[17-02-2019 14:30] FC Groningen – Feyenoord

Posted In: Wedstrijden
    • International
    tylerdurden on: 17 februari 2019 om 09:54 #11157

Zal Feyenoord deze uitwedstrijd wel weten te winnen? Groningen begint weer op toeren te komen na een tot nu toe belabberd seizoen, en Feyenoord kan maar niet winnen van clubs uit de onderste regionen.
    Erg frustrerend, want had je thuis “gewoon” van Fortuna gewonnen, en uit “gewoon” van de Graafschap en Excelsior had je “gewoon” meegedaan om de bovenste plaatsten. Maar goed, Feyenoord speelt vooral uit dramatisch en we moeten dus naar beneden kijken. Want waar we eerst mijlenver voor lagen op de nummer 4, is dat nu nog maar 2 punten (met een wedstrijd minder). Er moet dus gewonnen worden vanmiddag.
    Ik verwacht weer niks fraais, en als we winnen zal het een zwaarbevochten 1-2 zijn. Maar ik verwacht eerder een 1-1.

• Vedette
    aliendwurf on: 17 februari 2019 om 11:10 #11160

Ik heb er ongeveer om en nabij 0,0 vertrouwen in.

• Lid 2e elftal
    ouparob on: 17 februari 2019 om 11:24 #11161

Ze MOETEN wel winnen om 3e te blijven aangezien AZ ook gewonnen heeft en volgende week moeten ze naar Eindhoven. En die wedstrijd zal n.m.i verloren worden.

• Talent
    anthonie on: 17 februari 2019 om 12:37 #11162

Groningen kan 4 plekken stijgen op de ranglijst, geloof ik. Dus als die er echt werk van maken kan het best lastig worden. Anderzijds, de resultaten tegen Groningen zijn de laatste paar jaar best aardig te noemen. Maar als Groningen vandaag hoog druk gaat en blijft zetten dan lijkt de kans me 80% dat we een waardeloze pot gaan krijgen. Hopen dus dat de heren en dames peper in de reet hebben gekregen en goed hebben geluisterd naar de woorden van RvP bij de voorbeschouwing.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 17 februari 2019 om 13:01 #11164

Lekker belangrijk, de competitie nu. Alles op de beker. Desondanks een zeer simpele 0-4

• Talent
    anthonie on: 17 februari 2019 om 13:51 #11165

Nuja, uiteindelijk is alles belangrijk. Zeker bij een mentaal instabiele club als de onze, waar we briljante periodes afwisselen met depressies en muurbloempjesgedrag. Dat zie je door alle geledingen heen, van bestuurskamer tot het veld, tot de supporter thuis. De ene week euforie, de week erop tranen.
    .
    Ik denk ook niet dat we kampioen gaan worden, maar ieder resultaat is meegenomen, en iedere overwinning telt. Bovendien, een ploeg als Ajax hoeft maar een paar weken slecht in het vel te zitten en de voorsprong die ze hebben is verdampt. Eigenlijk is alleen PSV redelijk constant te noemen, dit seizoen. Ik zie de lampjes uit liever tegemoet na een week zonder mediagezeik over Feyenoord dan met.
    .
    Hoe dan ook: De stemming tussen de oren is een belangrijk aandachtspunt voor Feyenoord, al jaren, en in dat licht zou het geen reet uit moeten maken of je nog ergens om speelt of niet, er moet gewonnen worden want dat is de dopamine die je nodig hebt om je op te laden voor de volgende ronde.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 17 februari 2019 om 14:24 #11166

Je hebt gelijk, een club als Feyenoord hoort iedere wedstrijd gewoon te winnen maar ik bedoelde het eigenlijk meer vanuit het perspectief van een supporter, of van mijzelf. Maar goed, een simpele 0-4 dus :bier

• Talent
    anthonie on: 17 februari 2019 om 15:00 #11167

Lol. Nou, lekker dan van Beek…
    Het blijft opvallend hoe slecht de top 3 omgaat met wedstrijden waarin men bestreden wordt met eigen middelen, in ons geval, het hoog druk zetten om fouten af te dwingen. Blijft gek.

• Vedette
    aliendwurf on: 17 februari 2019 om 15:02 #11168

Onze topscorer , wat een held!

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 17 februari 2019 om 15:02 #11169

Ik probeer iedere week weer een beetje positief te zijn maar wat is het weer ongelofelijk slecht. Gelukkig heeft Martin het contract van van Beek wel verlengd, dat scheelt.

• Deze reactie is gewijzigd 9 maanden geleden door  SCF010FR.
    • Lid 2e elftal
    ouparob on: 17 februari 2019 om 15:03 #11171

Wat een geklungel want zo wordt het een trieste middag en raken we op den duur de 3e plaats kwijt. En wie weet over2 weken de beker dan wordt het weer een jaar met niets.

• Deze reactie is gewijzigd 9 maanden geleden door  ouparob.
    • Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 17 februari 2019 om 15:12 #11172

Wat zou Gio nu denken, zittend op die bank

• Talent
    anthonie on: 17 februari 2019 om 15:15 #11173

Top scorer, inderdaad. Damm…
    https://www.vi.nl/nieuws/van-beek-pakt-twijfelachtig-eredivisie-record

• Basisspeler
    Jack on: 17 februari 2019 om 15:23 #11174

Lol. Nou, lekker dan van Beek…
    Het blijft opvallend hoe slecht de top 3 omgaat met wedstrijden waarin men bestreden wordt met eigen middelen, in ons geval, het hoog druk zetten om fouten af te dwingen. Blijft gek.

