[20-04-2019 20:45] Feyenoord – AZ

Posted In: Wedstrijden
    • Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 15 april 2019 om 16:59 #11462

Traditioneel gezien een 3 punten wedstrijd voor Feyenoord. Waarschijnlijk beslissend in de strijd om de derde plek.
    Hopelijk zet Gio het talent Bannis op de bank als reserve spits, aangezien zowel Vente als Jorgensen geschorst zijn. Bewegelijke en snelle spits, lastig te verdedigen voor dat statische duo van AZ – mocht het er toe komen. Kan eventueel ook gebruikt worden als vleugelaanvaller denk ik. Als die Larsson weer zo dramatisch speelt zou je best eens kunnen overwegen om een aanvaller met snelheid en diepte in het spel in te brengen voor de verandering.

• Dit onderwerp is gewijzigd 7 maanden geleden door  Richard Dombi.
    • Talent
    linkspoot on: 16 april 2019 om 11:12 #11469

Als van Persie niet fit zou zijn zou de trainer Kokcu kunnen proberen in de spits. Misschien doet hij het daar wel verrassend goed.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 16 april 2019 om 11:18 #11470

Kokcu moet sowieso spelen. Clasie is wel klaar bij Feyenoord.
    Wat moet er nog meer gebeuren eer een jeugdspeler de kans krijgt?
    Larson gaat gewoon goed spelen. Tegen AZ krijgt hij meer ruimte en dan is hij op zijn best.
    Probleem zal wel in de verdediging komen te liggen.

Richard Dombi on: 21 april 2019 om 11:48 #11474

Ik vond Malacia en St. Juste uitblinkers naast Berghuis. Feyenoord wederom oppermachtig tegen het nog labielere AZ. Jammer dat Bannis niet mocht invallen.

• Vedette
    aliendwurf on: 21 april 2019 om 19:45 #11475

Larson gaat gewoon goed spelen. Tegen AZ krijgt hij meer ruimte en dan is hij op zijn best.

Andere positie he, ik zou eerder Ayoub op de Clasie zetten die heeft daar vaak gespeeld.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 24 april 2019 om 09:37 #11476

Clasie mocht dus gewoon beginnen. Ongelooflijk. Op het moment is het echt uitzingen met Gio.
    Zoveel jeugd om uit te kiezen en nog steeds zo weinig speeltijd.
    Gelukkig ligt Cuco eruit.. Heel misschien dat Geertruida dan toch nog 5 minuten mag mee doen.
    Wat een verschil toch met die gasten uit amsterdam.
    Vanavond NAC.. een half elftal dat niet mee kan doen.. toch een jeugdspeler extra nu, of liever JanArie rechtsbuiten?

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 24 april 2019 om 09:40 #11477

Andere positie he, ik zou eerder Ayoub op de Clasie zetten die heeft daar vaak gespeeld.

Vilhena moet CVM spelen en Jens en Kokcu als CM. Punt naar achteren! Vilhena moet je niet in de 16 hebben. Zijn handeling is veel te traag en schiet zo weinig tussen de palen. Laat hem maar lekker ballen afpakken.

Richard Dombi on: 24 april 2019 om 13:29 #11478

Vente in de spits, Juste rechtsachter, Toornstra rechtsbuiten en Kokcu op de plek van Toornstra voor vanavond lijkt me, Gio gaat Clasie er niet uit halen. Gedoodverfde degradant die punten nodig heeft en Feyenoord die bepalende spelers mist in een uitwedstrijd. Een bekend recept voor puntenverlies, hopelijk valt het mee vanavond.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.