Wat wordt de uitslag?

You must be logged in to participate.
  • Winst Feyenoord
  • Gelijkspel
  • Winst NAC Breda

[02-09-2018 16:45] Feyenoord – NAC Breda

Posted In: Wedstrijden
    • Bankzitter
    Feyenoordopnr1 on: 3 september 2018 om 13:20 #9721

@Jeffrey
    Ook prima is ongeveer exact wat ik aan gaf qua systeem enkel heb je botteghin in het centrum en test ik daar liever Tapia of Geertruida heb je Vilhena en Ayoub gewisseld van positie en bij mij was er een punt naar achteren op het middenveld en ik heb Vermeer als keeper en jij Bijlow.
    Maar denk echt dat je op mijn of jouw manier alle spelers in dit team beter in hun kracht laat spelen.
    @themistocles
    Eens. Enige negatieve wat Malacia dus nog wel eens heeft zag je bij het tegen doelpunt. Af en toe loopt zijn man van hem weg.

• Regelmatige invaller
    Thomassio on: 3 september 2018 om 13:43 #9724

Hoe snel kan het gaan. Van twijfelaar op linksachter, naar verlosser die ons hele elftal beter gaat laten functioneren. Haps wordt hier veel beter gemaakt dan hij is, nu hij geblesseerd is. We hebben het hier over een omgeturnde linksbuiten met iets meer snelheid dan Malacia. Niets meer dan dat. Ik moet nog maar zien of hij beter is dan Malacia. Als Malacia weer in z´n oude vorm is dan gaat Haps het heel moeilijk krijgen om zichzelf weer in de basis te spelen.

´De verlosser´ zijn jouw woorden. Haps is een goede back voor ons, nooit een twijfelaar. Behalve dan dat hij regelmatig geblesseerd is. Verder is het toch niet moeilijk om te zien dat Haps versus Malacia een wereld van verschil is. Ik denk dat Gio er echt naar smacht om Malacia te kunnen vervangen. Malacia kan aardig voetballen maar moet nog heel erg veel leren over positioneren. Maakt constant de verkeerde belissingen en kan het vaak met kunst en vliegwerk repareren En daarnaast ook nog fysiek een flink stuk minder dan Haps. Het is niet voor niets dat zelfs Verdonk de voorkeur kreeg, Malacia saboteert de linkerkant aanvallend en brengt het team verdedigend te vaak in gevaar.
    Lijkt me logisch dat met Haps erbij de linksbuiten van dienst een stuk beter gaat draaien.

• Vedette
    aliendwurf on: 3 september 2018 om 14:05 #9725

Haps is nooit een twijfelaar geweest….hij en stJuste konden vanaf het begin moeiteloos mee zelfs in een slecht draaiend elftal en we zijn er tov Kongolo niet of nauwelijks op achteruit gegaan….als hij tenminste speelt dan want dat is natuurlijk wel een dingetje.
    Wat ik trouwens echt een heel slecht argument vind is dat je tegenwoordig een slechte back bent als je buitenspeler bent geweest. Het zegt juist veel over hoe belangrijk de backpositie tegenwoordig is, en is ook niet meer te vergelijken met vroeger.
    En de dooddoener dat je een back zelf moet kunnen opleiden is dus ook echt een giller want dat geldt voor elke positie.

• Basisspeler
    Jack on: 3 september 2018 om 14:17 #9729

Die focus op Malacia om Larsson te ontzien gaat me wel wat te ver hoor.
    Malacia is vorig seizoen omhoog geschreven, misschien wel naar een status die hij niet aan kan of nooit aan gaat kunnen. Wie zal het zeggen. Het is een leuk joch, maar er kleven twijfels aan. Heb in twintig wedstrijden Feyenoord 1 van hem een heleboel dingen gezien die met gezond voetbalverstand niet gebeuren. Die penalty van gisteren is daar een mooi voorbeeld van. Laat hem gewoon lopen en gok op Bijlow of de onkunde van Rosheuvel. Vanaf 11 meter heb je een veel grotere kans om te scoren.
    Verdedigend is het momenteel wel gewoon dweilen met de kraan open. Vaak hebben we maar één middenvelder en twee of drie verdedigers als restverdediging. Dan komen Van der Heijden en Botteghin in ruimtes te zwemmen waar ze geen raad mee weten. Valt me echt tegen van Gio en ook Clasie dat ze dat niet fatsoenlijk op orde weten te krijgen. Levensgevaarlijk is het, zeker als je zoveel achterlijke fouten maakt als ons in een spel dat zich voornamelijk over de breedte afspeelt. Eén onderschepping en je steekt zo een linie over bij ons.
    Positiespel is een structureel probleem bij Feyenoord, maar organisatie en restverdediging, normaal gezien redelijk op orde bij ons, zijn dit seizoen echt van een belabberd niveau. Misschien heb ik het vertrek van El Ahmadi toch onderschat. Of de rest overschat. Zeven liggen er al in het mandje, tegen vier kneuzenteams die in het rechterrijtje gaan spelen, geloof mij maar. Zorgwekkend.