Zo gek is dat niet hoor, met onze achterste zes. Een zeldzame verzameling mongolen waar de gemiddelde gehandicaptenopvang jaloers op is.
    Dit is pure werkweigering. Dus Gio zal wel niet wisselen tijdens de rust.
    Ik ben zo klaar met deze club. Je voelt van ontzettend ver aankomen dat je die derde plek weg gaat geven en in de beker op je plek gezet gaat worden door die neuzen.

• Vedette
    aliendwurf on: 17 februari 2019 om 15:29 #11175

Gelukkig komt er een nieuw stadion dan is dit allemaal verleden tijd

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 17 februari 2019 om 15:35 #11176

Wel als er een nieuwe TD is, nieuwe trainer en aan capabele en ambitieuze RvC

• Vedette
    aliendwurf on: 17 februari 2019 om 15:40 #11177

Het loopt totaal voor geen meter en wat doen we? We laten Juste en Martina van plek wisselen. :lol

• Vedette
    aliendwurf on: 17 februari 2019 om 15:41 #11178

Ja mooi hè, beetje dromen op zo’n dag als deze.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 17 februari 2019 om 15:47 #11179

Ja mooi hè, beetje dromen op zo’n dag als deze.

Het is ook een schitterende dag

• Talent
    anthonie on: 17 februari 2019 om 15:51 #11180

Zo gek is dat niet hoor, met onze achterste zes

Zelfs in overtal lukt er niks achterin.

Ik ben zo klaar met deze club.

Herkenbaar. Toch blijf ik terug komen en ik ben niet de enige, geloof ik. Wat de vraag rechtvaardigt of het masochisme is…
    Cox. Zonder CK.

• International
    tylerdurden on: 17 februari 2019 om 16:03 #11182

Het is gewoon weer een totaal mislukt kutseizoen. Het was voor de winterstop al niks, en dan win je na de winterstop met 6-2 van ajax en loopt iedereen weer even polonaise en is de ellende even vergeten, zeker omdat je nog een prijs kan pakken met de beker. En we stonden iets van 12 punten voor op nr 3 dus daar was ook geen druk meer.
    Maar zie nu, nog maar 2 punten voor op AZ, en in de beker is de kans ook groter dat je er uitvliegt tegen ajax. Normaal winnen we al niet thuis, en de 6-2 ga je natuurlijk niet opnieuw doen. En die neuzen zijn ook getergd natuurlijk door die afstraffing eerder dus die gaan er echt wel voor.
    Nee als je 4 wordt en uit de beker vliegt (die kans is gewoon groot) dan heb je weer een typisch standaard Feyenoord kut seizoen, mag je volgend jaar weer instromen in de 4e voorronde Europa League, waar we dan weer moeite hebben met een of ander kutploegje uit oost Europa.
    Van Geel moet ook zsm oprotten. Volgend jaar zonder geld, zonder van Persie en waarschijnlijk Berghuis. Goed geïnvesteerd na de titel en CL Martin

• Vedette
    aliendwurf on: 17 februari 2019 om 16:16 #11183

vanGeel is een kankergezwel wat zo snel mogelijk weggesneden moet worden….hij woekert.

• Regelmatige invaller
    SCF010FR on: 17 februari 2019 om 16:31 #11184

Zo, de wekelijkse verplichting van 90 min hebben de spelers weer gehad, kunnen zo weer Fortnite gaan spelen. Martin komt morgen met goed nieuws dmv een contractverlenging voor Toornstra en het feit dat ze Clasie definitief hebben overgenomen voor een miljoentje of 6. Iedereen weer tevreden en we gaan weer rustig verder. Waar is de slaap emoji als je ‘m nodig hebt ..

• International
    tylerdurden on: 17 februari 2019 om 16:48 #11185

vanGeel is een kankergezwel wat zo snel mogelijk weggesneden moet worden….hij woekert.

Ik moet eerlijk zeggen, van Geel is een prima TD als je geen geld hebt en moet opbouwen als club. Heeft het prima gedaan in het begin, juiste trainer aangesteld (Koeman) en goede spelers gehaald en gehuurd. Maar je moet als club ook inzien wanneer iemands taak klaar is. Van Geel z’n kwaliteiten liggen niet bij het omgaan met veel geld, dan koopt hij rare spelers en doet ie er niks mee (vraag het ze maar in amsterdam)
    Als je een beetje inzicht had als club had je na de titel van Geel door de voordeur laten vertrekken en de volgende stap gezet. Waar zijn de inkomsten van de transfers na de titel en CL gelden? We zijn gewoon weer terug bij af, de titel was een incident. Feyenoord is eerder niveau AZ dan dat het aansluit bij de top.
    Gio eruit alleen maakt niks uit, wat mij betreft had Gio mogen blijven zitten ook, een nieuwe TD, dat had pas verschil gemaakt.
    Gewoon weer een uitwedstrijd verloren, en het meest erge is nog dat je eraan went en het doet me bijna niks meer. We verwoorden tot een niveau Utrecht, blij zijn als je van ajax wint, want dan is alles goed.

• Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 17 februari 2019 om 17:18 #11187

Ik vind het vooral vervelend voor Gio, ik gun hem een goed laatste halfjaar maar dat zit er totaal niet in. Tussen Gio en de spelersgroep is het ook wel uitgewerkt inmiddels. Ik zie ons niet die bekerwedstrijd winnen en dan voorzie ik daarna dat we de derde plek weer eens uit handen geven. Het wordt weer een typisch tussenjaar, op naar de volgende onder Martin. :kots

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 31)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.