Wat wordt de uitslag?

You must be logged in to participate.
  • Winst Feyenoord
  • Gelijkspel
  • Winst NAC Breda

[02-09-2018 16:45] Feyenoord – NAC Breda

Posted In: Wedstrijden
    • Bankzitter
    Jeffrey on: 2 september 2018 om 10:07 #9658

Feyenoord – NAC Breda
    Zondag 2 september om 16:45 uur, De Kuip
    Scheidsrechter: Nijhuis
    Laatste resultaten
    Thuis
    23/09/2017 Feyenoord – NAC Breda 0-2
    08/03/2015 Feyenoord – NAC Breda 3-0
    25/08/2013 Feyenoord – NAC Breda 3-1
    12/05/2013 Feyenoord – NAC Breda 1-0
    31/03/2012 Feyenoord – NAC Breda 3-1
    Uit
    03/03/2018 NAC Breda – Feyenoord 2-1
    21/12/2014 NAC Breda – Feyenoord 0-1
    16/02/2014 NAC Breda – Feyenoord 1-1
    09/12/2012 NAC Breda – Feyenoord 2-2
    11/09/2011 NAC Breda – Feyenoord 1-3

• Vedette
    aliendwurf on: 2 september 2018 om 11:06 #9660

🍏🥚

• International
    tylerdurden on: 2 september 2018 om 12:05 #9661

Hier moet je natuurlijk met 4/5-0 van winnen.
    Waarschijnlijk wordt het een moeizame 1-0 na een draak van een wedstrijd

• Bankzitter
    SCF010FR on: 2 september 2018 om 13:04 #9662

7 – 0
    6x Malacia
    1x Berghuis

• Geselecteerd voor Oranje
    wateringer on: 2 september 2018 om 13:46 #9663

Kuttijd!

• Bankzitter
    Jeffrey on: 2 september 2018 om 17:24 #9669

Oliedom van Malacia om zo een pingel weg te geven. Larsson ook weer heel matig, tempo is weer enorm laag.
    Maar het had gewoon 1-0 moeten staan, onze verdediging is echt bagger.

wateringer on: 2 september 2018 om 17:36 #9672

Wat een ongelooflijke kutpot zeg, ze hebben echt totaal geen idee wat ze moeten doen.

• Bankzitter
    SCF010FR on: 2 september 2018 om 17:48 #9673

Ik ben wel blij verrast om te zien dat er een duidelijk idee is te zien hoe Feyenoord speelt. Dat heeft Gio toch wel goed gedaan, uiteindelijk. NAC wordt compleet omver geblazen door mooi, snel combinatiespel. De 1 – 1 is een beetje ongelukkig, klein foutje van Malacia, maar dat kan gebeuren. Komt helemaal goed in de tweede helft, 7 – 1 :bier

wateringer on: 2 september 2018 om 20:18 #9688

Ik ben wel blij verrast om te zien dat er een duidelijk idee is te zien hoe Feyenoord speelt. Dat heeft Gio toch wel goed gedaan, uiteindelijk. NAC wordt compleet omver geblazen door mooi, snel combinatiespel. De 1 – 1 is een beetje ongelukkig, klein foutje van Malacia, maar dat kan gebeuren. Komt helemaal goed in de tweede helft, 7 – 1 :bier

Je maakt een grapje hoop ik?

Richard Dombi on: 2 september 2018 om 21:41 #9690

Mooi snel combinatiespel vond ik eerlijk gezegd wel meevallen. Misschien ben ik te kritisch. In de tweede helft zag je wel een paar leuke combinaties, zeker toen Ayoub er in kwam, maar de snelheid kan nog steeds beter naar mijn mening. Wij moeten met afstand het traagste centrale verdedigingsduo van de eredivisie hebben, wat een bejaardentempo wordt daar gehanteerd.

wateringer on: 2 september 2018 om 21:53 #9693

Ik kan eigenlijk niet zo goed begrijpen dat mensen überhaupt iets positiefs hebben gezien, ik had na 10 minuten al spijt dat ik niet gewoon met een biertje in de tuin was gaan zitten.