• Regelmatige invaller
    Thomassio on: 3 september 2018 om 14:26 #9731

We moeten Larsson zeker niet ontzien, die kant wil ik ook niet op. Want het was gisteren echt een enorme wanprestatie van die knul en in deze vorm heeft hij echt niets bij Feyenoord te zoeken.
    Toch moeten we ook in ‘oplossingen’ denken. Larsson blijft wel het beste wat we hebben op linksbuiten. El Hankouri is het niet, Sinisterra is een rechtsbuiten en de jeugd lijkt er nog niet klaar voor. We moeten toch met Larsson verder. Ik denk dat hij een stuk beter kan en dat dit ook gaat gebeuren als Haps er weer bij is. Maar Larsson zal nooit een Berghuis worden nee. Het valt te hopen dat ook met Jorgensen erbij er weer wat meer voetbal in het elftal komt en dat op den duur Larsson ook daarvan gaat profiteren. Wanneer het lekker loopt heb je aan hem wel een goeie.

• Geselecteerd voor Oranje
    Richard Dombi on: 3 september 2018 om 14:43 #9732

Hoe snel kan het gaan. Van twijfelaar op linksachter, naar verlosser die ons hele elftal beter gaat laten functioneren. Haps wordt hier veel beter gemaakt dan hij is, nu hij geblesseerd is. We hebben het hier over een omgeturnde linksbuiten met iets meer snelheid dan Malacia. Niets meer dan dat. Ik moet nog maar zien of hij beter is dan Malacia. Als Malacia weer in z´n oude vorm is dan gaat Haps het heel moeilijk krijgen om zichzelf weer in de basis te spelen.

´De verlosser´ zijn jouw woorden. Haps is een goede back voor ons, nooit een twijfelaar. Behalve dan dat hij regelmatig geblesseerd is. Verder is het toch niet moeilijk om te zien dat Haps versus Malacia een wereld van verschil is. Ik denk dat Gio er echt naar smacht om Malacia te kunnen vervangen. Malacia kan aardig voetballen maar moet nog heel erg veel leren over positioneren. Maakt constant de verkeerde belissingen en kan het vaak met kunst en vliegwerk repareren En daarnaast ook nog fysiek een flink stuk minder dan Haps. Het is niet voor niets dat zelfs Verdonk de voorkeur kreeg, Malacia saboteert de linkerkant aanvallend en brengt het team verdedigend te vaak in gevaar.
    Lijkt me logisch dat met Haps erbij de linksbuiten van dienst een stuk beter gaat draaien.

Ik vind het inderdaad allemaal reuze meevallen. Verschil tussen Haps en Malacia vind ik met name de snelheid van Haps. Voetballend vind ik Malacia (in vorm) veel vaster in balbezit dan Haps, die mijns inziens heel onrustig kan spelen. Ik vind het bovendien nogal ver gaan om te stellen dat Malacia de linkerkant saboteert in aanvallend opzicht. Dat doet Larsson toch echt vooral zelf met zijn gebrek aan diepte, techniek en een actie buitenom.
    Weet je wie ons team echt verdedigend in gevaar brengt? Het centrale duo dat als een stel bejaarden verdedigt en opbouwt. Ik sluit me volledig aan bij Jack, het lijkt nergens op.

