creatief vermogen, het midden is gewoon ondermaats en onze vleugelverdedigers zijn gewoon niet voldoende voor het hoger segment van de eredivisie. Elke tegenstander met een beetje vernuft kan ons aan en dat is nu juist het Grote probleem. Wij kunnen onze stempel niet drukken. Hier passen een TD en een coach met moed en visie en die hebben we niet.

• Talent
    thistlebites on: 24 september 2018 om 17:15 #10016

De bal werd in sommige fases eindelijk wat vaker vooruit gespeeld en voorin voldoende klasse om een goal te maken. Zeker met onze Deense tank erin zullen RVP, Larsson en Berghuis het weer een stukje makkelijker krijgen.
    In de as zijn VD Heijden, Botteghin, Clasie en Vilhena zeer ondermaats. Ook Malacia kan mij aan de bal totaal niet bekoren. Bijlow vind ik een bron van onrust. Een beetje te vroeg, die vete tussen Vermeer en Gio moet eens bijgelegd worden.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.