• Regelmatige invaller
    Thomassio on: 2 september 2018 om 21:56 #9694

Ik vond het geen beste wedstrijd. De tactiek werkt gewoon niet, het is veel te riskant achterin. Malacia een dikke onvoldoende, is gewoon een handicap voor je elftal. Larsson was echt treurig. EL Hankouri vervolgens ook totaal onboeiend. Een linkerkant met de kwaliteit van Excelsior en een verdedigend duo en keeper die ook totaal niet meekunnen. Bij Bijlow is dat een kwestie van ervaring.
    Aan de andere kant, toch weer 4 mooie goals gezien en diverse vlotlopende aanvallen. Ik hoop echt dat Haps en Jorgensen er snel weer bij zijn, dat zal echt een verschil maken. Het mag alleen nooit voorkomen dat NAC zo gevaarlijk wordt.
    Het lijkt erop dat we geen enkele rol gaan spelen dit seizoen, maar er zit wel degelijk nog wat rek in dit team. Gio zal de komende 2 weken hard nodig hebben.

• Bankzitter
    SCF010FR on: 2 september 2018 om 22:03 #9695

Het is een cynische post. Ik ga niet weer een Gio bash post typen maar het is zoals je zegt in een latere post hier, het is heel moeilijk om iets positiefs te zien.

• Veelbelovend talent
    schevenees on: 2 september 2018 om 22:10 #9696

Wat een drama weer. Het is dat je van Persie hebt…
    Ik ben niet zo van het doemdenken maar al die berichten in de media en dan dit weekend voorgeschoteld krijgen… Je zou het bijna gaan geloveb dat het gat niet meer te dichten is.

wateringer on: 2 september 2018 om 22:11 #9697

Het is een cynische post. Ik ga niet weer een Gio bash post typen maar het is zoals je zegt in een latere post hier, het is heel moeilijk om iets positiefs te zien.

:lach gelukkig, ik dacht ff dat je gek was geworden.

• International
    tylerdurden on: 2 september 2018 om 22:21 #9699

Matige wedstrijd. Opzich zit er best potentie in dit elftal maar we hebben teveel zwakke plekken. Ons verdedigingsduo is te zwak, 7 tegengoals in 4 wedstrijden zegt wat mij betreft voldoende. En dat is ook niet op te lossen met een van Beek bijvoorbeeld. Malacia heeft potentie en doet het opzich prima, maar met het huidige cv duo red hij het ook niet.
    Middenveld ook matig, alles gaat opzij en te langzaam. Op de flank heb je met Berghuis en Larsson twee spelers die de bal in de voet willen, naar binnen trekken en totaal geen diepte hebben. En dan die onbegrijpelijke wissel in de rust, en onbegrijpelijk niet omdat Larsson zo goed speelde maar omdat het alternatief er ook niet is en het totaal geen meerwaarde heeft. El Hankouri gaat nooit de 1e halen want komt zwaar tekort. Het enige wat je bereikt is dat ie Larsson nog onzekerder maakt, en je hebt nu eenmaal niemand anders dus je moet het met hem doen.
    Ayoub wel weer positief qua drive, die moet je gewoon neerzetten ipv Toornstra. Ook st Juste weer prima. Van Persie ook weer prima, en als Jørgensen en Haps terugzijn scheelt dat wel een hoop. Maar laten we realistisch zijn, meer dan plek 3 wordt dit niet dit seizoen. Daarvoor is de verdediging te zwak, de vleugels te dun bezet.