Richard Dombi on: 3 september 2018 om 14:51 #9733

We moeten Larsson zeker niet ontzien, die kant wil ik ook niet op. Want het was gisteren echt een enorme wanprestatie van die knul en in deze vorm heeft hij echt niets bij Feyenoord te zoeken.
    Toch moeten we ook in ‘oplossingen’ denken. Larsson blijft wel het beste wat we hebben op linksbuiten. El Hankouri is het niet, Sinisterra is een rechtsbuiten en de jeugd lijkt er nog niet klaar voor. We moeten toch met Larsson verder. Ik denk dat hij een stuk beter kan en dat dit ook gaat gebeuren als Haps er weer bij is. Maar Larsson zal nooit een Berghuis worden nee. Het valt te hopen dat ook met Jorgensen erbij er weer wat meer voetbal in het elftal komt en dat op den duur Larsson ook daarvan gaat profiteren. Wanneer het lekker loopt heb je aan hem wel een goeie.

Sinisterra heeft in Colombia ook wel eens op links gespeeld. Waarom wordt dat niet geprobeerd? Ik vind het een gebrek aan lef van de technische staf. Laatst las ik een item over de stap van de subtop naar de top op de website van de NOS (https://nos.nl/artikel/2248280-onderzoek-merendeel-slaagt-niet-na-transfer-naar-ajax-psv-of-feyenoord.html), daarin werd door bijvoorbeeld een Sibon (verder een ontzettende lul overigens) terecht gezegd dat je bij een topclub maar weinig kansen krijgt en je er gelijk moet staan. Larsson heeft inmiddels meer dan genoeg kansen gekregen en het vertrouwen niet waargemaakt. Wij zijn nog steeds een topclub, of streven ernaar het te zijn in ieder geval. Dan is het tijd om naar alternatieven te zoeken die wel renderen. Desnoods Toornstra, aangezien hij met alle gemak hetzelfde trucje van Larsson (naar binnen trekken) zou kunnen herhalen op die positie. Maar op dit moment denk ik dat zelfs een hele matige El Hankouri meer brengt dan Larsson. We zijn geen Heerenveen waar je kan teren op één keer een leuk schot in de zoveel wedstrijden.

• Talent
    anthonie on: 3 september 2018 om 15:01 #9736

Ik heb te doen met Vormer, die dan weer in een heel lullig rijtje staat, in dat NOS linkje. En het zal vast wel dat voor de NOS Immers een topper was, voor mij staat de ooievaar nog altijd symbool voor een totale sportieve en bestuurlijke blackout die kennelijk jaren kan duren.

Richard Dombi on: 3 september 2018 om 15:10 #9737

Oh maar het rijtje van de NOS vind ik ook behoorlijk discutabel, en is eigenlijk deel van een geheel andere discussie mbt het transferbeleid van Feyenoord, het ging me meer om de opmerking van een Sibon. Immers zou bij mij in het rode gedeelte staan.

• Bankzitter
    SCF010FR on: 3 september 2018 om 15:19 #9738

OFFTOPIC
    Ik geef toe dat m’n berichten niet al te hoogstaand zijn maar waarom is die laatste verwijderd ?

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 3 september 2018 om 15:21 #9739

Je kan nog lang en breed lullen over hoe we de basis elf moeten neerzetten, maar van Brockhorst doet het niet. Het is allemaal zo voorspelbaar als wat wie er gaan spelen.

• Vedette
    aliendwurf on: 3 september 2018 om 16:00 #9742

<strong class=”d4pbbc-bold”>OFFTOPIC
    Ik geef toe dat m’n berichten niet al te hoogstaand zijn maar waarom is die laatste verwijderd ?

Wat had je gezegd dan boefje?

• Vedette
    aliendwurf on: 3 september 2018 om 16:01 #9743

Wtf gaan we namen lopen veranderen? Zo’n pleurishekel aan hè…

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 3 september 2018 om 16:04 #9744

inderdaad. verbieden!!

• Bankzitter
    Jeffrey on: 3 september 2018 om 16:06 #9747

:vraag ik heb niks verwijderd hoor
    Ik zag wel dat een bericht van jou was gemarkeerd als spam, weet niet waarom.

• Bankzitter
    SCF010FR on: 3 september 2018 om 16:11 #9748

<strong class=”d4pbbc-bold”>OFFTOPIC

Wat had je gezegd dan boefje?

Haha niks man, ik heb FON1 gequote , that’s it. En wateringer een reply gegeven. Het was gewoon een normale post.
    @Jeffrey Waarom het als spam is gemarkeerd is me een raadsel. Het zal wel, ik ga het allemaal niet nog een x typen iig.

• Vedette
    aliendwurf on: 3 september 2018 om 16:17 #9749

Je moet die kneus ook niet quoten, daar gaat t al fout.

Richard Dombi on: 3 september 2018 om 16:48 #9750

Haha :lach , toch denk ik dat deze forumnaam een stuk mooier en Feyenoord gerelateerd is dan mijn vorige naam. Dombi was een trainert van wereldklasse, ik zou graag weer eens zo’n type willen zien als trainer van Feyenoord. Ik had deze naam eigenlijk vanaf het begin moeten gebruiken.

• Vedette
    aliendwurf on: 3 september 2018 om 17:19 #9751

Je wil gewoon Billy zijn.

Richard Dombi on: 3 september 2018 om 17:30 #9752

Je wil gewoon Billy zijn.

Dat wil niemand. :lol

• Bankzitter
    SCF010FR on: 3 september 2018 om 18:30 #9754

Je moet die kneus ook niet quoten, daar gaat t al fout.

Ik reageer op iedereen die op mij reageert. Die gast is ook maar een Feyenoord fan die z’n club vooruit wilt zien gaan. Alleen die denigrerende opmerkingen moet ie vanaf, dat slaat werkelijk waar nergens op.

• Vedette
    aliendwurf on: 3 september 2018 om 19:41 #9756

Van mij mag die onder een trein gaan leggen, die reperterende staatsmongool.

wateringer on: 3 september 2018 om 20:03 #9757

@Jeffrey
    Ook prima is ongeveer exact wat ik aan gaf qua systeem enkel heb je botteghin in het centrum en test ik daar liever Tapia of Geertruida heb je Vilhena en Ayoub gewisseld van positie en bij mij was er een punt naar achteren op het middenveld en ik heb Vermeer als keeper en jij Bijlow.
    Maar denk echt dat je op mijn of jouw manier alle spelers in dit team beter in hun kracht laat spelen.

En dan nog denken dat je serieus wordt genomen :lol

• Jeugdspeler
    doei on: 3 september 2018 om 21:37 #9763

We worden kampioen!

• Bankzitter
    Feyenoordopnr1 on: 4 september 2018 om 01:44 #9767

Ik ben toch benieuwt wat er gaat gebeuren als Jorgensen terug komt van zijn blessure ik hoop vurig dat Gio goed naar zijn selectie gaat kijken en aan de hand van die kwaliteiten zijn opstelling en spel methode op maakt. Zoals van gaal bij het WK heeft gedaan. De vraag is weet Gio hoe je 4-4-2 moet spelen?
    @aliendwurf
    Kijk aub de eerste wedstrijden van Haps terug hij had wel degelijk aanpassingsproblemen in zijn eerste wedstrijden en werd nooit echt de Haps die hij bij AZ was. st Juste was overigens wel meteen een kwaliteitsimpuls als rechts back. Zelfs terwijl hij daar nog nooit had gespeelt.
    Je bent geen slechte back als je een buitenspeler bent geweest het verdedigende deel van het spel zit gewoon minder in je aard en je opleiding. Maar is op die positie wel een belangrijk aspect. Vooral nu bij Feyenoord omdat onze verdedigging juist zo zwak is.
    Verdedigers blijken we bij Feyenoord beter op te leiden dan aanvallers. Dus kan een back volgens de cijfers uit het verleden eerder op te leiden zijn dan goeie aanvallers. Veelal speelt exceptioneel technisch talent in de aanval en heb je die kwaliteiten nodig. In de verdediging kom je vaak al ver met lengte, kracht, snelheid, inzicht, werklust, wilskracht etc en een redelijke basis techniek en passing. Daarom zijn vleugelspelers die mss net niet goed genoeg zijn voor de top soms prima om te turnen tot uitstekende backs.
    @wateringer
    Jefferey had in het spel systeem wat hij voor ogen had enkel de punt niet naar achteren op zijn middenveld dat was met mijn opstelling qua speelwijze het enige verschil.
    Over hoe je die posities met welke poppetjes in vult kan je twisten.

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 51)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.