• Regelmatige invaller
    Thomassio on: 2 september 2018 om 23:40 #9701

En toch wil ik het nog wel even zien. We hebben nu toch 3 uit 4 gewonnen, er zijn veel slechtere starts geweest wat dat betreft.
    Jorgensen op de weg terug. Haps hopelijk ook. Die twee maken ons wel een stuk sterker. Ik begrijp de kritiek op het centrale duo zeker, dat is ook niet top. Maar Malacia kan echt niet. Larsson trekt naar binnen toe en er staat haast nooit iemand naast hem. Er wordt constant verkeerd gekozen door Malacia. Ik begrijp wel waarom Gio uiteindelijk met de handen in het haar toch maar voor Verdonk ging die een 10x mindere voetballer is.
    Larsson zelf faalt natuurlijk ook enorm en is al zijn vertrouwen kwijt. Toch denk ik dat daar veel meer uit gaat komen als weer Haps terughebben. Daar zit zoveel meer energie in, ik hoop dat het hele elftal ervan opknapt. Jorgensen zorgt er ook voor dat Van Persie naar het middenveld kan. Wat weer meer afspeelopties voor Berghuis geeft.
    Het is gunstig dat de puntjes in ieder geval binnen zijn. Nu het goede spel nog. Als je Berghuis-Van Persie samen ziet is het bij vlagen echt genieten. 12 goals alweer in 3 wedstrijden en dan speelt Feyenoord nog beroerd ook. Ik ben ervan overtuigd dat het nog wel beter wordt qua spel.

• Bankzitter
    Feyenoordopnr1 on: 3 september 2018 om 03:16 #9702

@scf010fr
    Tja cynisch of niet ik zag toch eindelijk wat combinaties die lukte.
    Vind het zelf alleen een beetje laat dat ze dit nu pas kunnen…
    Het seizoen is al even bezig…
    Wat hebben ze in de voorbereiding zitten doen?
    We kunnen wel met 4-3-3 blijven aanmodderen maar als je de spelers er niet voor hebt… Niet handig waarom probeer je geen 4-4-2. Ok het is vloeken in de kerk en ik vind het zelf ook afgrijselijk maar we hebben geen keus. We hebben geen linker vleugel aanvaller met de nodigde kwaliteit. Dus blijf dan niet met dit systeem aanmodderen.
    Mijn team:
    Vermeer
    st Juste, Tapia/Geertruida, van der Heijden/Knoester/Burger, Haps/Malacia
    Vilhena
    Clasie, Ayoub
    Berghuis
    van Persie, Jorgensen
    Ruit op het middenveld.
    Vermeer voor de ervaring in het doel. En heb je nodig als je een nieuw centrum gaat proberen.
    St. Juste en Haps die aan beide flanken de gaten op de vleugel kunnen in sprinten. Enorm gevaarlijk st. Juste is enorm productief voor een back en Haps was vleugel aanvaller.
    Aub gewoon Tapia en Geertruida testen of het beter is dan Botteghin. Het centrum is zooo traag daar moet je wat op verzinnen. Met 4 middenvelders voor je kan je de verdediging wat ontlasten. Is Knoester nog wat? En kan Burger ook verdedigen? Want die zie ik als enige opties met een linkspoot uit de jeugd voor van der Heijden.
    Ayoub blijkt met invalbeurten steeds een aanwinst dus krijgt van mij een plek in de basis.
    Vilhena mag als stofzuiger gaan spelen.
    Berghuis komt op de 10 en kan die positie afwisselen met van Persie.
    Toornstra heb je dan achter de hand voor Clasie en Larson kan ook invallen op 10 waar hij veel beter uit de verf zal komen.

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 3 september 2018 om 08:26 #9706

Zet dan Vilhena linksback en Ayoub op het middenveld. Malacia linksbuiten.. Stel iig spelers op die wat toevoegen. Elhankouri.. slaat toch nergens op.

• Bankzitter
    Jeffrey on: 3 september 2018 om 08:48 #9707

Ik zou 4-3-1-2 gaan spelen:

Bijlow
    St. Juste, Botteghin, Jan-Arie, Haps
    Clasie, Ayoub, Vilhena
    Berghuis
    Van Persie, Jørgensen

• Basisspeler
    pipapaauwe on: 3 september 2018 om 09:07 #9708

das niks

• Bankzitter
    Jeffrey on: 3 september 2018 om 10:12 #9711

Malacia linksbuiten ook niet. Enige wat ik dan nog kan bedenken ik Toornstra linksbuiten, maar dat is ook niks.

• Regelmatige invaller
    Thomassio on: 3 september 2018 om 10:30 #9712

Hopen dat Haps snel weer fit is. Dat is min of meer een extra linksbuiten.

Richard Dombi on: 3 september 2018 om 12:08 #9715

Hoe snel kan het gaan. Van twijfelaar op linksachter, naar verlosser die ons hele elftal beter gaat laten functioneren. Haps wordt hier veel beter gemaakt dan hij is, nu hij geblesseerd is. We hebben het hier over een omgeturnde linksbuiten met iets meer snelheid dan Malacia. Niets meer dan dat. Ik moet nog maar zien of hij beter is dan Malacia. Als Malacia weer in z´n oude vorm is dan gaat Haps het heel moeilijk krijgen om zichzelf weer in de basis te spelen.

• Bankzitter
    SCF010FR on: 3 september 2018 om 12:36 #9718

@scf010fr
    Tja cynisch of niet ik zag toch eindelijk wat combinaties die lukte.
    Vind het zelf alleen een beetje laat dat ze dit nu pas kunnen…
    Het seizoen is al even bezig…
    Wat hebben ze in de voorbereiding zitten doen?
    We kunnen wel met 4-4-3 blijven aanmodderen maar als je de spelers er niet voor hebt… Niet handig waarom probeer je geen 4-4-2. Ok het is vloeken in de kerk en ik vind het zelf ook afgrijselijk maar we hebben geen keus. We hebben geen linker vleugel aanvaller met de nodigde kwaliteit. Dus blijf dan niet met dit systeem aanmodderen.
    Mijn team:
    Vermeer
    st Juste, Tapia/Geertruida, van der Heijden/Knoester/Burger, Haps/Malacia
    Vilhena
    Clasie, Ayoub
    Berghuis
    van Persie, Jorgensen
    Ruit op het middenveld.
    Vermeer voor de ervaring in het doel. En heb je nodig als je een nieuw centrum gaat proberen.
    St. Juste en Haps die aan beide flanken de gaten op de vleugel kunnen in sprinten. Enorm gevaarlijk st. Juste is enorm productief voor een back en Haps was vleugel aanvaller.
    Aub gewoon Tapia en Geertruida testen of het beter is dan Botteghin. Het centrum is zooo traag daar moet je wat op verzinnen. Met 4 middenvelders voor je kan je de verdediging wat ontlasten. Is Knoester nog wat? En kan Burger ook verdedigen? Want die zie ik als enige opties met een linkspoot uit de jeugd voor van der Heijden.
    Ayoub blijkt met invalbeurten steeds een aanwinst dus krijgt van mij een plek in de basis.
    Vilhena mag als stofzuiger gaan spelen.
    Berghuis komt op de 10 en kan die positie afwisselen met van Persie.
    Toornstra heb je dan achter de hand voor Clasie en Larson kan ook invallen op 10 waar hij veel beter uit de verf zal komen.

Je kan vinden wat je wilt maar Gio blijft lekker 433 spelen, maakt niet uit wat iedereen zegt, gewoon lekker 433. Na 4 jaar coach van Feyenoord is het spel gewoon kut. Ik kan er niks anders van maken. Zo’n verdediging met Bothegin en Jan Arie, dat kan toch gewoon niet. Middenveld zonder creativiteit, een Toornstra die mag blijven spelen. Gast, dit is toch geen Feyenoord niveau, Toornstra. Leuke speler voor Utrecht. El Hankouri die mislukt is bij Willem 2, bij Feyenoord speelt ie gewoon. Sinisterra gehaald maar is nergens te bekennen. Ayoub gehaald maar op zijn positie speelt Vilhena en die blijft. We gaan het wel zien. Ik heb nog wel een beetje vertrouwen omdat de selectie, volgens Gio en van Geel, genoeg kwaliteit heeft om mee te doen voor het kampioenscahp.
    @wateringer
    Gek word ik vanzelf wel na nog een paar persconferenties van Gio. :lach (Ik heb niets tegen de beste man, echte Feyenoorder, maar als trainer vind ik het echt slechter dan slecht)

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar geleden door  SCF010FR.
25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 51)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.